Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 6. listopadu 2015

řasenky essence

    Minulý týden jsem vám ukázala dvě řasenky - Clinique a Max Factor. A myslím si, že nebude od věci na ně navázat levnějšími sestrami od Essence - Multi-Action, I Extreme Volume Waterproof a Lash Princess


   Shrnu opět problematiku svých řas - dlouhé, ne příliš husté, tmavé, ale se světlými konci. Oči mám spíše zapadlé a hodně uslzené (citlivka jedna radost).


Lash Princess False Lash Effect

    Roztomilý obal připomínající mi perníčky zdobené cukrovou polevou v sobě ukrývá řasenku, nad jejíž růžovou verzí áchala nejedna slečna. Osobně jsem ji nezkoušela a nemohu tedy obě verze porovnat.
    Kartáček je klasicky ze štětinek, je užší a řasy nedokáže dobře pročesat. A ty tím bohužel trpí. Ač dokáže udělat hezký objem, také dokáže řasy nepěkně slepit. Výhrou není ani fakt, že po čase žmolkuje (relativně rychle vysychá) a přirozeně vypadajících řas s ní těžko dosáhnete.
   Jako plus musím vyzdvihnout výdrž. Řasenka se nedrolí, neopadává a nemaže. Na druhou stranu vybírá si za to daň horšího a delšího odličování.
    Cena je 85 Kč, což je dle mého adekvátní suma odpovídající kvalitě.




Multi-Action

   Plastové kartáčky já ráda. A tahle řasenka ho má. Takže plus oproti předchozí řasence hned na začátek :)
 Řasy dokáže krásně pročesat a oddělit. Moc hezky prodlužuje, avšak objemu moc nedodá. Doporučila bych ji těm, která hledají prodlužující řasenku s přirozeným efektem. Ten totiž na řasách umí vytvořit velmi dobře. Pozitivem je určitě i krásná černá barva a nehrudkující konzistence.
  Vytkla bych jí však výdrž. Ač s tím problémy nemívám, tato řasenka se hodně maže a ani vám nemusí slzet oči. Netuším, jestli to dělá i jiným ženám, ale mně zanechává šedavé kruhy pod očima. A to není nic moc hezkého na pohled. 
   Obal mi přijde celkem vtipný, takový komiksový :) Už na něm chybí jen bublina s Bang!
   Cena: 69 Kč




I Love Extreme Volume Waterproof

   Víte, jak nejlépe testovat výdrž voděodolné řasenky?

a, rozejde se s vámi přítel
b, potápíte se v bazénu
c, v zimě vám z mrazu a větru slzí oči

   A správná odpověď dle mého je... C! Protože...

a, ty slzy velikosti fotbalového míče rozpustí cokoli, možná i vaše řasy, natož řasenku
b, jak často se běžně potápíte v bazénu nebo tam chodíte nalíčené?
c, to je věc, která se mi děje každý den a tím pádem ji mám důkladně prozkoušenou :)

   Proto je tenhle modrý kousek velmi dobře testován v náročném podzimním počasí. Od Esence jsem měla voděodolnou Get Big Lashes! a to byla naprostá pecka. Krásně černá řasenka, která dodávala dokonalý objem, délku a opravdu držela. Přitom šla vcelku snadno odlíčit. ILEVW bohužel taková není.
   V první řadě mám problém s kartáčkem. Ten je obrovský a pro zapadlé oči nevhodný. Často si jej obtisknu na víčko a pak musím pracně odstraňovat. A to zabere čas. Toho já mám málo. Takže mě to nebaví.
   Paradoxně nedodá moc objemu, ale krásně řasy prodlouží. V pravdě netuším, kde se stala chyba :) Řasenka má tendenci dělat na řasách nevzhledné hrudky a ještě některé řasy slepit.
   Upřít se jí nedá voděodolnost - drží a drží. Odlíčit jde ale hůř než zmíněná Get Big LAshes!
    Stojí 79 Kč a pokud hledáte kvalitní voděodolnou řasenku, raději hoďte očko na GBL! za 65 Kč.




srovnání kartáčků - zleva doprava: Princess, Action a Extreme

   Všechny řasenky seženete v běžných drogeriích a na eshopu kupkosmetiku.cz, od kterého jsem je dostala na recenzi. Děkuji!

Máte zkušenost některou z těchto novinek letošního roku? Co vy a levnější řasenky? :)

Hezký víkend všem!

8 komentářů:

  1. Já jsem měla kdysi dávno nějaké řasenky Miss Sporty a pak pár od Rimmelu, ale to bylo ještě v době, kdy jsem se pravidelně nelíčila. Teď jsem přešla na řasenky kolem 250 Kč, ale furt nejsem spokojená. Chci zkusit Perversion, ale furt si nejsem jistá, jestli chci ty peníze obětovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Já žádnou řasenku od Essence nemám . Nejraději mám řasenky od Maybelline :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se nechce za řasenky utrácet moc peněz, obzvlášť když jich není moc, tak se vždy koukám po nějaké levnější :) Vždy se mi líbí ty ceny u Essence i Miss sporty, ale s kvalitou je to u některých horší :/ Teď mám od Miss sporty za cca 70 kč a je to hrůza, musím se podívat po jiné a vyzkoušet zase něco novýho, podle tvého článku mě zaujala Princess :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch levnějších (navíc když vychytáš akci) mi přijde dost dobrá Diamante do Gabriella Salvete :)

      Vymazat
  4. Jednu řasenku od Essenc jsem měla a byla fajn, kupuju si spíš levnější řasenky než ty dražší :) Hodně ráda mám i řasenku z Oriflame od Very me a pak BigShock z Avonu

    OdpovědětVymazat
  5. Kdysi jsem měla nějakou řasenku od Miss Sporty a pak i od Essence, ale teď si je nekupuju a ani mě nelákají... Radši sáhnu po Maybelline :)

    Zamiluj si rozčesávání vlasů s Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
  6. Řasenku I ♥ Extreme jsem měla v té klasické tmavě modré verzi a byla fakt suprová, na to, že se dá pořídit za nějakých 70,- Kč... Dělala mi řasy jako kdejaká parfumerková řasenka :) Ale na tu voděodolnou verzi jsem nikdy moc dobré recenze nečetla, a sama jsem jí nezkoušela, tak nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty voděodolný verze bývají snad vždycky nějak vadný :(

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)