Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 26. října 2015

Max Factor False Lash Effect vs Clinique High Impact Extreme Volume

   Matička příroda mě obdařila různými vlastnostmi a různými proporcemi, která skýtají svá pro i proti. Tak třeba řasy. Mám je dlouhé, ale od půlky téměř neviditelné. Jsou hezky tvarované, ale objemu (podobně jako vlasy) moc nepobraly. Takže pokud si kupuji řasenku, sahám po té objemové. Co myslíte, uchvátila mě více False Lash Effect od Max Factor nebo High Impact Extreme Volume od Clinique?


Max Factor False Lash Effect Mascara


    Začneme řasenkou, které jsem spotřebovala dvě balení. Z prvního jsem byla nadšená, z druhého v rozpacích. Ale pěkně popořádku...
   Má za úkol dodat objem a délku, aby evokovala umělé řasy, jen v přirozenějším podání. Černočerná barva je samozřejmostí.
    Kartáček má tenhle tlouštík baculatý, umělohmotný, což já moc ráda (klasické štětkoidní kartáčky mi řasy nepročešou). Oko jsem si s ním nikdy nevypíchla a to je mám dost zapadlé :)


   K náplni. První kus, který jsem měla (ehm je to už téměř 5 let zpátky, pamatuji si, že jsem ji měla na svém maturitním plese), byl skvělý. Hladká krémová konzistence, která nedělala hrudky, neopadávala pod řasy, nemazala se a řasy se s ní nelámaly. Druhý kus (kupovaný letos) takový nebyl. Možná jsem jen měla vadný kus, kdo ví. Ta začala celkem brzy vysychat, hrudkovatět a nedocílila jsem s ní takového objemu jako s předešlou. S tou jsem byla jako mrkací panenka - krásně husté, dlouhé řasy, opravdová pecka.
   Jinak sama o sobě se nemaže a celkem vydrží i pár slz. Oproti Clinique jde hůře odlíčit a moc nevoní.
   Seženete od 269 Kč do 399 Kč v běžných drogeriích nebo parfumerii Fann.



Clinique High Impact Extreme Volume 


   Téhle řasenky jsem okusila jen jedno balení. Zatím. Proč? Protože je jednoduše geniální, leč dražší.
High Impact patří spolu se svoji sestrou High Impact Extreme Volume mezi nejprodávanější a nejznámější řasenky Clinique. A já jsem byla moc ráda, když se mi naskytla příležitost jednu z nich vyzkoušet. 
   Obal se mi líbí víc, ale nápis se z něho šoupe stejně rychle jako z Max Factorky. Kartáček je delší, štětiny má i na špici. Je opět gumový a mně se s ním pracovalo dobře, i když je dost velký. Řasy skvěle pročeše a díky speciální špičce lze dosáhnout i na řasy ve vnějším koutku.


Pro srovnání - nahoře Clinique, dole Max Factor.

    Náplň voní velmi jemně pudrově, příjemně. Žádný řasenkový odér 90. let se nekoná. Konzistence černočerné náplně je krémová. Po zaschnutí jsou řasy krásně pružné, nejsou tvrdé a nelámou se. Řasy dokonale oddělí, neslepí, prodlouží a dodá každé z nich objem. Rázem máte megařasy, ale pořád vypadají přirozeně :) A jako bonus navíc se nedrolí, nemaže, nevysychá (tuhle řasenku opravdu spotřebujete, ne že jí půlku vyschlé vyhodíte) a ještě jde krásně odlíčit.
    Ptáte se proč, jsem si nekoupila po spotřebování další? Cena. Ta začíná na 550 Kč.

Tady už byla bohužel na konci svých sil, dříve jsem se nedokopala k focení :( Absence žmolků je ale viditelná.


   Přestože Max Factor vlivem druhého vadného kousku odchází z dnešního duelu jako poražený, stále jsem ochotna dát mu šanci. Řasenkové pořadí je tedy následující:

1. Clinique High Impact Extreme Volume
2. Max Factor False Lash Effect
3. Gabriella Salvete Diamante

Co vy a vaše řasenková svatá trojice? :)

4 komentáře:

  1. Nemám trojici, mám jednou, L'Oreal Milion Lashes excess, ale i ta klasická verze je dobrá. Ově dělají opravdu mádherný vějíř řas, jde s nimi udělat skoro umělý efekt ale bez žmolků a slepovánķ, pročešou každou řasu. Už se mě pár lidí ptalo, co že to používám za řasenku. As řasami řeším stejný problém jako ty, takže jedině objemové s plastovým kartáčkem.
    Diamant od Gabriely chci vyzkoušet.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Mně nejvíc vyhovují Maybellinky (hlavně ta červená a nechat tak dva měsíce trochu vyschnout :D) a pak 2000Calories od Max Factoru :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz
    janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som už dávno skúšala High impact a bola skvelá, ale keď som ju mala asi tretíkrát už som nedosiahla to, čo s predošlými kusmi. Presedlala som teda na iné, momentálne je obľúbenou Clarins Wonder Perfect (už druhé balenie) a nie, že by ma sklamala, ale mám chuť vyskúšať niečo nové. Robím si zálusk na Shiseido.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že High Impact je stejně prokletá jako moje False Lashes - po prvním balení to jde z kopce :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)