Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 1. září 2015

Nejlepší rozhodnutí mého života aneb rok v EBD

   Dlouho tu nebylo něco ze života. Za poslední rok se totiž stalo málo hezkých věcí, které by za to stály. Ale jedna přece - přesně před rokem jsem nastoupila do své první (nebrigádnické) práce v European Beauty Distribution a musím říct, že rozhodně nelituji. Naopak!


  V životě jsem chtěla dělat spoustu věcí - paleontologii, egyptologii, veterinu, medicínu (embryologii nebo onkologii), malování obrazů nebo velmi platonicky balet. Vystudovala jsem na ČZU zahradní architekturu a zjistila, že mě tento obor baví spíš jako koníček a živit bych se jím nechtěla (hlavní problém byl, že jsem v přírodě už nedokázala odpočívat a jen jsem přemýšlela, jak se která rostlina řekne latinsky a česky, popř. o jaký kultivar se jedná).
   Díky blogování jsem nakoukla pod pokličku PR a marketingové komunikace. A zjistila, že by se mi to líbilo. Tuze zalíbilo. A protože jsem hrozně nedočkavá a nechtěla jsem znovu studovat cokoli na VŠ (zápočtové a zkouškové období ze mne obvykle dělalo uzlíček nervů, o který se každou zkoušku pokoušel infarkt).
   Příležitost se naskytla právě v EBD, to léto, kdy jsem skončila školu a užívala si posledních prázdnin. Pracovat ve společnosti, která se zabývá distribucí nehtové kosmetiky, vydává vlastní časopisy, má školicí střediska a aktivně se účastní veletrhů Interbeauty Prague a Bratislava? Hotový sen. Ještě dnes, když jdu k nám do skladu a vidím všechny ty barvy laků na nehty, se mi tají dech. Umělecká část mé duše vždy plesá, když jdu okolo. 
   Už tenkrát na pohovoru jsem věděla, že v téhle firmě mě čeká něco, co jinde nenajdu. A měla jsem pravdu. 
   Tak za prvé, báječní kolegové. Vždy se ráda na veletrzích potkávám s děvčaty z našich prodejen, jsou ohromně milé a je s nimi legrace. U nás na centrále jsou ale teprve skvosty. Ať už se jedná o moji nejmilejší kolegyni Jitku z obchodního oddělení, vždy energií sršící a kreativní grafičku Ladu nebo skvělého marketingového ředitele Michala, jehož nápady a přístup k některým věcem mě nikdy nepřestane fascinovat. 
   Za druhé - jedinečné projekty. Je jich tolik! Nejpyšnější jsem na naše UpTo X, jejichž odstíny mám na starosti, stejně tak jako kreativní sady, pro které jsem navrhovala a dělala Nail Art (na těch pro ruce jsou dokonce moje prsty!). Miluji tahle moje miminka a těším se z každého nového odstínu, který má jít do prodeje (a že se máte na co těšit).


  Časopis Modeláž nehtů není primárně moje práce, ale i svojí troškou do něj přispívám. A to hlavně ve spolupráci s blogerkami. Nikdy by mě nenapadlo, že během jednoho roku do něj přidám příspěvky od šikovných nehtových blogerek Romči, Aničky, Markéty, Borůvky, Zuzanky nebo Verunky (velké díky, děvčata!) nebo fashion koček Siu, Kristine či Johany (a sama se v časopise objevit!).


   Veletrhy Interbeauty. Spousta shonu, práce, ale vždy to stojí za to. Mně se na veletrzích nejvíc líbí, že je to změna oproti jiným všedním dnům (a to i přestože mám náplň práce opravdu pestrou :). Baví mě ten kontakt s lidmi, doprovodný program, možnost poznat osobně známé tváře (Lucie Bílá, Eva Decastelo) nebo možnost jet třeba Bratislavy a dát si výborné halušky ve Flag Ship a setkat se se slovenskými blogerkami.
   VIP Nail Congress je akce pro naše nejlepší zákazníky plná odborných prezentací se domácími i zahraničními hostmi, opravdovými profesionály z oboru. A večer začíná zábava, letos třeba s Lukášem Langmajerem, Pavlou Bečkovou, Monikou Sommerovou nebo zmíněnou Evou Decastelo. Navíc vidět tu radost, kterou zákaznicím uděláte, to je obrovský pocit zadostiučinění a pýchy, která vám v srdíčku nějak probleskuje.


