Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 12. listopadu 2015

Batiste event

   Mark Distri zastupující mnoho značek (Essence, Catrice, Bi-Oil, Sebamed, Lirene, Eco Tools, Blistex) si nově pod svá ochranná křídla vzalo i značku Batiste, která dělá mé milované suché šampony. A k této příležitosti uspořádalo jako jinak než skvělé setkání pro blogerky :)


   Celá akce se konala v krásném prostředí MOODs Boutique Hotelu v centru Prahy. Perfektně vybraný osvětlený prostor byl pro nás blogerky přímo ideální. Přidejte k tomu kupu jídla, milé detaily v podobě personalizovaných zapisovacích blogů či makronek s logem Batiste, skvělý program a společnost a máte o úspěšný event postaráno :)








  Před samotnou prezentací jsme se posilnily výborným občerstvením a poté se přesunuly do suterénu, kde se prezentace konala. Dozvěděly jsme se, že Batiste je britská značka vyrábějící výhradně suché šampony a to již od 70. let minulého století. Vše funguje na principu škrobu, který absorbuje pot a maz a používala ho např. Kleopatra, aby jí neklouzala paruka na potící se hlavě (samozřejmě se to nejmenovalo Batiste :)




   Po prezentaci vedenou product managerkou značky Batiste, jsme se přesunuly opět nahoru, kde Martina Bešťáková, PR Mark Distri, nakrojila nádherný a výtečný dort. Ten jsme okusovaly během hair show, kterou měla na starosti kadeřnice Dagmar Míznerová z 5th Avenue Blow Dry Bar. Ta nám ukázala, jak docílit se suchými šampony nevídaného objemu a jak je nejlépe aplikovat.

foto: Tomáš Česálek

Můj výraz, který jsem mívala na vysoké neustále - šprt, co sedí vepředu a všechno hltá :D
foto: Tomáš Česálek

foto: Tomáš Česálek

   Šampony Batiste koupíte na eshopu kupkosmetiku, v parfumeriích Douglas a dm drogerii. Za sebe můžu doporučit určitě klasickou verzi Original a pokud narazíte na XXXL Volume, tak ten je skvělý pro ty, kteří očekávají i tužicí schopnosti. A já mileráda nyní vyzkouším verzi pro středně hnědé vlasy nebo Tropic, které byly dárkem právě na tomto podařeném eventu.

Děkuji Martině za pozvání, celému týmu Mark Distri za skvěle strávené sobotní odpoledne, Kristýn, Rendy, Stáně, Áje a druhé Kristýnce za skvělou společnost a následný výlet do Sephory :)

Jak jste na tom se suchými šampony vy?


9 komentářů:

  1. Skvela akce. Uz mam taky jeden, vlastne tri.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám Tropic a je super. Božsky voní, hezky odmastí a dobře se vyčesává. Ale chci zkusit ještě ten na tmavé vlasy, přece jen u bílého se bojím, abych neměla vlasy flekaté. Jinak suché šampony moc nepoužívám, fakt jen jako nouzovku, protože úplně umytí nenahradí.

    OdpovědětVymazat
  3. tvůj výraz je boží! :D těším se, až zkusím i ty jiné varianty, zatím mám ten tropic a je super (a to jinak moc kokosové vůně nemusím, ale tenhle mi voní)... hodně se mi líbí, že mají i ty cestovní verze, to je super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A budeš si moci ten výraz užívat do syta celý víkend :D

      Vymazat
  4. Batiste je super, můj každodenní pomocník :) určitě to byla super akce :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. na tej fotke si strašne zlatá! ja som donedávna doma veľa suchým šampónom nedala, ale kedže som ich doma nazbierala dosť, rozhodla som sa, že ich z času na čas použijem, nech mi doma len tak nestoja a celkom im prichádzam na chuť:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ¨já jim na chuť přišla celkem rychle. Celkem rychle se mi totiž mastí i vlasy :D

      Vymazat
  6. Tvůj výraz je naprosto dokonalý!!! :D Taky takhle zaujatě hltám informace, mě to prostě baví. Škoda, že na takovéto akce neprodávají vstupenky, hned bych jela. Batiste jsem zkusila tento měsíc poprvé a okamžitě vznikla závislost. Vím, že bez něj už nepůjde žít. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  7. Batiste som si kúpila minulé leto vo Viedni, konečne som našla variant pre svetlé hnedé vlasy a som veľmi spokojná, som rada, že konečne dorazili tieto slávne suché šampóny aj do slovenských obchodov, hoci zase len v základnej bielej verzii, ale aspoň niečo.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)