Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 3. července 2015

Outfit: Trés chic!


    Kdyby se mě někdo zeptal, jaká země mi nejvíce přirostla k srdci, tak volím jednoznačně Francii. Už na střední jsem milovala cokoli francouzské - od hudby přes kosmetiku, oblečení, filmy, jídlo, přírodu. Cokoli s nádechem pařížského stylu nebo Provence musí být moje. Dokonce i z dějepisu mě nejvíc bavila Velká francouzská revoluce :) Vše ze země galského kohouta mi bylo blízké, přestože jsem tam nebyla.
    A když jsem pak poznala Francouze bylo jasno, že ta vnitřní láska k Francii není jen tak bez hlubšího smyslu. Bylo krásné tu zemi navštívit několikrát v různých ročních obdobích a vidět ji očima rodilého Francouze byl krásný dar. I po odluce mě ta láska nepřestala bavit, přestože mě trápí, že jsem přišla o kontakt se zemí, která mi byla druhým domovem. Teď hledám vše, co by zaplnilo to prázdno, tady v Česku. Takže, když jsem viděla tento francouzsky vyhlížející elegantní kimono kabát, věděla jsem, že ho musím mít. I za tu šílenou cenu 3800 Kč :)





   Kabát je ze Zary, kvalita ceně vůbec neodpovídá (už je na reklamaci, ehm), ale miluji ho! Vypadá skvěle ke kalhotám i šatům. Navíc je v mé oblíbené kombinaci černé a pastelové barvy (duo, které mě nikdy neomrzí, stejně jako pojídání makronek :).
   Doplnila jsem ho černým psaníčkem, rudou rtěnkou Chanel a parfémem od Guerlainu - velmi chic kombinace, nezdá se vám? :)





kabát - Zara
vesta - H&M
tílko - H&M
kalhoty - H&M
psaníčko - Mango
boty - Marks&Spencer
rtěnka - Chanel Rouge Allure Pirate (nejlepší červená rtěnka, žádnou jinou nechci!)

foto: Siu




Kterou zemi a její styl máte nejraději? :) A co říkáte na kabát s tříčtvrtečními rukami ve stylu kimona?

Užijte si prodloužený víkend!

10 komentářů:

  1. Moc ti to slusi! Krasny outfit a kabatek skoro perfektni :-) skoda ze neni uplne kvalitni. To za tu cenu zamrzi. Priznam se, ze jsem se chystala neco podobneho usit a nyni jsem se v tom jen utvrdila. Chybi mi takoveto kabatky hlavne pres saty.

    OdpovědětVymazat
  2. Kabát je nádherný! Jinak nepochopím, jak můžou nasadit takovou cenu a kvalita tomu neodpovídá, ach jo. Poslední dobou mám velký problém si něco vybrat, protože mi přijdou i dříve oblíbené obchody jako hadrárny :(.

    OdpovědětVymazat
  3. co na to říct prostě tres chic :-) nádherný francouzský šarm máš!!!! A je to škoda, že kvalita kimona neodpovídá dosti vysoké ceně, ale jinak ti strašně sluší a vypadá moc hezky. Já to mám s cestopisem trochu složitější, tak trochu od každého něco :-D a životní styl a la Itálie :-)

    OdpovědětVymazat
  4. teď mi došlo, že máme vlastně i tyhle boty stejné! moc ti to sluší a to prostředí je úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty do té Francie stejně patříš...takle si prostě představuju dokonalou Francouzku:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kabát je krásný, úplně se k tobě hodí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tu nostalgiu uplnem chapem, zila som tam dva roky a este teraz, osem rokov po navrate mi obcas stisne srdce... ciastocne si to kompenzujem tym, ze pracujem pre fr. firmu no ale je to slaba naplast :-P.

    Cely oufit je krasny a ten Rouge :) uz len to meno Pirate mi vyvolalo usmev na tvari

    OdpovědětVymazat
  8. Ten kabát je opravdu nádherný, vypadáš v něm jako pravá dáma z Paříže :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší Ti to :) Líbí se mi hlavně lodičky, odstín rtěnky a laku

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)