Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 30. října 2015

SpaRitual In The Wild (Awakening Collection)

Dobré ráno všem :)

    Ač je stále podzim a ještě dva měsíce bude, značka SpaRitual si pro nás připravila už zimní kolekci pro letošní rok s názvem Awakening. A já vám z ní dnes ukážu odstín In The Wild.


   In The Wild je jedním z šestice chladných odstínů. Musím říct, že mě z celé kolekce pořádně zaujal jen on, protože na takto studené odstíny moc nejsem a těch je v kolekci plno. Loňská limitka Home se mi líbila o poznání více. In The Wild najdete také v sadě 4 miniatur.



   In The Wild je světle šedý krémový lak. Takové odstíny já ohromně ráda - jsou něžné, elegantní, dají se nosit téměř ke všemu. Zařadila bych je mezi odstíny, do kterých se vyplatí investovat. Viz kvalitní červená, bílá (Gabriella Salvete 148), mléčně růžová, černá a béžová (Rimmel Bare Neccessities). Proč? U těhlech odstínů je dobré, když si dlouho zachovají výbornou konzistenci, nehoustnou a nedělají bublinky. A to tento odstín splňuje.
   Nanášel se velmi dobře, slušně kryje už v první vrstvě. Nikam nezatéká, neřádkuje, nedělá bublinky a během aplikace druhé vrstvy se netáhne, jak to některé krémovky s bílým základem dělají.
  Schne středně rychle, já ho ale raději přetírala nějakým rychleschnoucím nadlakem. Výdrž lehce nadprůměrná.







   Při druhé aplikaci jsem ho zkusila trochu ozvláštnit. Na špičky nehtů jsem dala odstín Summit z loňské kolekce Quest a vše přetřela vrstvou efektového nadlaku Brilliance. A vznikla kombinace, za kterou by se nemusela stydět ani ledová královna :) Bohužel se mi schovalo sluníčko, na kterém Brilliance dokáže rozehrát krásnou holografickou hru.




Za sebe můžu tohoto sivého krasavce doporučit. Cena 355 Kč za 15 ml tu.

Co vy a šedá na nehtech? A jaký odstín vás z kolekce Awakening zaujal nejvíce? :)


Děkuji zastoupení značky SpaRitual pro ČR k poskytnutí laku pro recenzi.

6 komentářů:

  1. To jsou nádherné odstíny, hlavně ten první :)

    OdpovědětVymazat
  2. páči sa mi to s tým glitrovým gradientom, vyzerajú tak zimno, ako nechty pre snehovú kráľovnú :)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to je nádhera! Na zimu ideální! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným Spojte se s více než 4 miliony obchodníků a investorů ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)