Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 20. května 2016

Přírodní osvěžení pro mastnou pleť

   Taky se vám stává, že si myslíte, že jste něco udělali, žijete v tom přesvědčení a pak najednou zjistíte, že to tak není? Mně se to zrovna stalo u těchto výrobků od Saloos. Myslela jsem si, že jsem recenzi publikovala již dávno s odličovacím a sprchovým olejem. No, a nepublikovala. Tak tady dnes jsou - pleťová voda a olej Rosalina na mastnou pleť :)


   Řada Rosalina je určena pro aknózní a mastnou pleť. Obsahuje výtažek z čajovníku, který má antibakteriální a hojivé účinky, přičemž pleť zbytečně nevysušuje a pomáhá jí i regenerovat. Vůně řady připomíná klasický čajovník (tea tree), který je lehce šmrnclý citrusy a růží. Pleťová voda má parfemaci jemnější, spíše květinověcitrusovou. Naopak olej je více cítit po čajovníku.


   Květinové vody od Saloos jsem měla již dříve - levanduli, růži a a neroli. Poslední zmíněná mi z těch třech voněla asi nejvíce, naopak růže pro mě byla zklamání. Rosalina se zařadila po bok neroli. Je velmi příjemná, osvěžující, pleť krásně hydratuje a nelepí. Pokožka je po aplikaci velmi jemná a zklidněná, troufám si říct, že i prozářená a vypadá zdravě. Používala jsem ji jako přípravu na nanesení oleje, aby se lépe vsákl. Jednoduše jsem nastříkala na pleť a ještě na vlhkou aplikovala pár kapek oleje. Výsledek byl mnohem lepší než kdybych nanesla pouze olej. V horkých letních měsících ji oceníte i jako osvěžení pleti, které můžete vzít kdykoli s sebou do kabelky.
   Voda má klasický rozprašovač. Vím, že je to úžasně praktické (nemusíte ji aplikovat na vatový tamponek), ale mně osobně není úplně příjemné si stříkat něco na obličej. Vždycky se tak nějak leknu :D Také celkem rychle ubývá a tak vítám i větší doplňovací balení 100, 500 a 1000 ml. S rozprašovačem je jen ukazovaná 50 ml, kterou pořídíte okolo 100 Kč.



   Přiznám se, že z oleje zas tak nadšená nejsem. Oproti jiným olejíčkům na mastnou pleť (např. hroznový od Havlíka nebo vitaminové sérum Laidbare), je Rosalina celkem mastná a hutná. I s květinovou vodou se hůře vstřebává a pleť je po něm opravdu mastná. To přisuzuji velkému podílu jojobového oleje (společně s brutnákovým). Naštěstí póry nijak neucpává nebo nezhoršuje stávající problémy. Že bych si ale všimla nějakého blahodárného účinku na pleť a výskyt akné, se říci nedá. Hojení vzniklých problémů výrazně nepřispěl, stejně tak jako minimalizaci jizviček. Hodnotím ho tedy spíš jako produkt, co neublíží, nepomůže. Pokud hledáte něco výživnějšího pro aknózní pleť, jejíž problémy by nezhoršil, tak ano. Pokud něco, co s akné zatočí, pak ne. Na rozdíl od kěvtinové vody bych si ho už nepořídila, protože je na mě mastný a na pupínky moc velký vliv nemá.
   Balení je praktické s kapátkem (ty mám osobně raději než pumpičky) a cena je 140 Kč za 20 ml. K dostání je i větší balení 100 ml. 




Co vy a pleťové oleje a vody Saloos? Používáte? A která řada vám vyhovuje nejvíce?


Za poskytnutí výrobků k recenzi děkuji zastoupení značky Saloos.

6 komentářů:

  1. Tenhle olejíček mám a mně naopak přijde sérum Laidbare mastnější. Jsem s ním sice spokojená, ale odvařená z něj nejsem. Ještě mám verzi Lemon Tea Tree a moc rozdíl mezi nimi nevidím. Žádnou květinovou vodu jsem ještě nezkoušela, protože jsem dost lakomá, ale asi se překonám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som skúšala zatiaľ len jeden pleťový olej a to levanduľový od Saloos, na mastnú pleť bol myslím výborný, používala som ho v zime a pleť dokázal dostatočne vyživiť a pritom ju zbytočne nezaťažiť, bola som s ním veľmi spokojná, ale čakala som zahojenie jaziev, môj súčasný problém, s tým mi tento olej nejako nepomohol takže hľadám ďalej.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo už konečně bych mohla něco vyzkoušet od této značky! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď čekám, až dodělám Laidbare a vrhnu se na levandulový Saloos s kapátkem! A jinak mám ráda ty jejich odličovací, bez těch nedám ani ránu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kvetinové vody som ešte neskúšala, ale táto ma celkom láka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Značku Saloos mám ráda a květinových vod už jsem pár vyzkoušela, bohužel vyplýtvám je strašlivě rychle :-) Olejíčky od nich používám na odličování, ty pečující mě také zatím příliš neoslovily.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)