Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 3. srpna 2015

Chanel Rouge Allure vs Rouge Coco

Moje milé čtenářky,

    ráda vás tu opět vítám. Na začátek mi dovolte jedno upozornění - pokud nechcete utrácet, tak tento článek ani nečtěte. Protože tyhle Chanel rtěnky potřebujete!


    První rtěnku jsem dostala k posledním Vánocům od sestřičky a byla to Rouge Allure v odstínu Pirate. Sama jsem si pak v dubnu koupila další, tentokrát Rouge Coco v odstínu Jean. Obě řady, Allure i Coco, jsou jednoduše skvělé, ale celkem se liší.
   Allure je hutnější, více pigmentovaná, matnější (existuje i řada čistě matných odstínů) a lépe drží.
Coco je více jako balzám, pigmentovaná je méně, výdrž má slabší, ale na rtěnky tohoto typu stále velmi slušnou. Hydratace je bezkonkurenční. Sama vyhledávám první typ rtěnek, ale i Coco mi hodně sedla.

Rouge Allure Pirate (99)

   Nevím, kde začít. Tohle je moje nejmilejší červená rtěnka a žádnou jinou už nikdy nechci. Třeba ten obal. Minimalistický, luxusní, klikací. Baví mě. Navíc je bytelný a vydrží i neustálé tahání po kabelkách. Samotná náplň se v něm neviklá a pěkně drží. Klasický tvar rtěnky a vyryté logo jsou pak třešničkou na dortu, podobně jako jemná pudrová vůně.



   Hladká jemná konzistence, trochu hutnější, ale roztírá se skvěle. Je hezky pigmentovaná, nedělá mapy a neleze do vrásek. Ze rtů se ztrácí rovnoměrně, vydrží téměř celý den. 5-6 hodin dá s přehledem i s jídlem. Nevysušuje a netvoří šupinky. Příjemně hydratuje. 
    Barva odstínu Pirate je červená bez jakéhokoli podtónu, čistá rudá, která sedne snad každému.
   Cena je v parfumeriích 1030 Kč za 3,5 g tuším, na internetu ji seženete i levněji. Pokud hledáte kvalitní červenou rtěnku a nevíte si rady s odstínem, jděte do Pirate, protože ta musí sednout snad každé.

Složení je jeden velký koktejl s vitaminem E, mandlovým olejem a zajímavým extraktem z kúry sapanu,




Rouge Coco Jean (454)

   Coco je oproti Allure balzám a ne rtěnka. Je velmi lehoučká, rty zvláčňuje jako nic jiného v mé sbírce rtěnek, lesků, balzámů, lip tintů a podobných věcí. Vyšší lesk se časem ztrácí, podobně jako barva. Celková výdrž je okolo 3 hodin a je nutnější ji obnovovat častěji než její sestru.
   Vůně je oproti Allure o něco svěžejší, ale stejně nevtíravá. Obal je klasický, není vycvakávací jako u Allure. Kvalitní je ale stejně :)
 



   Odstín Jean je trošku chameleon. V tyčince vypadá jako nenápadná studená malinovka, na rtech to umí pěkně rozjet a mění se v zářivější fialovorůžovou, velmi krásnou, upoutávající pozornost, ale přitom nekřičící. Ze rtů se však nevytrácí tak rovnoměrně jako Allure a má tendenci mizet ze středu rtů, kde se musí obnovovat.
   Cena je 1080 Kč (nebo 1030 a 1080 je Allure, nejsem si úplně jistá) v Sephoře, na internetu je opět seženete levněji. 




   Pro ty, kteří mají rádi spíše lehčí velmi hydratační rtěnky, bude Coco ideál. Pro rtěnkové fajnšmekry a klasiky je tu Allure :)

   Za mě ano, ano oběma těmhle kráskám a u dvou nezůstanu. Minimálně Rouge Coco v ikonickém odstínu Mademoiselle mi udělá obrovskou radost :) Už kvůli tomu názvu.
   Zároveň musím říct, že jsem s nimi opravdu o moc spokojenější než s Rouge G od Guerlain.

Co vy a tyhle high endové krásky? Souhlasíte se mnou nebo vám stačí levnější rtěnky?

22 komentářů:

  1. Já miluji tyhle tvé články o rtěnkách 1) kvůli tvým nádherným rtům 2) dokonalosti nalíčení 3) nejraději mám z dekorativní kosmetiky rtěnky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chanel rtěnky jsou skvělé, ale teď jsem objevila kouzlo Clinique pop rtěnek. Ty musíš zkusit! Nádhera - aplikace, výdrž, pocit.

