Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 25. dubna 2016

Jaký byl veletrh Interbeauty Prague 2016?

Dobré ráno :)

   Jak jste si užili víkend? Já ho část strávila s Natálkou na Interbeauty Prague 2016 v pražských Holešovicích. Ani nevíte, jak zvláštní bylo jít na veletrh poprvé jako návštěvník. Vždy jsem tam byla pracovně a neměla pomalu ani čas si vše projít. Teď ano a stejně jsem prošla jen to, co mě zajímalo :)


   Prví cíl byl jasný - pozdravit bývalé kolegy a kolegyně z modeláže. A rovnou u nich omrknout novou kolekci Lite Brites od China Glaze. Ač už moc laky nekupuji, odstín Bite Me mě absolutně dostal. Zatím jsem ho tam nechala, ale jakmile bude naskladněn na eshopu, jdu na něj. Celkově mě kolekce zaujala více než loňská Electric Nights.


   Novinkou od Chiny jsou i laky ve spreji, s kterými už dříve přišla např. značka Nails Inc. Hračička, která dle mého není moc praktická a je skvělá jen pro ombré efekt. Postup je jednoduchý - dáte base coat, nastříkáte barevný lak ve spreji, přetřete top coatem a ruce umyjete pod vodou, abyste odstranili přebytečný lak okolo. Nevýhodu vidím ve dvou věcech - spousta spreje jde mimo, takže ho dle mého polovinu vyplýtváte na podložku. Druhá je přesnost. U aplikace průhledného laku nevidíte tak dobře, kam jej dáváte a může se tak stát, že vám po umytí uteče lak i z míst, kde byste ho chtěli a navíc mysleli, že máte. Vykreslit s ním dokonalé hrany je podle mě velmi těžké. Kdo chce srandu zkusit, měl by si pospíšit. Jedná se o limitku pro letošní léto.


   Od EBD mě pak zaujal nový Keratin Booster. Jedná se o výživu buď na nehtovou ploténku nebo kutikuly. Nám s Natálkou trochu připomněl CND RescueRXx. Obsahuje keratin, jojobový olej, vitaminy a další zajímavé složky. 



   A něco, o čem jsem věděla už rok. Nová kolekce laků UpTo X Morocco. Upřímně jsem myslela, že snad ani nebude, protože ji provázel problém snad na každém kroku. Ale je tu. Evokuje marocké tržiště plné těch nejúžasnějších věcí. Místo plné života, kde seženete vše a nic není nemožné. Plné tepla, barev a vlídnosti. Obsahuje 7 odstínů (modrý Electric Night je ze stálých odstínů, ostatních 6 je nových) a také Nail Artový set se zdobícím štětcem. Nail Art byl mým nápadem a ruka na krabičce zase patří mému tělu. Ani nevíte, jakou srandu jsem zažily s kolegyněmi při vymýšlení názvů (růžový Opium Dream jednoznačně vedl) a jak smutno mi bylo, když jsem poslední den v práci ten Nail Art dělala...


  Zamířily jsme na stánek slovenské značky Soaphoria. Za mě velké překvapení a hlavně odzbrojení z tamějšího personálu. Kluci a děvče byli skvělí, vtipní, velmi dobře poradili, dali vše očichat. Vzala jsem nakonec tělové soufflé s krásným názvem Nevinnost. Voní jako květinová louka po ránu, ještě čistá a vlhká od rosy. Nádhera. Obsahuje výtažky bílé lilie a čajovníku. K tomu byly i vzorečky, my si vzaly sprchový krém s vůní Polní květiny, který voní moc hezky. No zkusím, uvidím a kdyžtak příště zase neodolám :) Na stánku jste si mohli i zasoutěžit o nějaký ten dárek.
 



  Chtěla jsem i na stánek s čajem Matcha a konkrétně pro matcha puding s ananasovou příchutí. Je možné, že se to dá sehnat i na eshopu, ale pro dva pudingy platit poštovné... Se mi nechtělo. Bývalý kolega si ho totiž dost pochvaloval. Tak jsem zvědavá, jak moc budu zdravá :D


  Pak tu byla Havlíkova přírodní apotéka. Ač mají dost obchodů (v Praze už tři), tak jsem zašla na veletrh v naději, že budou mít nějakou pěknou akci. No sleva nebyla, dávali alespoň dost vzorečků. Obsluha úžasně milá, zpětně jsem byla ráda, že se paní nenechala odbít mým: "Jen se dívám, děkuji," a nakonec mi se vším poradila. Vzala jsem na zkoušku hroznový olej, který by měl být protizánětlivý, lehký a dobrý na akné. Došlo mi zrovna mé oblíbené sérum Laidbare, a tak zkusím něco nového. A Havlík připravuje spoustu novinek na letošní rok, jeho milovníci by tedy měli zbystřit.