   A co dál? Je hezké být placen za to, že si lakujete vzorníky nebo spravujete Facebook společnosti, která váš život obohacuje každým dnem :)
   Děkuji všem kolegům, kteří mají se mnou trpělivost v práci (ehm jsem nerváček), rozesmívají mě, dávají mi možnost realizovat se a zažívat ty skvělé příhody :) Díky za to, že můžu mít práci, ve které jsem každým dnem šťastnější. Amen.
 

25 komentářů:

  1. Krásný článek! Mám z tebe radost. Když si vzpomenu, jak jsme se poprvé setkaly.... ušla jsi kus cesty a velice ti to jde. Jsi skvělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji moc, úplně se červenám :)

      Vymazat
  2. Moc hezký článek! Je super, když člověk dělá něco, co ho doopravdy baví :)
    http://www.meetmylovelyworld.com

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem, tvoja spokojnosť sála z celého textu :) Nech je stále takto dobre! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je fajn, když člověka baví, co dělá :) Jen ta Eva Decastelo je možná známá, ale ne zrovna v dobrém, bych řekla... Ale dneska se už asi na morálku tolik nehledí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi ano, ale naživo je opravdu moc milá, tak ji nechci soudit podle toho, co píše bulvár :) Nemám právo ji podle toho soudit, ani jiné :)

      Vymazat
  5. No to je nádhera, je skvělé, když člověka jeho práce baví, a u tebe se není čemu divit! Která kosmetická logerka by nechtěla dělat ve "svém" oboru! Ať je příští rok těch veselých okamžiků mnohem více, a to nejen v práci ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc děkuji, Claire, vážím si toho, opravdu :)

      Vymazat
  6. to znie ako dream job :) bola by som velmi rada, kebyze taku mam :)

    OdpovědětVymazat
  7. strašně ráda vidím, že někoho jeho práce baví a naplňuje, málokdo to v dnešní době má, všichni se honí za kariérou a za penězi, ale podle mě je důležitější, jestli je člověk v práci rád, protože v ní přece jen trávíme většinu dne ;) ... a ta fotka s mladým Langmajerem - by mě zajímalo, jestli z toho focení byl unešenější víc on než ty, páč to tak vypadá (hehe) :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hezky se to čte ;-) Také se mi před necelým rokem podařilo dostat na mé vysněné místo, ale bohužel jsem zjistila, že ta realita je trochu jiná.. místo je to sice pěkné, práce různorodá, někdy více zajímavá, někdy méně, ale trochu se bojím, že tu brzy zakrním a nebudu se mít kam rozvíjet.. respektive mé přece jen spíše umělecké já umlátí příliš logická statistika a čísla, která jsou vedle všeho také součástí mé práce, vůbec nechápu, proč jsem si to do života přitáhla, když jsem se tomu na školách úspěšně vyhýbala, asi osud :-D Ať se v práci nadále daří! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, to chápu. Taky jsem spíš na ty kreativní věci a ne administrativní, ale dělat se musí, jinak bych nemohla dělat ty kreativní. Takže to ve finále není tak hrozné, jen se na to musím dívat takto :)
      Děkuji a ať se daří i tobě ;)

      Vymazat
  9. naozaj obdivuhodné, že niekto v tejto dobe ešte robí teda pracuje v takom obore čo ho skutočne napĺňa :) gratulujem !! veľmi dobre sa to číta, z celého článku cítiť spokojnosť a šťastie :) len tak ďalej

    OdpovědětVymazat
  10. Ach, to ti moc přeju a tiše závidím ;-) Ať se ti daří, Nikolko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Kristýnko. I díky vám, blogerkám, je ta práce zase o kousek hezčí :)

      Vymazat
  11. To je pecka, moc ti to přeju! Koho by to před tou dobou napadlo, že? :) Říkám si to samé. Be happy! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je to super, taky jsem měla práci okolo kosmetiky, módy atd. a moc mě to bavilo,ale pokud nejsou v pohodě kolegové a pokud nadřízený je magor, nejde to, takže jsem bohužel musela odejít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto, Jani :( Kolegové někdy dokážou znepříjemnit život, díkybohu, že teď mám okolo sebe skvělé lidi!

      Vymazat
  13. tak to ti přeju :) mít práci, která člověka baví a je to vlastně koníček, a k tomu super kolegy, je fakt paráda :)
    btw. mam pocit, že jsme se nedávno mijely ráno na Václaváku - možný?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) No, možný to je, v jeho okolí se dost pohybuji, ale nezaznamenala jsem tě. Obvykle bývám zabraná do myšlenek a nějak mimo tenhle svět :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)