Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 10. května 2016

Šampony Batiste - který je ten nej???

   Suché šampony se velmi dobře zabydlují na poličkách žen všech věkových kategorií. U mě tomu není jinak, mám vždy jeden načatý a obvykle i jeden v zásobě. Ze značek jsem si oblíbila nejvíc Batiste, jehož recenzi najdete zde. Dnes bych se však ráda věnovala jednotlivým druhům, protože každý se trochu liší parfemací nebo účinky. Tak jdeme na to, máme tu 6 voňavých a barevných adeptů :)


  Jen ve zkratce obecně - "sucháče" jsou na bázi rýžového škrobu, který pohlcuje mastnotu. Osobně používám hlavně na oblast nad čelem dva dny od umytí vlasů, kdy potřebuji, aby vydržely do večera než je zase umyji. Popř. pokud chci, aby mi nějaký účes lépe držel a lépe se mi tvaroval. Nastříkám, promasíruji a lehce vyčešu. Easy :)



Original

   Původní parfemace je jemná, nevtíravá, svěží. Voní malinko mýdlově a lehce nasládle. Je velmi příjemná a snesu i já, která si na výrazné vůně (s výjimkou parfémů :)) nepotrpí. Šampon funguje velmi dobře, bílá barva nezanechává po rozčesání na vlasech žádné stopy. Jen z velmi tmavých až černých vlasů se musí vyčesávat trochu déle :) Efekt vydrží celý den až do umytí.


Oriental

   Jak už název napovídá, jedná se o těžší, intenzivní vůni. Ta je velmi květinová, s lehkým nádechem pižma. Říkám tomu sametová vůně - květinová, těžká, ale hladce se rozvíjející, není v ní nic výrazně rušivého či překvapivého. Osobně jsem s ji úplně nezamilovala. Jinak účinky má stejné jako předchozí šampon. Plus dávám určitě za obal, ten se mi líbí ze všech nejvíce :)


Fresh

   Údajně nejvíce osvěžující varianta mě příliš nedostala. Proč? Protože efekt "umytí vlasů" je ze všech šamponů Batiste překvapivě nejmenší. Česká product managerka značky mi říkala, že se tento šampon má lišit pouze svěží parfemací a nikoli vlastnostmi. A ejhle, přece vybočuje z řady. Musí se ho nanést opravdu hodně a stejně je kýžený efekt sotva poloviční. Na vlasech není barevně téměř vidět ani před rozčesáním a vůně je sice svěží, ale osobně mi nepřirostla k srdci tolik jako Original.


Tropical

   Svými vlastnostmi se nijak neliší od Original a Oriental. Funguje stejně skvěle a doporučila bych ho především milovnicím kokosu a piňa colady - protože přesně tak voní :) K dostání je i v malém cestovním balení, takže si můžete tohoto exota vzít i na dovolenou do Karibiku.


Medium brunette

   Od klasických šamponů se přesouváme ke specializovaným. V řadě tónovaných šamponů naleznete tři - pro blonďaté vlasy, středně hnědé a tmavé až černé. Já měla střední variantu a musím říct, že jsem si ji velmi oblíbila. Proč? Víceméně odpadá vyčesávání hřebenem, protože šampon opravdu dokonale splyne s barvou mých vlasů. Stylingový efekt si přitom zachovává stejný jako původní verze. Za pigment v šamponu si musíte trochu připlatit - tónované jsem o několik korun dražší. Pokud však ráno nestíháte a honíte každou minutu (vím, o čem mluvím, neb jsem chronický nestíhač a loudal), pak vám bleskurychlá aplikace tohoto sympaťáka přijde vhod.


Dole bílý Original, nad ním zbytek Medium brunette.

XXL volume

   A nakonec něco, co se už bohužel sehnat nedá, což je obrovská škoda. Tohle je (totiž byl) úžasný hybrid mezi suchým šamponem a lakem na vlasy. Nejen, že vlasy dokázal vytáhnout z pěkné bryndy (rozuměj špíny a mastnoty), ale současně vlasy natužil, takže výsledný účes dobře držel a nepotřeboval už další styling (pokud se nejednalo o exkluzivní večerní drdol). Objem dodal opravdu o něco větší než klasické verze Batiste a ten vydržel krásně až do večera. A všechno bez slepení. Ani nevíte, jak mě mrzí, že jsem nenakoupila větší zásoby, protože tato varianta je společně s Medium brunette nejlepší. Original pak za nimi. Cena byla podobně jako u tónovaných šampónu o něco vyšší.

