Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 20. července 2015

CND RescueRXx - opravdový zachránce pro vaše nehty

Vítám vás u nového článku a v novém týdnu :)

   Americká značka CND letos přišla s revoluční novinkou v péči o nehty - keratinovou výživou RescueRXx. Nebudu vás dlouho napínat - tuhle věc jednoduše potřebujete!


   Nejdřív k objasnění mého problému - časté lakování/ odlakování, zimní počasí a hlavně stres se významně podepsaly na mých nehtech. Štěpení a lámání nehtů bylo na denním pořádku, ale nejvíc mě trápila vrchní vrstva nehtu, která byla tak suchá, že se skoro až drolila. Problémem byly dehydratované nehty a jejich okolí. Výživy a zpevňovače nehtů ve formě laku na můj problém samozřejmě nepomáhaly. Takže jsem dělala ještě větší chybu - vzhled nehtů zakrývala dále lakováním a tak se dostávala do bludného kruhu.

   Když se k nám RescueRXx dostal, zjišťovala jsem si bližší info. Fotky nehtů Američanek před a po mě dostaly, proto jsem se rozhodla ho také zkusit. On i popis zní totiž dost slibně.


CND RescueRXx se jednoduše aplikuje štětečkem a poté vmasíruje.

   Preparát s keratinovými proteiny, jojobovým a mandlovým olejem zlepšuje stav poškozených nehtů. Pomáhá těm slabým, měkkým, suchým, třepivým, s bílými skvrnkami.
   Keratinové bílkoviny jsou přirozenou součástí nehtu a ty z RescueRXx se na něj váží a posilují tím nehtovou ploténku.
   Jojobový olej pomáhá proniknout účinným látkám do nehtu a jeho okolí a tak zlepšuje jejich efektivitu. Zároveň zadržuje přirozenou vláhu v nehtu.
   Mandlový olej nehty hydratuje a dodává výrobku sladkou vůni.
   RescueRXx se každé ráno a večer vmasírovává do nehtové ploténky a kůžičky po dobu až 4 týdnů, kdy první výsledky lze vidět už po 1-2 týdnech. Aplikovat se může i přes CND Vinylux a CND Shellac, ale myslím si, že nejlepších výsledků dosáhnete, když ho budete dávat na opravdu nahý, čistý nehet.


   A přesně to jsem dělala. Zatnula jsem zuby, přestala lakovat a poctivě mazala. Ráno než jsem šla do práce a pak večer, když jsem z ní přišla. Hustší olejíček vonící po cukrové vatě jsem nanášela po dobu téměř 4 týdnů, kdy jsem si nalakovala nehty jen dvakrát. Po týdnu a půl na jednu akci na 2 dny a poté až na konci třetího týdne (OPI Vesper, která může za to hnusné žluté zbarvení nehtů). Výsledky?




   Myslím, že jsou jasně viditelné :) První fotka je pořízena před zahájením léčby. Neděste se a věřte, že to jsou vážně moje nehty. Navíc se zlomeným nehtem na prostředníku. 
   Druhá fotka je pořízena měsíc poté (nehty jsem pilovala, proto nejsou tak dlouhé). Třetí pak měsíc a půl poté, kdy jsem RescueRXx již nepoužívala, ale jeho účinky přetrvávaly,
    Nehty jsem měla před léčbou hodně rýhované. Najednou jsou rýhy vyplněné, nehet je silnější (což je vidět i na volném okraji, že není tolik průhledný, byť to na fotografiích není příliš znát). Nehty jsou hydratovanější, přirozeně mastné i po odlakování. Lak mi déle vydrží, protože před tím se loupal kvůli tomu, že se odloupla vrchní vrstva nehtu pod ním. A i když by podle výrobců neměl mít tenhle zachránce vliv na růst nehtu, mně rostou rychleji a také snesou větší délku, protože se nelámou, jsou viditelně posílené.
   Co se týče bílých skvrnek, dokáže je opravdu zmenšit a ty malé dokonale vyzmizíkovat. A nejlepší na tom je, že jeho účinky trvají i několik týdnů po skončení léčby, kdy jsou nehty stále hydratované a silné.

Před a po měsíční léčbě s odstupem 1,5 měsíce. Rýhy, které podélně praskaly jsou pryč a povrch nehtu je sjednocený.

   Takže za mě ano, ano a ještě jedno velké ano! Tohle prostě potřebujete a já taky. Upřímně doufám, že tohoto mazla nikdy CND nepřestane vyrábět :) A i když je počáteční investice trošku vyšší, myslím, že se to vyplatí. Navíc RescueRXx téměř neubývá :)

   Seženete na modelaznehtu.cz ve 2 baleních - malé na 2 týdny s objemem 3,7 ml za 195 Kč a 15 ml za 545 Kč, které mám já a děkuji za něj našemu týmu z modeláže 


Slyšeli jste o RescueRXx? Láká vás? Dejte mi vědět v komentářích :)


19 komentářů:

  1. Woooow tak to je brutalny rozdiel. Styri tyzdne ani nie je tak dlha doba, ked si vezmes ake dobre vysledky mas. Niektore produkty mozes pouzivat aj rok a nic nespravia. Ja mam nastastie zdrave nechty, len trosku zlte z lakovania :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím žloutnutím mám taky problém :( Mám je žluté snad ze všeho a to používám 2 vrstvy podlaku.

