Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 11. ledna 2016

Abyste se u zkoušek příliš nepotily...

Vítám vás všechny v novém roce! Ačkoli u mnoho mých známých, přátel, v rodině nezačal příliš nejlépe, věřím, že se vše v dobré obrátí a druhá polovina tohoto roku bude o dost lepší :)


   Prvních 6 měsíců se na vysokých školách nese ve znamení zkoušek. Ach, jak já je nesnášela! Způsobovaly mi srdeční záchvaty, depresivní stavy a urputné bolesti hlavy ze všeho učení. Přiznám se, že jsem velmi ráda, že už to mám za sebou a vůbec nelituji toho, že jsem nešla dál na inženýrku :) (přičemž vás, milé děti, rozhodně nenabádám k tomu, abyste nestudovaly a neučily se!). Jo a ještě jeden nešvar to přinášelo - pocení z nervozity. No, přiznejte si, koho nepolil studený pot, když mělo dojít na rozdávání indexů s výsledky? Ani největší flegmatici nezůstávají ušetřeni. A právě proto tu mám pro vás recenzi hned 3 antiperspirantů. Jak si poradí ten bez hliníkových solí a jak ty dva, které je obsahují?


Sebamed Balsam Deodorant

   Srovnávat deodorant a antiperspiranty není asi fajn, ale když už tu takový článek je, tak proč tento sebamedí kousek k němu nehodit?
  Jedná se o velmi jemný produkt bez hliníkových solí, který dle výrobce můžete použít i na oholenou pokožku. A to mohu potvrdit. Má jemnou mýdlovou vůni, které je však docela intenzivní a na kůži zůstává až do jejího umytí. Na pokožce nijak nepálí, nesvědí. Vytkla bych mu dlouhou dobu schnutí a lehce lepkavý pocit, který zanechává.
   Jako deodorant funguje skvěle. I po zpocení je cítit stále ta příjemná mýdlová vůně. Od pocení jako takového vás však neochrání a doporučila bych ho těm, kteří potřebují spíše "ovonit" :) Plusem je určitě fakt, že neobsahuje hliníkové soli. Názor na jejich účinky na lidský organismus nechám čistě na vás.
   Cena je 89 Kč za 50 ml a seženete třeba zde.



Rexona Motionsense Linen Dry

    S předchozím výrobkem má společný kuličkový aplikátor a delší dobu schnutí. Rexona je však primárně určena proti pocení. S tím běžným denním si poradí hravě. Se stresovým celkem taky, ale během sportu zázraky nečekejte. Mám pocit, že květinová vůně, ač je intenzivní, stopy potu nepřekryje úplně, ale napůl se s nimi mísí. Přijde mi, že pokožku trochu vysušuje, ale nepálí ani na té oholené. Vadí mi u něm právě vůně, která mi úplně nesedla, dlouhé schnutí (i když kratší oproti balzámu od Sebamedu), ale hlavně lepivý pocit, který zanechává. Sama bych si ho právě proto podruhé nekoupila.
   Cena se pohybuje od 44,90 do 59,90 Kč.

Slunečnicový olej na čtvrtém místě mile překvapil.


Rexona Motionsense Aloe Vera

   A to nejlepší nakonec! Nejen že mi nejvíce vyhovuje aplikátor (kuličkové dlouho schnou a ze sprejů se vyloženě dusím, navíc představa, jak se látka usazuje v plicních sklípcích, mě děsí), ale také vůně (jemná svěží, nevtíravá). Pokožka je po aplikaci krásně hydratovaná, řekla bych malinko mastná a nelepí. Parfemace dokáže maximálně překrýt odér zpocené studentky čekající na index a ještě jí zajistí suché podpaží. Na 48 hodin? To nevím, obvykle se každých 24 hodin myji :) Ale zvládne dost, i menší sportovní aktivitu. Navíc mám pocit, že vůbec neubývá. A upřímně? Až mi dojde, koupím si ho velmi ráda znovu. Dlouho jsem s žádným antismraďochem nebyla tak spokojená. I když BHT si výrobce mohl odpustit.
   Koupíte od 54,90 Kč.


Za poskytnutí antiperspirantů Rexona děkuji jejich zastoupení (konkrétně Stáně :) a deodorantu Sebamed eshopu kupkosmetiku.cz.

Jak bojujete s potem (nejen) během zkouškového vy?

Úspěšný start do nového týdne!

6 komentářů:

  1. Já mám nejraději deodoranty ve spreji. Ale rexona je dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě je Sebamed hrůza, když opominu to, že nezabrání pocení a smrdím po pár hodinách, tak mi vadí bílé cucky, které mi v podpaží nadělá :(

    OdpovědětVymazat
  3. Já v poslední době jedu s Rexonou Maximum Protection, je to to jediné, co u mě fakt zabránilo pocení. I když složení bude asi síla. Proto na doma, kde mi propocené tričko na rozdíl od práce nevadí, používám jen přírodní deodoranty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to bývá. Ale souhlas, třeba na léto je fakt nejlepší.

      Vymazat
  4. Mne funguje Garnierl Mineral antiperspirant, najnovšie sa predáva dokonca s účinnosťou 72 hodín, vydrží mi celú pracovnú dobu, aj v čase stresov vie zachrániť.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)