Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 28. prosince 2015

Outfit: Alternative

   Vždy jsem obdivovala ten styl oblékání, kdy namícháte zdánlivě neladící kousky oblečení a vznikne vám dokonale harmonická outfitová čalamáda. Vypozorovala jsem, že tuhle míchanici umí uvařit obzvláště Pařížanky. K tomu si udělají nedbalý účes, na obličej jen výraznou rtěnku a vypadají skvěle.
    Mně tohle umění zůstalo skryto z prostého důvodu. Jsem chorobný ladič. Barev, stylů, tvarů. Ale když se dostane takový ladič do nesnází, kombinuje rád, neb mu nic jiného nezbyde. Takže když jedete do Kodaně, zjistíte, že vaše kamarádku tu jízdu na kole myslela opravdu vážně, a vy toho v kufru moc nemáte, tak vybíráte podle pohodlnosti a teplosti. Běžecké boty, elegantní kabát a baret? Proč ne. Nakonec z toho vznikla celkem fajn, kombinace, co myslíte?


   Šedý kabát z Manga mě vážně baví. Jeho elegantnější kombinování jste mohli vidět zde. Barety mám ráda už od 15 let a v současné době jich mám asi 6. Klasické rádiovky se mi líbí nejvíc, vypadají velmi francouzsky. A boty? To jsou mé běžecké boty, za poslední 2 měsíce jsem s nimi uběhla 47 km a rozhodnutí běhat považuji za jedno z nejlepších v tomto roce :)
   I když jsem porušila soulad stylů (sportovní x elegantní x ležérní), barevná variace zůstala jen ve třech barvách (růžové, šedé a černé), což je možná ten důvod harmonického dojmu.




kabát - Mango
boty - Asics
kalhoty - H&M
šála - F&F




foto: Siu


To je pro dnešek ke kombinování vše. Jaký názor máte na podobné outfity vy? Ano / ne? :)

13 komentářů:

  1. Já bych na ty tenisky k tomuhle outfitu asi neměla odvahu. :-D Ale neříkám, že se mi to nelíbí... jen to asi není úplně můj styl. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ilko za názor :) Já normálně taky ne a i když se mi to líbí, v Praze s botami stejně jen běhám (i když jsou ohromně pohodlné a člověk by v nich chodil celý den :).

      Vymazat
  2. Ten kábat se mi líbí, také bych potřebovala nějaký šedý :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. tenisky nenosím, ale tento outfit je veľmi pekný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle kabátky jsou prostě slušivý :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí :) a odkud je ten krásný baret?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, já ho kupovala v My Národní. Značku už nevím, mají tam takovou směs klobouků, baretů a čepic ve druhém patře.

      Vymazat
  6. Páči sa mi to a fotky sú krásne! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný outfit :) Líbí se mi botky :)
    Ginger

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som kedysi nosila tenisky ku kabátu bežne. Dnes to mám už tak potriedené (spomínané kolonky, typu:elegantné, oddychové, športové, romantické atď.), že keď si mám dať tenisky a kabát, cítim sa nesvoja. Ale prečo? V zásade je to pekná kombinácia a tvoj outfit je toho veľmi pekným príkladom. =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)