      Vymazat
    2. Pop si všichni chválí, barevně se mi moc líbí Love Pop, ale trochu mě odrazuje právě ta davová mánie a obal mě taky neuchvátil.

      Vymazat
  2. Krásný článek! Až jsem se nadchla a kdybych nebyla zrovna v šetřícím módu, už nazouvám boty a vyrážím do blízké parfumerie. :))
    Ne, vážně, velmi se mi zalíbila zejména Allure varianta, musím omrknout, jaké mají odstíny. :)
    Já jsem moc spokojená taky s Clinique pop a potom s Estée Lauder, ta je báječná... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Estée má krásné obaly a už jsi další, kdo my potvrdil, že i kvalitou jsou rtěnky dobré, tak bych k nim někdy měla asi zavítat, až budu mít záchvat rozmařilosti :)

      Vymazat
  3. Máš to opravdu krásně nafocený! Já jsem měla zálusk i na tu Jean (mám Edith), ale pak se mi zdála až moc fialová - ale tady na tvých rtech a fotkách vypadá přesně tak jak bych si představovala! Možná ji ještě omrknu, uvidíme..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Baru. Jean určitě omrkni, je to krásná barva! A nad Edith jsem taky přemýšlela, zrovna když jsem si vybírala tu 454 :D

      Vymazat
  4. Já už Coco Mademoiselle mám a je super. :) Moje první high-end rtěnka. Nevím, jestli jít příště opět do Chanelky, nebo zkusit Rouge G. Láká mě oboje. A taky nevím, jestli výraznou nebo nude. Ráda bych nějakou rudou klasiku, ale tu zase tolik neunosím...

    Každopádně moc hezký článek a krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já chtěla rudou Allure a nude Coco a nakonec je výrazná i ta Coco. Ale co není může být, Mademoiselle láká Mademoiselle :)

      Vymazat
  5. Oba odstiny ti strasne moc slusi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Odstíny vypadají na rtech víc než úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsou nádherné rtěnky. Zamilovala jsem se. A tu Pirate asi potřebuju :). Mám tedy cíl, spotřebovat několik levnějších rtěnek a pořídit si jednu až dvě high endové. Mám zatím Dior Addict v odtínu Icone, která je naprosto nádherná a měla jsem ji i na svatbě a Clinique v odstínu Flamenco, což je dost podobný odstín jako Pirate, taky s velmi dobrou výdrží (ale už ji mám hooodně dlouho, možná nastal čas ji vyměnit). Objeví se v chystaném článku o červených rtěnkách. Moc Ti to sluší, moc moc! :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný kompliment <3
      Dior Addict mě celkem lákají, slyším na ně samou chválu :)

      Vymazat
  8. Rtěnky!! Ještě víc rtěnek!! Rtěnky miluju a kdyby na světě mělo existovat od zítra jedno jediný líčidlo, ať je to rudá rtěnka.:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně nafocené ;) Chanelky mám taky ráda a odstín Cécilie vede poslední měsíce absolutně a sahám po ní opravdu často.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné rtěnky a krásné fotky. Po rtěnce Chanel toužím už dlouho. Podle mně je nejlepší mít doma levné i drahé věci :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  11. Já si chc koupit přesně ten odstín Pirate už delší dobu! :D Ale zatím na tom nejsem tak finančně dobře, aby mě takový výdaj nebolel... Zatím rtěnku nemám žádnou, protože podle mě je rtěnka věc velmi osobní a nejsem ochotná si koupit rtěnku za míň jak 500 Kč a zároveň je mi blbé dát takovou částku, takže proto žádnou zatím nemám :D. Měla jsem už pár rtěnek, většinou od Lancome, nevím už přesně jaké, ale dost vysušovaly rty, ale jinak špatné nebyly, ale nikdy jsem si je nekoupila sama, vždy jsem to od někoho dostala, nebo jsem to dostala v sadě u nějakého parfému apod :). Rtěnka musí být drahá, kruciš, to je přece jasné! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do tý se vyplatí investovat :) Ale jak říkám, Rouge G mě moc neoslovila :(

      Vymazat
  12. Obě jsou krásné, ale auu, ta cena fakt bolí :-(.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)