Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 22. července 2015

SpaRitual Gathering Summer Collection - Tend, Nurture

   Značka SpaRitual už představila kolekci pro letošní podzim a já vám ještě neukázala 2 laky z té letní, Gathering kolekce. Takže je čas to napravit a představit vám odstíny Nurture a Tend :)


   V kolekci naleznete tradičně šest odstínů - béžový Harvest, hořčicově žlutý Tend, tři korálové až neonové Infuse, Blend a Cultivate a poslední je malinový Nurture. A i když se mi odstíny líbí snad všechny, dva mě zaujaly nejvíce - slunečný Tend a neskutečně proměnlivý Nurture.


Tend

    Tohle je jedna z nejzajímavějších žlutých barev, kterou jsem kdy na nehtech měla. Základní tekutina je trochu jelly, má barvu francouzské hořčice a obsahuje spoustu zlatých šupin, které z laku dělají neskutečně optimistický odstín.
    Nejedná se o příliš krycí kousek a i ve dvou vrstvách prosvítají bílé konce nehtů, ať lakujete sebelíp. Překvapivě mi to u tohoto odstínu ani moc nevadilo a na dálku to nevypadá tak hrozně. Dokonce i hnidopich - detailista jako já neměl potřebu se neustále dívat na ty bílé konce, které mě většinou rozčilují. Jinak nedělá žádné kocoury, nikam nezatéká a lakuje se rovnoměrně. Schnutí průměrné, při odlakování musíte bojovat proti šupinkám, které se zachytávají na kůžičce. Ale naštěstí nemají dlouhého trvání jako třpytky z jiných laků :)





Na fotce 3 vrstvy v kombinaci s Nurture.

Nurture

   Tahle barva je oříšek, neskutečný. Podle obrázků na internetu vypadala jako zastřená malinovka. Když Nurture přišel, koukala na mě z flakonku jasně růžová s fuchsiovým nádechem. Ve skutečnosti se jedná o... těžko popsatelnou barvu :D Ne, jsem v koncích. Jednou se tváří jako červenorůžová jasná barva s modrým podtónem podobná růžím. Jindy jako teplá malinová s korálovým nádechem. Pod umělým světlem je cihlová. Zastřená neonka.... Nejedná se o oxymoron, ale popsání tohoto chameleona. Když ji odlakovávám, mám na vatě jasnou hot pink se studeným nádechem. Musí vám být jasné, že mě baví, hodně :) Nebavilo mě jí fotit, protože se nedá zachytit.
   Kryje ve dvou vrstvách, schne letem světem do polomatna jako neonové odstíny laků (na fotkách s jednou vrstvou Nubar Poli-cure). Je hodně pigmentovaná a trochu zabarvuje kůžičku při odlakování.





Jak jsem vám ukázala na Instagramu, tahle barva dokáže být vážně nepředvídatelná :)

Laky seženete zde za 355 Kč, kde jsem je kupovala i já. Za sebe rozhodně můžu doporučit Nurture, protože má skvělé vlastnosti a hned tak se vám neokouká :)

Jak vás zaujala kolekce Gathering od SpaRitual?

6 komentářů:

  1. Pri Tend-e si písala o presvitajúcich špičkách a nech pozerám ako pozerám, nikde ich tam nevidím. Mne sa občas stáva, že v skutočnosti mi špičky nepresvitajú a všimnem si to až pri fotkách, u teba to bolo asi naopak :P Z týchto dvoch lakov by som si ale určite vybrala Nurture, lebo Tend by mi podľa mňa vôbec nesvedčal. Na tebe sa mi ale páčia oba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Marná sláva, já a hořčičná barva asi kamarádky nebudeme... Ale Nurture je nádherný odstín! Teď se s laky tedy mírním, nakupilo se mi jich hodně a nějak mě nebaví lakovat... No i tak mi bude ležet v hlavě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach ta nurture by se mi mooooc líbila. Teď ale musím na chvíli vyhlásit stop stav. Pořád mne něco láká.

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné odstíny :), mít takovou sbírečku doma, tak se snad na podzim i těším :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Nurture je božská:)) Hořčicová se mi moc nelíbí, ale tobě sakra sluší:))

    OdpovědětVymazat
  6. laky sú nadherné, viac sa mi páči ten ružový :)
    giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)