P. S. Vraťte mi ho zpátky!


   Tak a to je vše. S ostatními verzemi Batiste prozatím zkušenost nemám, ale pokud máte vy, určitě se podělte v komentářích :) A třeba tím někomu usnadníme volbu, kterou verzi zkusit jako první.

20 komentářů:

  1. Batiste suché šampony jsem ještě nevyzkoušela, ale asi jako první sáhnu po verzi Original, kterou snad nic nezkazím :D Zatím jsem zkoušela jen drogerkové "sucháče" jako Balea, LeeStafford (nic moc teda) apod. :)

    OdpovědětVymazat
  2. J8 mám doma original a květinový, a taky jsem spokojená. Já teda nevyčesávám (vlasy češu jednou za 14 dní po sprše, jinak byvh vypadala jako krepatý pudlík), ale jen prsty "vytřepu". A chystám se na tropický, to bude mňamka ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Medium brown také používám, ale vadí mi jeho vůně. Celý den ji z vlasů cítím a nějak mne neebaví :(

    OdpovědětVymazat
  4. Medium brown také používám, ale vadí mi jeho vůně. Celý den ji z vlasů cítím a nějak mne neebaví :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ten poslední mám taky nejradši ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, mně teda ten objemový absolutne nevyhovoval. Myslim ze ho pořád mám doma, použila jsem ho asi dvakrát, tak jestli chceš můžu ti ho poslat/předat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Mam doma v Anglii jeste XXL volume a jsem snim mega spokojena, on se prestal delat?

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám Batiste taky moc ráda a vyzkoušela jsem jich už několik- Cherry, Tropical, Original, Blush, Fresh a Brown. Za mě byl nejhorší právě ten Brown. Bylo fajn, že ho nebyla třeba vyčesávat, ale vadilo mi, že kdykoliv jsem do vlasů sáhla, tak jsem měla dlaně a prsty zabarvené od toho prášku.. Vyzkoušela jsem ho párkrát a putoval ode mě pryč :D Jinak jsem mezi nimi v účinku moc rozdíl neviděla, podle mě se liší akorát vůní a třeba vůně Original nebyla moje oblíbená. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Batiste suché šampony jsem nikdy nezkoušela. Vyzkoušela jsem jiné, ale Batiste mě láká delší dobu :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  11. Akurát včera som si kúpila druhé balenie Cherry (aj keď ja z neho tie čerešne vôbec necítim) :) Inak som mala najradšej práve Original, veľmi mi vyhovovala jeho vôňa. Zazrela som v DM aj ten na tmavé vlasy a plánujem ho zobrať nabudúce, keď miniem to, čo mám teraz doma. A ten malý Tropical chcem! Hneď! Do kabelky! :D

    OdpovědětVymazat
  12. taky mi ten fresh přijde nějaký slabší! nejradši mám tropický a teď jsem zvědavá na tu vanilkovou limitku. hlavně se mi líbí, že na mých světlých vlasech není vidět, i když nevyčesávám, jen lehce protřepu, ostatní mi vždycky dělaly povlak a musela jsem drhnout ručníkem a česat. batiste je ale fakt nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já zatím zkusila jen květinový a třešňový a žádný z těch, co ty, tak to nemůžu porovnat. :D Ale jsem s nimi spokojená. :) V zásobě mám dark brown, trochu se bojím, že mi bude barvit oblečení.

    OdpovědětVymazat
  14. Ten xxl volume už fakt nedělají? Já ho kupovala naposledy v Douglasu. Ale on je ještě heavenly volume, to bude asi to samé.

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám tyhle šampony moc ráda :) Chtěla bych vyzkoušet další druhy.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  16. Mala som ten pre stredne hnedé vlasy a bola som fakt spokojná. Balea už tiež vyrába a predáva v DMke suché šampóny pre hnedovlásky aj blondínky takže už mám další sucháč v domácej zásobe.

    OdpovědětVymazat
  17. Pro mě úžasně poučná recenze! měla jsem ten oriental a za mě hrůza, vlasy pořád splihlé, nevypadaly nijak hezčejc a to jsem dělala podle videa od týnuš třešničkový

    allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Muj prvni batiste byl cherry a ten teda voni bezvadne,ted mam ten pro blondyny a zadny rozdil nevidim:D skoda ze ten na objem uz neni k sehnani, brousila jsem si na nej totiz zoubky

    OdpovědětVymazat
  19. Hrozně dlouho už chci nějaký z nich vyzkoušet, ale zatím mám doma stále suchý šampon od Baley a říkám si, že hned jak ho dopotřebuju, tak musím pro tenhle! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)