Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 10. září 2015

Nubar s příchutí babího léta

Dobré ráno všem :)

    Značka Nubar si pro léto 2015 přichystala kolekci Taste of Summer s 8 jedinečnými odstíny. A než nám léto skončí, bylo by fajn si je ukázat, co říkáte? :)


    V kolekci naleznete 8 odstínů - zlaté střípky Flambay, bílé opálové glittry Food Fight, hortenziově modrý Macaroon, meruňkový Float, neonově růžovofialový Rock Candy, zlatostříbrný Electric Malt, jahodově červený Red Raisin a růžově opalescentní Tea Time. První čtyři recenzuje Verunka, já vám dnes ukážu ty poslední zmíněné :)


Shora dolů - Rock Candy, Electric Malt, Red Raisin, Tea Time. Vlevo na slunci, vpravo ve stínu.

Rock Candy

    Pro mě absolutní favorit celé kolekce! Na fotkách není zdaleka tak hezky jedovatý jako ve skutečnosti. Je to krásná růžovofialová barva, téměř neonka a obsahuje drobné světle modré třpytky. Foťák ho nechtěl moc zachytit, ve skutečnosti je o něco tmavší. Perfektně kryje ve 2 vrstvách, lakuje se rovnoměrně a velmi dobře. Nikam nestéká a lze ho nanést opravdu až těsně k okraji nehtů.
    Schne rychle, do polomatna. Já ho přetřela jednou vrstvou top coatu Poli-cure, aby získal větší lesk a výdrž. Ta mi v porovnání s jinými laky přišla lehce nadprůměrná.







Electric Malt

    Tenhle elektrický slad by byl barevně velkým oblíbencem, nebýt toho obtížného lakování. Tahle záplava zlatých a stříbrných třpytek je ve skutečnosti pískový lak, i když se tak v lahvičce netváří. A u něj se projevuje úskalí těchto krasavců - třpytky se nabalí to štětečku, ten znásobí svůj objem a špatně se s ním manipuluje. Navíc tenhle lak hodně rychle houstne. Jak vidíte na fotkách, ke kůžičce nanést příliš nešel.
   Schne rychle, s hrubým povrchem. Je nádherný, slušivý. Podle mě sedne každému barevnému typu právě díky tomu, že obsahuje zlaté i stříbrné třpytky. Myslím, že bude skvělý na podzim i zimu na prozáření pošmourných dnů nebo na plesy. V létě zase hezky vynikne na sluníčku a evokuje lány obilí nebo poušť :) Na fotkách je ve 2 vrstvách.








Red Raisin

     Kompotované jahody! Lépe bych barvu tohoto odstínu nepopsala. Jedná se o zastřenou červenou s drobnými stříbrnými třpytkami se studenějším podtónem než je na fotografiích. Dostala jsem na něj několik pochval (pravda na Rock Candy víc :). Je to relativně nenápadná červená, která je vhodná na běžné nošení do práce i na večer na nějakou slavnostnější akci.
   Lakuje se podobně dobře jako Rock Candy, kryje ve dvou vrstvách a schne středně rychle do standardního lesku. 
    Musím mu ale vytknout jednu věc a tou je fakt, že bez podkladového laku dokáže hodně zabarvit nehtová lůžka do červena.







Tea Time

    A poslední odstín je spíše efektový nadlak.Název mi k němu sedí skvěle - vybavím si s ním květinové tapety, ozdobný vintage porcelán na čaj a laskominy k němu. V lahvičce je opravdu nádherný a dokázala bych se na něj dívat podobně jako na sněžící skleněnou kouli :)
    Jak ho popsat? Jedná se o velké a malé opalaescentní třpytky ve světle růžovofialové tekutině. Glittrům se bohužel na štěteček moc nechce a je problém je nějak hezky umístit na nehet. A taky se dost špatně fotí... Glittry i lak, který jsem nanesla v 1 vrstvě přes odstín Rock Candy.
   Pokud vás zajímá, jak se odlakovával, pak v naprostém pořádku. Určitě lépe jak extra pigmentovaný Red Raisin :)






    Za sebe rozhodně doporučuji Rock Candy, to je objev letošního roku snad. Pak Red Raisin. Electric Malt je nádherný, stejně jako Tea Time, ale při lakováné trochu zlobí.

Připomínám, že laky Nubar jsou 5-free, tedy neobsahují formaldehyd, formaldehydovou pryskyřici, dibutylftalát, toluen a kafr,

Seženete za 150 Kč/lak zde na modelaznehtu.cz, kterému děkuji za poskytnutí laků pro recenzi :)

Co říkáte na tuhle kolekci? K babímu létu jako stvořená, co říkáte? :)

17 komentářů:

  1. Krásná kolekce, opravdu. A hrozně se mi líbí Red raisin, ten je překrásný...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná čtveřice, nejvíc se mi líbí Rock Candy. A s tím efektovým topem je to parádička. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherna kolekce. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se nejvíc líbí ten druhý, vypadá krásně svátečně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj a dokážu si ho představit i do divadla, na ples, Silvestr... :)

      Vymazat
  5. Red raisin bude i super podzimní, na takové to slunečné babí léto :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde kolekce spíš na pozdní léto, slunečné září než červenec a srpen u moře :)

      Vymazat
  6. To vypadá vážně skvěle, líbí se mi všechny, ale nejvíc Rock Candy a Electric Malt, ty ti fakt moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Aničko :) Rock Candy je vážně nádherný :)

      Vymazat
  7. presne také niečo ako "eletric malt" zháňam, doteraz som narazila len na verzie, ktoré už boli vypredané. No už pohľad naň mi hovorí, že odlakovanie je boj:))). Inak krásne nafotené!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ježíííšku, z Rock Candy si sedám na zadek kdykoliv ho vidím! Platonická láska, fakt že jo <3 <3 <3 A za zlaťáka bych šla taky světa kraj! Pískáče má kdekdo, ale v tomhle luxusním provedení jsem zlatou ještě nepotkala.
    Btw, mám dojem, že ty Rozinky furt nějak neodpovídaj realitě, nebo jo? Jako takhle mě nezaujal nijak, ale v tý lahvičce vypadal neskutečně mňamózně.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozinky jsou celkem dobrý chameleon :) Ve skutečnosti možná o něco studenější než na fotkách, ale jiný než z oficiálních fotek.

      Vymazat
  9. Rock Candy ♥ a potom kompotované jahody :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)