Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 7. září 2015

Voňavá péče od The Body Shop

   Ač to říkám nerada, je to pravda a léto se chýlí ke konci. V tomto období dostává pokožka zabrat - pobytem na slunci, u vody či vysokými teplotami. A tak vůbec není na škodu ji na konci toho letního maratónu odměnit a dopřát jí tu nejlepší péči. Třeba od The Body Shop :)


Peeling se solí a bambuckým máslem

   Nebudu chodit okolo horké kaše - tohle je, milé dámy a pánové, nejlepší tělový scrub, co jsem kdy měla! Předčí i dražší SpaRitual a na tělo (ne ruce a chodidla) je lepší i jak můj domácí (pokorně uznávám). Na tomhle peelingu je všechno skvělé - od konzistence přes vůni až po účinky.

 

   Celý peeling jako by byl našlehaný. Hustý, našlehaný krém plný solných zrníček. Nikdy jsem se s žádnou takovou konzistencí nesetkala a pokud rádi objevujete nové věci na poli kosmetickém, pak tuhle zvláštní hmotu minimálně na prodejnách omrkněte a ohmatejte :)
   Vůně je božská a nepopsatelná. Čistá a svěží díky soli, s jemným oříškovým nádechem. V letních horkých měsících mě dokázala příjemně osvěžit.
    Peelingu stačí málo, aby dokázal pleť zbavit starých buněk a ty pod ní díky bambuckému máslu dokonale vyživit. Pokožka je hladká, projasněná a perfektně hydratovaná. Po tomto peelingu jsem vůbec nemusela používat tělové krémy/mléka/oleje, neboť povrch pleti byl krásně změkčený a promaštěný.
    Protože se jedná o solný peeling a ne cukrový, je třeba dát si pozor na dvě úskalí. Jako přirozená dezinfekce sůl pálí v menších rankách a škrábancích. A ve vodě se také rozpouští rychleji než cukr, proto doporučuji dávat ho jen na minimálně navlhčenou pokožku.
   Cena je 399 Kč za 200 ml a za sebe můžu určitě doporučit. Vyšší cenu vyrovnává fakt, že si k němu nemusíte kupovat žádný krém na mazání těla, protože to tenhle scrub zvládne taky :)




Tělové máslo se satsumou

   Jestli si lámete hlavu s tím, co je satsuma, pak vězte, že se jedná o clementinku, tedy sestřičku mandarinky. A protože já parfemaci tohoto citrusu za poslední měsíce můžu opravdu ve velkém, byla volba vůně tělového másla z nepřeberného množství druhů ihned jasná. 


   Tohle máslo je opravdu máslo, žádný lehký krémíček. Když ho chcete nabrat, klade odpor, jako by byl tuhé želé. Po nabrání však povolí a začne lehce klouzat po pokožce. Do té se vpracovává velmi snadno, na povrchu ale také chvíli zůstává a není tak špatné ani na kratší masáže.
   Pleť krásně zvláčňuje, ihned zbavuje pocitu pnutí a opravdu ji hýčká. Nedoporučila bych ho však používat v horkých dnech, protože je hutnější a nejedná se o lehké tělové mléko nebo emulzi.
   Vůni bych popsala jako kyselou mandarinku nebo pomeranč. Není úplně sladká, je opravdu nakyslá, možná trochu nahořklá jako grep. V každém případě není umělá a naopak je příjemná podobně jako vůně čerstvých citrusů. A musím říct, že je tak důvěryhodná, že se mi z ní občas sbíhají sliny na nějakou tu mandarinku :)
   Cena opět 399 Kč za 200 ml a pokud chcete investovat do kvalitnější tělové péče, klidně do něj jděte. Ale jako must have product bych ho na rozdíl od peelingu neoznačila.




Jakou máte zkušenost s tělovou péčí od The Body Shop vy? Podělte se v komentářích, zajímá mě, jestli i ostatnímí výrobky za to stojí :)

6 komentářů:

  1. Mám pár věcí od této značky a všechny je zatím zbožňuji. Máslo mám v mangové variantě a jo, já ho mám ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Od teto znacky nic nemam, ale rada bych neco vyzkousela .
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten peeling by som sa nechala nahovoriť, vyzerá super, ale chvalabohu pre moju peňaženku, najbližší The Body Shop mám až v Rakúsku :D

    OdpovědětVymazat
  4. Body Shop mám moc ráda, ale štve mě, že jej nemám nikde poblíž :(

    Essence novinky: Podzim 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, ten peeling vypadá opravdu supr a při příští návštěvě obchodu si ho určitě koupím. Bohužel mám to do Prahy 100km, je to děsný, že firma ještě "nevynalezla" v česku e shop :-(. Od TBC mám pár sprchových gelů a tělová másla borůvku a malinu - ta jsou taky úžasná.
    Pěkný večer :).

    OdpovědětVymazat
  6. Super produkty.
    Mám celou sadu jahodového pohlazení, nemůžu se dočkat, až ji ozkouším.
    Zvu tě k mému blogu.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)