      Vymazat
  2. Nám na tenhle malý zázrak pořád chodí letáčky do práce, takže díky za recenzi :) Asi si ho objednám jako speciální výživu když nosím shellac :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je obrovská změna k lepšímu :) Když vidím svoje nehty (lakování jim dává zabrat), také by potřebovaly čtyřtýdenní lakovací prázdniny s výživou :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je mega rozdíl :-D
    já mám nehty po tatínkovi a nosím gellak, jelikož se mi prostě ulomí a nazdar...
    Teď s gellakem jsem KONEČNĚ šťastná... Nehty mi hezky zpevnil a konečně mi narostly a nemám ruce, jako chlap.

    Každopádně až někdy gellak sundám, mohla bych si dát dvoutýdenní kůru CND =o) děkuji za tip

    OdpovědětVymazat
  5. urcite ale pomohlo aj to, ze si ich nelakovala a tym padom netrapila odlakovacom :) ale inak pekny vysledok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ona nějaká ta hydratace určitě neuškodí, i když si taky myslím, že netrápit nehty odlakovačem je poměrně důležitý krok ke zlepšení kvality nehtů. Mně osobně pomohlo na nehty zobání vitamínů, ale je pravda, že když často odlakovávám, taky mají sklony k tomu se třepit. Když jim dám pokoj a lakuju jednou týdně, tak jsou ve slušném stavu. Teď mám nehty ok, až na jednu prasklinu, kterou jsem si způsobila nešikovným ohnutím nehtu, no. Jinak si po letech, kdy se mi lámaly a měla jsem nehty jak papír, nádherné dlouhé nehty hodně užívám. :-)

      Vymazat
    2. Já zkoušela nelakovat i dřív a promazávat třeba Saloos balzámem na nehty a jakmile nehty přišly o vrstvy laku, které je zpevňovaly, tak se hned začaly lámat :( To u u tohoto se mi nestalo.

      Vymazat
    3. Mam to uplne stejne jako Nikol - jakmile dam nehtum pauzu s lakovanim/odlakovavanim s dobrou vuli, ze si nehty odpocinou tak se stane presne opak a "nahe" nehty jsou na tom jeste hur :( takze take radeji porad lakuji, protoze tak maji takovou ochranou a zpevnujici vrstvu. Muj problem je hlavne odlupovani hornich vrstev nehtu, proto mi take laky spatne drzi :( Saloos balzam jsem take pouzivala a na kuzicku je fajn, ale na nehty zadny vetsi efekt nema. Toto ovsem opravdu vypada jako zazrak a ja jdu hned objednat to mensi baleni na zkousku! Jsem na to vazne zvedava :)

      Vymazat
  6. veľmi pekný výsledok, vyzerá to byť super vec :) ja používam niečo podobné ale od trind nail balsam, ale ten si dávam pred lakovaním, lebo neobsahuje oleje, tak sa dá na neho lakovať, a tiež veľmi pekne hydratuje nechty, sa mi prestali štiepiť odkedy to používam....
    ale rozmýšľam že by som si aj toto objednala :D som maniak a musím všetko vyskúšať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj to jsme na tom podobně :D Člověk nedodělá jednu věc a hned kupuje druhou, jen aby to zkusil :D

      Vymazat
  7. Wow, ty fotky jsou velmi přesvědčivé! Zkusila bych to strašně ráda, protože už jsem z těch svých nehtů zoufalá, ale asi mě odrazuje cena... a funguje na mě momentálně zpevňování gellakem, tak třeba až se zase naštvu... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Aaaaa to chci chci a potřebuji!

    OdpovědětVymazat
  9. Paráda, tak tomu říkám super změna! :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak u tebe je rozdíl hodně vidět! já mám problém jen na koních nehtů, že se mi třepí a občas odloupne kousek svrchní vrstvy. na to mi ani při poctivém mazání moc nepomáhá, ale rozhodně jsou nehty pevnější a nedělají se mi takové ty bílé skvrnky, když se třeba někde trochu skřípnu. a ta vůně je boží!

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá opravdu na zázrak, já už o tom slyšela, jen mě pořád odrazovala cena.. ale když říkáš, že se vyplatí investovat a hlavně vidím ty výsledky! Moc mě to láká vyzkoušet, protože i já dávám nehtům díky blogu a lakování pěkně zabrat, možná by si zasloužily nějakou péči a dovču :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak o tom budu hodně přemýšlet!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je opravdu hodně dobré, je je vidět, že to opravdu funguje. Hotový zázrak pro všechny, které chtějí krásné a dlouhé nehty.

    OdpovědětVymazat
  14. V pátek jsem si ho pořídila, sice jsem dobu rozmýšlela, přeci to je docela pálka a nakonec jsem šla do velkého balení. Voní hezky a kůžičku pěkně vyživí. Takhle pěkné okolí nehtů jsem nikdy neměla. Až sundám gel-lak, tak uvidím co to udělá s nehtem :) Nehty se mi třepí, lámou a "chlupatí", tak snad se stane zázrak :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)