Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 29. února 2016

Geniální mýdlová krabička z Francie

   V mnohých věcech jsem neponaučitelná... Věčný snílek žijící pro naději. A projevuje se to ve všech aspektech života... Dokonce i v tom, čím se myji :) Můj život se cca od 13 let točí okolo hledání tuhého mýdla, které by moji náročnou pokožku nevysušovalo. Proč? Tuhá mýdla jsou taková mile vintage a jako klasik je mám raději než sprchové gely či oleje. A odměnou za mnohaleté čekání mi bylo co? Dokonalá mýdla, po kterých nemusíte použít ani kapku krému!


   Nabídka vyzkoušet mýdlovou krabičku mě potěšila. Za L'Opéra du Savon stojí českofrancouzský pár Archibald Pontier a Petra Kunzmannová. Mýdlobox funguje podobně jako jiné krabičky krásy, kdy každý měsíc dostanete balíček s delikátními francouzskými mýdly a malým překvapením za 480 Kč i s dopravou. Dá se říct, že cena je vyšší, na druhou stranu to, co se v ní ukrývá, za to opravdu stojí. Na konci článku pak najdete slevový kód na 10%. Takže to stojí za to ještě víc :)

   Musím pochválit balení jako takové. Mašle mě úplně dostala (a ještě víc, že přežila cestu Českou poštou) a zabalení obsahu krabičky také.



   Nyní lze v krabičce nalézt velkou kostku hydratačního mýdla s olivovým olejem, mýdlo se sušenou levandulí, minilufu pro odstranění odumřelých buněk pokožky a lasturu z hřebenatky, která vám bude připomínat francouzské pláže (a mně i tamější gastronomii, ty potvůrky jsou moc dobré :)).


   Olivová megakostka mýdla mě dostala nejvíc. Je opravdu velká, takže jsem si ji překrojila napůl, abych ji vůbec vzala do ruky a nehrozilo, že během sprchování skončí v umyvadle nebo na pračce. Uvnitř je krásně krémová (skoro až mazlavá) a lahvově zelená. Vůně je zvláštní... Něco mezi olivovým olejem, senem a ichtamolovou mastí. Není úplně líbivá, na kůži se moc neudrží, ale to je jediné (navíc individuální) negativum. Ostatními vlastnostmi je toto mýdlo skvělé.
   Tak za prvé, téměř neubývá. Ač je krémový a ráda se s ním namydlím od hlavy k patě, tak mám pocit, že ten špalek jen tak nesdělám. A ten druhý taky ne.
   Za druhé, necítím během umytí (ani po něm) žádné pnutí pokožky způsobené jejím vysušením. Žádné strašné svědění zad, holení a jiných rizikových partiích. U většiny mycích věcích k němu u mě dochází (výjimkou byl třeba sprchový olej Saloos) a po koupeli/ sprše se musím hned něčím namazat, jinak bych se udrbala víc než u neštovic. A tenhle zelený namydlenec je ideální, pokud:

a, jste nemocné, unavené nebo líné se mazat krémem po sprše
b, chcete ušetřit za krémy

   Dalším příjemným bonusem je fakt, že je po něm pokožka vyhlazenější, sjednocenější a přijde mi i malinko pevnější (hlavně na stehnech). Ale nevím, do jaké míry jsem si to vsugerovala a do jaké míry je to příjemná pravda :)
   Sečteno podtrženo, pro všechny sušenky holdující tuhým mýdlům, je tenhle olivový Goliáš must have.


   Druhé mýdlo je fialové a voní po Provence - tedy lány levandulí chvějící se slabým mořským vánkem na kopcích, které jsou zalité sluncem. Oproti většímu bráchovi se nemusí půlit, má klasický tvar a akorát se vejde do ruky. Obsahuje sušené kvítky levandule, které na citlivějších částech pokožky mohou škrábat, ale na ostatních působí spíše jako abrazivní houba.
   Přijde mi, že nehydratuje tolik jako olivové mýdlo, ale stejně jako ono nevysušuje. Pokud pokožce chcete dopřát hydrataci, doporučuji ji zvláčnit lehkým tělovým mlékem. Není nutné ji krémovat, abyste jí dodali ztracenou hydrataci, ale abyste jí spíš dopřáli něco navíc. U předchozího mýdla tuhle potřebu něčeho extra nemám, ale to je určené pro celé tělo, kdežto levandulové mýdlo je podle popisu na ruce.
   Vůní je na tom levandulové mýdlo zase lépe :) Voní věrně, žádná umělá levandule, ale pěkně kořenitá, nahořklá, svěží. Takovou ji mám nejraději. Na pokožce se drží chvíli, ovšem ráno ji už po večerní koupeli necítím.


   Lufa je maličká, takže celé tělo s ní pohodlně neohoblujete, ale potěší a na cesty je ideální. Mušlička mi dělá radost na tácu, na kterém mi stojí agáve a vytváří tak hezkou exotickou kompozici :)


   Sečteno podtrženo, podle mě se tahle věc povedla a jestli i ostatní mýdla budou taková, tak určitě někdy neodolám. Prozatím si vystačím s železnými zásobami :)

!!! A s kódem MADEMOISELLE máte nyní na krabičku 10% slevu :) !!!

Znáte L'Opéra du Savon? Používáte tuhá mýdla nebo dáváte přednost sprchovým gelům? :)

5 komentářů:

  1. Jé já bych chtěla zkusit to levandulové mýdlo, já vím sice tak nehydratuje, ale prostě.. levandule.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nutně potřebuji to olivové mýdlo, protože se teď v zimě můžu uškrábat po každé sprše. Myslíš, že dostanu krabičku se stejným obsahem, kdybych si ji objednala nyní? :)

    Měj se krásně, Niki! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mylsím že ano, stále mají tuto krabičku v nabídce na stránkách :)

      Vymazat
  3. Já tedy tuhá mýdla vyloženě nevyhledávám, ale tahkle krabička vypadá moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné balení, mýdla vypadají super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)