Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 10. srpna 2015

Saloos, Earl Grey a odličování

   Vítám vás v novém týdnu a u nového článku. Doufám, že dobře zvládáte panující horka a máte se dobře podobně jako já :)

   Když už jsme u těch veder, není nic důležitějšího pro pleť než ji v tomto období řádně odličovat a hydratovat. O tom, že to jde obojí naráz a navíc přírodní cestou, vám dnes něco napíšu. Přivítejte Saloos odličovací olej Bergamot!


   Odličování pomocí olejů je celkem známé. Buď je nanesete na suchý obličej a masírujete, dokud se mastnota, makeup a pot nerozpustí a poté opláchnete vodou. Nebo dáte na vlhký vatový tampónek a pracujete s ním jako s odličovacím mlékem nebo micelární vodou. A to je zrovna případ odličovacích olejů Saloos.

   Já mám variantu Bergamot, což je silice z kúry plodu jednoho citrusu (lat. Citrus bergamia) a používá se třeba k výrobě čaje Earl Grey, který je s jasmínovým můj nejmilejší. Tato verze je na mastnou a problematickou pleť, neboť má bergamotová silice antiseptické účinky.


   Olej je průhledný, téměř bezbarvý a středně hustý. Voní opravdu svěže, citrusově a obzvláště v létě se mi tahle vůně líbí. Aplikace je jednoduchá. Navlhčím odličovací tampónek vodou a kápnu na něj olej. V tu chvíli máte na vatičce vlastně dvoufázový odličovač. Olej bere mastnotu a makeup a voda pomáhá dopravit výživné látky z oleje do pleti a odstraňuje látky rozpustné ve vodě, třeba pot.
   Bergamotový olejíček na pleti nelepí, není zbytečně mastný a hlavně odlíčí všechno. S makeupem nemá sebemenší problém a s řasenkami také ne (díky olejové složce ani s voděodolnými). Zkoušela jsem párkrát pleť dočisti micelárkou a bylo to úplně zbytečné. Pleť je po oleji hezky čistá, projasněná a přijde mi i zpevněná. Bergamot póry neucpává a u vzniklých pupínků mírní zarudnutí, otoky však ne. 
   Navíc dokáže pleť hezky vyživit a hydratovat a pokud máte problém s pravidelnou aplikací krému na obličej nebo v tomto horku nesnášíte ulepený pocit, tak je tento olej váš ideální parťák.
   Pokud chci pleti ještě dopřát extra péči, popráším ji květinovou vodou Rosalina a dám na ni pár kapek regeneračního oleje Rosalina (obojí Saloos). A to je potom každá buňka epidermis a dermis jako v bavlnce :)


   Ve složení najdete slunečnicový olej (má větší molekuly a proto se do pleti hůře dostává, tudíž je po něm pleť mastnější než třeba po dýňovém oleji) a sezamový olej. Vitamin E a C. Bergamotovou silici mezi ingrediencemi přímo nevidím a tuším, že se schovává pod složkou Parfum. Olej je bez silikonů, parabenů nebo minerálních olejů.


  50 ml seženete na internetu a ve vybraných prodejnách se zdravou výživou nebo přírodní kosmetikou od 83 Kč. Za sebe mohu říct ano, odličuje a vyživuje skvěle a na pleti nedělá neplechu. A navíc je přírodní :)

Co používáte na odlíčení vy v tomto horku? Nebo zůstáváte po celý rok u stejného výrobku? :)


Za poskytnutí produktu děkuji zastoupení značky Saloos.

11 komentářů:

  1. Ja používam teraz v lete na odlíčenie tiež saloosí olejíček, ale Levanduľu. Len s mojimi očami sa nejak nekamaráti. Ale to mi nevadí, micelárka to istí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já aktuálně používám micelárku Mixa,ale mám doma od Saloos taky odličovací olej,akorát ve verzi Levandule,tak ho budu muset konečně vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že levandule je hodně oblíbená :)

      Vymazat
  3. Ja pouzivam arganovy na oci ( rastu z neho mihalnice) a lenon tree na plet.

    OdpovědětVymazat
  4. Čaj Earl Grey naprosto miluji! Už se těším až začne podzim a já ho budu čajíčkovat :)) Jinak tento olej jsem taky měla, ale jinou variantu. Každopádně jsme ho milovala, protože krásně odlíčil a ještě po něm pleť krásně voněla :) Tento vypadá taky dobře, věřím tomu, že by mi strašně voněl!

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Earl Grey je z černých čajů nejlepší :) English Tea No. 1 taky není špatný, ale na Early nic nemá :)

      Vymazat
  5. Ahojda,
    já jsem olejová =o) nejdřív jsem jela ve dvoufázákách, ale pak jsem přešla čistě na oleje =o) kupovala jsem Saloos bez vůně, skvělej a momentálně mám mega balení Saloos s levandulí a už nemám potřebu hledat lepší olej =o) budu se s tím odličovat až do smrti smrťoucí, jen budu měnit vůně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já dřív měla ten neutrální a ten mě nenadchnul tolik jako bergamot. Ta vůně je prostě boží!

      Vymazat
  6. Na odličování očí používám zásadně dvousložkový odličovač (YR nebo Mixu) a na pleť odličovací olej, ale víc mi vyhovují od Hádka

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju kosmetiku, ve které je bergamot. Nádherná vůně. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)