Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 24. srpna 2015

Sebamed pro čistotu citlivé pokožky hlavy

Dobré ráno :)

   Pokud patříte mezi "citlivky" a vaše kůže máloco snese, mohla by vás zajímat značka Sebamed, která je určena pro intolerantní pleť. A právě od ní vám dnes představím šampon a kondicionér, které rozhodně za vyzkoušení.


Regenerační šampon

   Podle oficiálního popisu zjemňuje a ošetřuje vlasy a pokožku hlavy. Vyhlazuje a chrání strukturu vlasů díky mléčným bílkovinám.
  Má průhlednou barvu s medovým nádechem a je středně hustý. Voní moc příjemně, svěže, něco mezi jemným mýdlem (ač ho neobsahuje) a bylinkami. Je to velmi čistá nevtíravá vůně, která se mi osobně moc líbí.



   Překvapivě hodně pění, takže ho stačí jen troška. Vlasy dokáže velmi důkladně umýt bez toho aniž by je vysušoval a ty po něm byly hrubé. Naopak jsou jemné, vzdušné, nezatížené a přece hydratované. Pokožka hlavy vůbec nesvědí a nevím, jestli se jedná o jakýsi placebo efekt, ale přijde mi i hydratovaná.
   Cena je trošku vyšší, ale pokud bojujete s citlivou pokožkou, myslím, že se vyplatí to takovýchto přípravků investovat. Koupíte např. zde za 225 Kč/200 ml.



Regenerační kondicionér

   Balzám s rostlinnými výtažky, hydrolyzovaným hedvábím a s pH 5,5 má chránit vlasy a zároveň je vyživovat.



   Tento produkt je jemnější, do hutného balzámu a masky má daleko. Snadno roztíratelná konzistence mi občas činí problém, protože mi přijde, že z vlasů trochu stéká a musí se dát do maximálně vyždímaných kadeří. Ty zanechává jemně provoněné (jeho parfemace mi připomíná březový šampon) a změkčené. Nejsou zatížené. S velmi suchými vlasy si však neporadí a myslím si, že je dobrý především jako prevence než poslední záchrana. Měla jsem už výživnější balzámy, ale pokud hledáte opravdu něco jemného, pak do něj klidně jděte. Já se na rozdíl od šamponu podívám jinde :)
    Cena je 169 Kč za 200 ml.



Co vy a Sebamed? Bojujete s citlivou pokožkou?


Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji zastoupení eshopu kupkosmetiku.cz.

4 komentáře:

  1. Jsem ráda, že ti šampón sednul. Jen z pohledu na složení mi moc šetrný nepřipadá, tři sulfáty za sebou včetně SLES, myslím že bychom nebyli kamarádi. Ale někdy to není o jednotlivých složkách, ale o tom, jak fungují dohromady.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, s tím souhlasím, Takový dimethicone má ucpávat póry a mám podkladovou bázi, kde je ho spoustu a rozhodně mi s pletí neplechu nedělá :) A to jsou věci se silikony, které ano.

      Vymazat
  2. Tenhle přesně mám a miluji ho:) Celkově mám ráda všechno od Sebamedu:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  3. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Připojte se k úspěchu - Spojte se s více než 4 miliony investorů a obchodníků ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)