Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 12. srpna 2015

Jednoduchý Nail Art s kreativní sadou EBD UpTo X

Krásnou středu všem :)

    Tuším, že mé rozhodnutí poslat před rokem životopis k nám do práce bylo asi to nejlepší, které jsem kdy udělala. Nejen, že jsem poznala skvělé lidi a zažila nezapomenutelné okamžiky, ale také pracovala na projektech neobyčejného rázu. Napadlo by vás někdy, že se budete podílet na výběru odstínů laků na nehty nebo fotit vizuály na krabičky sad s nimi? Mě ne. A přece se mi to splnilo v rámci projektu UpTo X :)


   UpTo X je lak české značky EBD s prodlouženou výdrží na až 10 dní. Funguje jako ucelený systém přilnavé barevné vrstvy a pevného a pružného top coatu s vysokým leskem. Je 5-free, bez lepku a vhodný i pro těhotné ženy. K dostání je v lahvičkách po 9 ml za 125 Kč, prozatím ve 31 barvách.

   Zajímavé jsou kreativní sady. Máme 4 na ručky a 3 na nožky, všechny krásné a na všech jsem se podílela :D Ale rozhodně ne sama, jsem šťastná za každou radu a pomoc a hlavně za obrovský podíl jedné naší grafičky a také marketingového ředitele :)




   Ze sad na ruce se mi nejvíce líbí Kit 3. Jednoduchý Nail Art, kdy je jedna půlka nehtu nalakována jedním odstínem a druhá zase jiným. Navíc jsem zvolila podobné odstíny jen s výrazně odlišným efektem. Marchmallow je krémový lak bez třpytek, shimmeru a perleti. Fine Nude je naopak pěkný holograf :)

   Marchmallow má bílý základ, takže se může při aplikaci hůře rozlévat po nehtu. Kryje však ve dvou vrstvách a s topem rychle schne. Fine Nude má perfektní hladkou konzistenci, ale díky holografickému efektu podle mě nevydrží tak dlouho. Obecně mi UpTo X drží 5-6 dní. Ale nezalakovávám špičky a nepoužívám Prep na odmaštění. Top Coat schne rychle, ale Nubar Poli-cure podle mě rychleji. Barevný lak nerozpouští a hezky se leskne.






    Nevím, jak vám, ale mně se tohle ozvláštnění manikúry (nalakovat celý nehet Marchmallow a poté na půlku ještě Fine Nude a zalakovat topem) moc líbí.

   Sadičku seženete za 350 Kč. Na výběr máte i další, za mě vede tato elegantní nenápadná varianta :)

15 komentářů:

  1. Jednoduché, ale efektné, za mňa palec hore ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle se mi líbí moc - nude lak a holograf ve stejném duchu ? Láska ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalá kombinace :)

    Mám oba laky (koupené zvlášť, sadu jsem v obchodě přehlédla) a když jsem viděla na instagramu tvoji fotku, hned jsem stejné lakování vyzkoušela :)
    Laky UpTo X mi na nehtech vydrží cca 4-5 dnů (ale asi za to trochu může zhoršená kvalita mých nehtů).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za názor i zkušenosti, vážím si jich :) A toho, že jsi zdobení hned zkusila :)

      Vymazat
  4. Laky znám, koupené na interbeauty vydrží my tak 3,4,5 dní jak která barva .

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekná kombinácia lakov a aj nail art. Nikedy sú jednoduché veci tie najkrajšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Ali :) Vážím si toho komplimentu :-*

      Vymazat
  6. Ten holograficky mi velmi pripomina moj svadobny lak na nechty od Color club

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle už je opravdu pro "fanšmejkry" :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)