Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 13. července 2015

Catrice LE Nude Purism

Krásné pondělní ráno :)

   Nedávno se i v českých drogeriích objevila limitovaná edice od Catrice s názvem Nude Purism. Díky Siu jsem si nějaké výrobky mohla už dva měsíce vyzkoušet, protože mi je přivezla ze Slovenska. Nebudu vás napínat - rozjasňovač i rtěnku potřebujete!


Pure Shimmer Highlighter

   Podle popisu se jedná o hedvábně jemný pudr se světlem odrážejícími částicemi pro dokonalé projasnění. S čímž nelze než souhlasit. Rozjasňovač je opravdu jemný, nepřášivý, chcete-li máslovitý. Hodně ho používám, téměř neubývá a to mě baví. Nejhorší totiž je, když si oblíbíte něco z limitky, dojde vám to a samozřejmě už to neseženete.
   Odstín má kouzelný - růžová champagne se stříbrnými odlesky překvapivě sedí i mé pleti se žlutým podtónem a dodává ji moc hezký svěží vzhled, dosti mladistvý (celkem vtipné tohle psát, když vám je 23 let :).
    Během dne se příliš neztrácí a krásně drží tam, kam jej dáte. Ráda ho používám i na víčka k rozjasnění vnitřního koutku a i tam si vede dobře. Během dne nikam necestuje a nepadá pod oči.
    Za zmínku stojí i balení, které je kvalitní, něco vydrží. A také reliéf celého pudru, který vypadá trochu jak včelí plástve :) 5 g tohoto milouše vás vyjde na 127 Kč.



Rtěnka, odstín Delicate Rosewood

   V kolekci jsou 4 odstíny rtěnek, já mám tu nejtmavší s názvem Delicate Rosewood. Barva téhle krásky je něco mezi cihlovou a barvou kompotovaných jahod. Při bližším pohledu zjistíte, že obsahuje trochu zlatavých velmi jemných třpytek, které nejsou na rtech vůbec vidět. Pigmentace je střední až slabší, ostatně jedná se o hydratační gelovou rtěnku s lesklým finishem, takže vysoké krytí čekat ani nelze.
   Výdrž není ohromná, ale 3 hodinky i menší jídlo zvládne. Rty krásně hydratuje, nevytváří na nich šupinky a není nepříjemně mastná. Díky její lehkosti ji ráda nosím a připomíná mi balzámy Pure Shine téže značky.
   Parfemaci má velmi jemnou, nijak neobtěžuje ani mě, zatvrzelého odpůrce parfemované dekorativky. Balení je elegantní a zvládá i každodenní transport v přeplněné kabelce.






   A na závěr oba produkty v akci, lehkém nude líčení - rozjasňovač nad lícními kostmi, na očních víčkách, nad středem horního rtu a na středu brady. A na rtech samozřejmě Delicate Rosewood :)





   Za sebe můžu obojí doporučit a pokud na tuhle limitku někde narazíte, určitě se u ní zastavte, stojí za to :)

22 komentářů:

  1. Obojí vypadá skvěle. Už jsem se na produkty v drogérii koukala, zvažovala jsem koupi právě tohoto odstínu rtěnky, ale nakonec jsem odolala protože toho mám fakt hodně :)

    Radu - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí oba kousky, ale (naštěstí nebo bohužel) jsem je už v obchodech nepotkala, buď limitku zatím vůbec nemají a nebo už byly právě tyhle dvě věci pryč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš nemají, tipuji, ona se objevila teprve nedávno :)

      Vymazat
  3. Rúž je krásny, šťavnatý. A tento konkrétny odtieň by som hneď brala! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hm tak ten rozjasňovač nutně potřebuju, tak doufám, že ho někde seženu :-) Jsem poslední dobou na rozjasňovačích závislá, nedávno jsem si koupila od The Balm Mary Louminizer a ten je taky úžasný.
    A na fotkách ti to strašně sluší, vypadáš tam tak něžně a prostě krásně :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tím taky přemýšlím, ten odstín je moc hezký, i když rozjasňovačů mám asi 5, ale což :D
      A moc děkuji, Simi, od takové kočky jako Ty to obzvláště potěší :-*

      Vymazat
  5. pod tohle se podepisuju, taky je miluju! a dokonce jsem přemýšlela, že si koupím rozjasňovač do zásoby :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já už tu recenzi snad nebuducani psát :D Rozjasňovač jsem si moc oblíbila a díky němu snad začnu rozjasňovače opravdu používat. Rtěnka je moje pravá nude, ještě ke všemu strašně příjemná. A ještě k tomu mám bledě modrý lak.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně napiš, Markét, víc hlav víc ví ;)

      Vymazat
  7. Milujem catrice limitky :) maju nadherny design, ten rozjasnovac je naadherny.

    OdpovědětVymazat
  8. V drogerii mě ta kolekce vůbec nezaujala, ale v akci vypadá fakt výborně, jak rozjasňovač, tak rtěnka. ještě o tom popřemýšlím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlej rychle, ty rozjasňovače obecně mizí světelnou rychlostí :)

      Vymazat
  9. Ach jo, já nic nepotřebuju, nepotřebuju, ale chci! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtíč je hrozná věc, bývá totiž silnější jak rozum :D

      Vymazat
  10. Krásné nude líčení, já zrovna koukala na tuhle limitku a hrozně se mi ten highlighter líbil, ale váhala jsem, jestli není moc třpytivý - myslím, že do něho půjdu :-D

    OdpovědětVymazat
  11. rtěnka je krásná a sluší ti

    OdpovědětVymazat
  12. Já byla v pátek po přečtení omrknout místní Catrice stojan, bohužel rozjasňovač i tenhle odstín rtěnky byly už pryč. :(

    OdpovědětVymazat
  13. Oba produkty vypadají nádherně:)) Na léto ideální líčení:))

    OdpovědětVymazat
  14. Oba produkty vypadají super! U nás v Rossmannu už z této limitky nezbylo vůbec nic :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)