Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 27. srpna 2015

Podzimní pauza se SpaRitual Eye For Detail

    Přestože máme ještě léto a měsíc mít podle kalendáře mít budeme, značka SpaRitual je o krok napřed a vesele prodává podzimní kolekci pro rok 2015 s názvem Pause, která obsahuje 6 jemně shimmerových až třpytivých odstínů. Já vám ukáži nejsvětlejší - zlatavý Eye For Detail.


    Kolekce obsahuje následující odstíny zleva doprava: Eye For Detail, Hand Made, Artisan, Modern Craftsman, Intricate a Bespoke. Samotnou mě nejvíc dostaly první tři odstíny, ale kolekce se mi líbí celkově a myslím, že po loňské Wander se opět jedná o moc povedenou podzimní kolekci, která zahrnuje hřejivé i chladnější odstíny.


   Eye For Detail je velmi krásný a éterický odstín. Vybavím si s ním louku osvětlenou právě vycházejícím sluncem, které proměňuje každou kapku rosy v tekuté zlato. Základní barva je vanilkově žlutá a obsahuje v sobě teplý zlatý shimmer, který je velmi jemný. Připomíná mi něžnější a teplejší verzi China Glaze White Cap nebo Julie G Private Palace. Eye For Detail je slušivý, elegantní a oproti ostatním odstínům dle mého tolerantnější k pokožce rukou (tónu, vráskám...).




   Lakuje se moc hezky, 2 vrstvy stačí k plnému krytí. Schnutí průměrné, výdrž za mne taky, nedělá bublinky a nepruhuje. Finish nemá plně lesklý, ale nijak mi to nevadí.
    Odlakování bez problémů, jen střípkům se chce méně z kůžičky okolo nehtů.
   Seženete zde za 355 Kč za 15 ml. A na blížícím se veletrhu World of Beauty & Spa (Praha, Výstaviště Letňany 4. - 5- 9. 2015) s 20% slevou.



Jak se vám líbí? A co říkáte na podzimní kolekci od SpaRitualu? :)

6 komentářů:

  1. Podzimní kolekce je nádherná a doufám, že bude v Letňanech :-) ...a nevyprodaná

    OdpovědětVymazat
  2. Tento odstín je přímo nádherný!!! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je vážně krásnej... o týhle značce laků slyším poprvý, děkuji za tip :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  4. Líbila by se mi spíš studená jemně růžová než tahle vanilková, ale tobě sluší a pokud nepruhuje, tak je to docela kauf.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)