Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 17. srpna 2015

4x citrusové osvěžení pro horké dny

   Přežili jste horko, moji milí? Doufám, že ano. A vím, že jdu trošku s křížkem po funuse, ale kdyby se ta demoverze krematoria vrátila (díky, Dejničko, za pobavení :-), tak budete vědět, čím se můžete osvěžovat kromě studených drinků a zmrzliny. Proto tu mám hromadnější recenzi rozdílných výrobků různých značek s jednou stejnou vlastností - osvěžující vůní ovoce :)


Tetesept Sprchový gel Aktivita

   Hned na začátek dáme laťku pěkně vysoko :) Sprchový gel méně známé značky tetesept s guaranou, grapefruitem a mátou je ideální společník do ranní sprchy, který vás zaručeně nakopne. Voní velmi svěže, cítit je především hořkokyselý grapefruit a nasládlá máta. Je to moc povedená parfemace, která ve mně rozhodně neevokuje přípravky na čištění toalet. Není umělá, naopak. Opravdu jako byste si udělali smoothie z grepu a máty :)



    Nabudí vás i příjemná zelená barva gelu. Ten má středně hustou konzistenci, pění opravdu jemně, ale stačí ho málo. Pokožku vůbec nevysušuje. Že by ji ale hydratoval jako sprchová mléka se říct nedá, ale nevadí mi to. 

   250 ml vás vyjde na 89,90 Kč a na kupkosmetiku.cz je teď ještě levnější :)

Za poskytnutí produktu děkuji zastoupení eshopu kupkosmetiku.cz.





Alterra šampon s papájou a bambusem pro jemné vlasy

   Máme tu další voňavou pecku a to šampon od přírodní rossmannovské značky Alterra. Obsahuje výtažek z papáji, bambusu a manga (v bio kvalitě) a má pomoci oživit jemné vlasy bez lesku a objemu. A nejlepší na tom je, že to i celkem slušně plní.



   Pominu-li boží vůní multivitaminu, která po umytí vašich vlasů zaplní celou koupelnu, pak tento šampon má i jiné přednosti. Za prvé slušně pění. Za druhé zanechává vlasy krásně nadýchané a i s troškou šamponu opravdu důkladně čisté. Za třetí vlasy se po něm nemastí. Za čtvrté kadeře se krásně lesknou. Za páté taky krásně a dlouho voní (i druhý den velmi intenzivně). Za šesté má hezké složení. A za sedmé stojí pár korun (tuším 65 Kč :).



Laidbare DIY! čisticí gel a tonikum v jednom

   Některé výrobky od značky Laidbare jsou poklad, o tom jsme se už přesvědčili (krém Spot The Difference a sérum From Dusk Till Dawn už mám ve třetím balení). A teď se bohužel přesvědčíme, že i rodinka Laidbare má bubáka ve skříni.
   Gel má čistit a tonizovat pleť bez jejího vysoušení a můžete ho použít i na odlíčení očního makeupu. Obsahuje hydratační výtažek z Aloe vera, jablečný extrakt s ovocnými kyselinami na prozáření pokožky a také lékořici na zklidnění podrážděné pleti. Voní svěže, jako zelené šťavnaté jablko s hašlerkovým anýzem (podobná vůně a chuť jako lékořice). Má světle okrovou průhlednou barvu naředěného jablečného džusu a velmi hustou konzistenci. Přijde mi, že jsem ho spotřebovala celkem rychle, jiné čistici gely mi vydrží trojnásobek.


  Opravdu krásně čistí a nechává pleť sjednocenou a rozzářenou. Ovšem má to háček... nepříjemné pnutí suché pokožky, které za sebou zanechává. A to mám smíšenou pleť, nedokážu si představit, jak by se zachoval k té suché. Na oční okolí bych ho moc nedoporučila právě kvůli vysoušení a horší vlastnosti odlíčit řasenku nebo tužku na oči (na rozdíl od makeupu a korektoru, který zvládá skvěle a ani micelárka po něm nic nenajde).
   Cena 201 Kč za 125 ml je momentálně na eshopu Beautyville, kde jsem ho také kupovala. Za sebe spíš nedoporučuji. Ale voní a čistí hezky, to ne že ne :)



Yves Rocher Sprchový gel citrón a bazalka

   A nakonec rychlodojmy z tohoto prcka :) Jedná se o letošní limitovanou edici pana Rochera s nezaměnitelnou vůní osvěžujícího citrónu a kořeněné bazalky. Vcelku unisexová záležitost, kterou ráda v tomto balení nosím do bazénu na sprchování po plavání. Není moc výrazná, je velmi jemně nasládlá jako citrónový sirup, ale bazalka ji dodává na svěžesti.
  Pění středně, nevysušuje a na pokožce parfemace vydrží vcelku dlouho. Pokud ještě potkáte, berte všemi deseti :) Zakoupíte v obchůdcích Yves Rocher, tenhle mrňous je za 49 Kč, 50 ml.



A jakou kosmetikou se osvěžujete v horkých dnech vy? Podělte se o tipy, myslím, že se budou všem hodit ještě :)

5 komentářů:

  1. Skvelý post!:) Chceš sledovať navzájom na GFC? Daj vedieť!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím tomu, že ten malý prcek Yves Rocher je skvělý, protože jsem k němu čichala a voněl suprově!

    Aussie Review

    OdpovědětVymazat
  3. Žádný zmiňovaný produkt neznám, ale zaujal mě ten poslední od YR. :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak pro ten sprchový gel Tetesept jdu! :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já se osvěžovala právě těmito sprcháči (mám oba dva z té kolekce) od Yves Rocher. Můj tip: pokud je na chvíli před sprchou dám do ledničky, je osvěžení o level výš :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)