   Pak jsme ještě omrkly stánek OPI s novými kolekcemi Alice in Wonderland a Soft Shades (vtipné, že takto se měla jmenovat zimní kolekce UpTo X Softies, kterou jsme nezávisle nakonec přejmenovali, zdálo se nám to jemnější a hezčí :). Taky si zašly zasoutěžit na stánek Škoda. A ještě jsme se osvěžily skvělým mraženým jogurtem z Yogoterie. Nejlepší na něm bylo, že byl málo sladký a nahoru jste si mohli dát třeba kuličky z Bubbletea (který jinak považuji za neskutečně přeslazenou umělou pochutinu).


   Na stánku NYX bylo tolika lidu, že mě to jen odrazovalo tam jít. Navíc samotná značka je na blozích teď tolik ukazována, že mě tento mainstream vůbec neláká. A napodobeniny z řad Makeup Revolution už vůbec ne. A Sleek už mě taky nebere, 4 paletky očních stínů podle mě bohatě stačí :)




   Jediné, co mi uniklo byl stánek nové kosmetiky Zahir jedné z Verunek. Tak jsem tam neviděla a úplně ho přehlédla, i když vím, že tam Veru i s kosmetikou byla :) A to bylo vše. Bomb Cosmetics jsem nakonec vynechala, stejně mám teď s koupáním po operaci utrum, takže nakoupím jindy v Kotvě. A to je vše. Prostě nakoupeno jen to nutné, žádné utrácení :)

   Co vy a Interbeauty? Byli jste se podívat nebo vás veletrh jako takový moc neláká? A proč vlastně?
 

6 komentářů:

  1. Já nejsem z Prahy, takže na veletrhy nejezdím. Ale ten Soaphorácké stánek vypadá úžasně. A to teda zírám na tu sympatickou pánskou obsluhu, to jsem fakt nečekala. :D

    OdpovědětVymazat
  2. zavidim Vam vase ceske velktrhy vyzeraju ovela lepsie ako nase a zda sa mi ze je tam aj vacsie zastupenie znaciek
    hroznovy olej mam a je absolutne uzasny
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já můžu posoudit jen s Interbeauty Bratislava a ten mi přišel celkem dobrý :) Ale je pravda, že od doby, co máme GOSH i my v ČR, tak ztratil trochu na atraktivitě :D

      Vymazat
  3. Niki, já názorově souhlasím s tím sprejem na nehty, dokonce jsem se o tom bavila na kase s prodavačkama. Ale upřímně jsem to nakonec pro srandu vzala a doma jsou z toho děti nadšené :-D Je to rychlé, efektní, nemusí se to odlakovávat. Děti se při tom vyblbnou... výdrž tedy sice nic moc, po dvou koupání prakticky ani památka po "nasprejování". Ale :-D :-D šla jsem dokoupit set všech 4 barev :-D

    Jinak dodám, že to schne rychle, kupodivu i podklad, i top. Umyje se to taky bez nejmenších potíží.

    Výhrady mám tedy k balení, fakt se opravdu půlka vysprejuje vedle. Sprej a freony do ozvduší taky není to nej.. Balení je malé. Ale suma sumárum, mně to za tu srandu a zábau doma stálo :-)
    Děti poskakují, křičí "mamííí, to studí." smějí se jak pominuté... takže za mne to předčilo nulové očekávání.
    Výhrad bych měla spoustu, ale... to bych ve finále nemohla koupit ani balistiku do vany, protože u nás je to na jedno použití.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsem z Prahy, takže všechny tyto veletrhy mě míjí. Jsem zvědavá jestli ti bude matcha puding chutnat. U nás ho lze normálně koupit v obchodě se zdravou výživou a mě tedy moc nechutnal. Moc ráda bych vyzkoušela něco od Soaphoria, ostatní značky, které zmiňuješ mě nelákají, snad jen ten NYX, protože tam mám vyhlídnuto pár věcí co bych chtěla a ráda bych si omrkla odstíny na živo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)