Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 30. září 2015

Co nového u Dove?

   Značka Dove si tento rok přichystala několik podzimních novinek. Kromě nové tělové kosmetiky i jednu vlasovou, konkrétně řadu Regenerate Nourishment s výtažkem z červených řas. A protože jsem minulý týden měla díky Stáně možnost podívat se na tiskovku k uvedení této řady na trh, trochu vám ji představím.


   Dove má nejen klasickou kosmetiku na vlasy, ale také vylepšenou zvanou Advanced Hair Series, která obsahuje 4 řady - světle modrou odlehčenou Oxygen Moisture pro hydrataci a vyživení bez zatížení, žlutou se suchými oleji pro suché vlasy s názvem Pure Care Dry Oil, fialovou Youthful Vitality pro vlasy zralých dam a novou červenou Regenerate Nourishment pro extrémně poškozené vlasy.



   Dove se rozhodl řešit problémy většiny žen a tím jsou poškozené vlasy. Následující graf mi přijde hodně zajímavý - co se děje, když vlasy postupně ztrácí vodu, tuky a poté bílkoviny. Bohužel jsem jedna z těch, která má vlasy od malička nekvalitní, pomalu rostoucí, snadno lámavé s roztřepenými konečky a navíc věčně vypadávající. A to se můžu starat jak chci a jíst zdravě do alelujá. Takže kolonka Severe Damage je bohužel moje domovská.


   Červená řada obsahuje výtažek z červených řas, které jsou velmi odolné vůči nepříznivým vnějším faktorům. A stejně jako sebe by měly ochraňovat i naše vlasy. Keratin obsažený s ní ve výrobcích pak zevnitř dovytváří strukturu vlasu.

   Řada obsahuje šampon (119,90 Kč), kondicionér (119,90 Kč), masku (149,90 Kč) a regenerační olejíček (229,90 Kč). Pro optimální, viditelné výsledky je nutné používat všechny výrobky najednou. My jsme dostali první tři společně se speciálním ručníkem na vlasy. Olejíček bude doposlán co nevidět a hned poté začnu testovat. Protože vlivem stresu, horkého letního počasí a nadcházejícího zimního moje vlasy v dobré kondici opravdu nejsou.





Stáně děkuji za milé pozvání a vy se v komentářích se mnou podělte, jak vám vlasová péče od Dove (ne)vyhovuje a jak vás nová řada zaujala :)

4 komentáře:

  1. Moje vlasy se rychle mastí, takže se bojím hodně regeneračních přípravků, aby mé vlasy nezatížily. Ale už dlouho mě láká ta modrá Oxygen řada a po spotřebování zásob si ji pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemam zkusenosti s Dove. Zni to ale dobre.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som skusala iba Oxygen radu a vobec mi nesadla. Dala som ju kamoske :)

    OdpovědětVymazat
  4. S přípravky na vlasy Dove zkušenost nemám, ale řada pro poškozené vlasy mě zaujala. Já mám své přírodní vlasy celkem husté a kvalitní, dávám jim ale zabrat barvením a po tom posledním potřebují opravdu více péče a výživy, jen se vyhýbám silikonům. Obsahuje je tato řada? Díky za odpověď :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)