Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 24. června 2016

Extra lehká hydratace i pro největší letní horka

Nevím jak vy, ale já každé léto bojuji s jednou věcí - sluncem nebo vodou vysušenou pokožkou. A taky s vedry - no zkuste se namazat hutným krémem, když se za chvíli zpotíte a na židli kloužete jak hadr na koštěti. Chuťovka. Takže čím lehčí mazadlo, tím lepší. Ideálně takové, kdy se namažete a hned se můžete obléci, protože se dokonale vstřebá. A z těch všech ozkoušených věcí vám s čistým svědomím můžu doporučit Lyte od americké značky s nádechem Toskánska Cuccio :)


Lyte jsou lehké varianty známých máslových emulzí Cuccio, které jsou opravdu výživné a hodí se pro velmi suchou pokožku (ruce, chodidla, lokty, kolena, holeně) a nejlépe v zimě. Lyte jsou lehčí, mají formu tělového mléka (a ne krému) a obsahují velký podíl gelu z Aloe vera. Voňavých variant najdete celkem 8 a trochu se liší (viz tabulka). O značce jako takové a jejích řadách jsem psala více zde loni na konci roku.


Zkoušela jsem čtyři, ale sama si koupila zatím dvě - toskánské citrusy a bílý čaj a vanilkové boby a třtinový cukr. A osahané mám i guavu a mangostanu a granátové jablko a acai. Řekla bych, že všechny mají účinky stejné, takže jde jen o to, vybrat vůni dle libosti :)



Lyte jsou v balení s pumpičkou, u které mám problém, že občas ta vrchní část při silnějším stisku jednoduše odstřelí neznámo kam. Dá se samozřejmě zpět nasadit, ale je to trochu otrava. Skvělé mi přijde množství, které dávkuje - podle mě je to akorát, ani málo (jako mléko od SpaRitual) ani moc (to je tedy hlavně u makeupů). Prima je, že mléko stéká po stěně velmi dobře, takže nemusíte zbytky odnikud škrábat, i když úplně poslední samozřejmě pumpička nezvládne vytlačit. Ale její hadičkou se zase dají dobře vydlábnout :) Obal se mi jinak líbí a myslím si, že grafika etikety je povedená, čistá. No, posuďte sami.

Mléko je opravdu řidší. Po aplikaci se velmi rychle vstřebává, nelepí a během 2 minut se můžete obléci. Zpočátku jsem si musela zvykat na to rychlé vstřebání, které probíhá do hloubky a měla jsem pocit, že se namažu a za chvíli bych mohla znovu. Ale účinky jsou znát. Pokud někdo trpíte svěděním ze suché pokožky (takový tím opravdu urputným), tak víte, jaká úleva nastává, když se namažete. A po aplikaci Cuccio Lyte nastává velmi rychle a je dost příjemná. Stejně tak hned mizí bělavý povrch suché kůže (třeba na loktech, kolenou...). A jak dlouho ten pocit vydrží? Řekla bych, že opravdu až do dalšího umytí, kdy hydrataci nabourají zase všelijaké odmašťovače ze sprchových gelů.


A jak je to s vůní? Všechny drží velmi dlouho. Nejvíce ovšem ulpívá vanilka. Je velmi intenzivní, připomíná mi vanilkové rohlíčky (a mnohým dalším lidem také). Večer po koupeli se namažete a ráno vanilku cítíte z kůže, košilky či pyžama nebo z povlečení a peřin. Co se týká těch textilií, tam se drží i 2 - 3  dny. Na kůži pak až do osprchování či koupele.





Toskánské citrusy ve spojení s bílým čajem jsou jemnější než varianta máslové emulze se šalvějí a vybavuji si s nimi ochucené ledové čaje Aquila (a to přestože je nepiji asi 10 let). Jsou svěží, sladké, šťavnaté. Nevydrží tak dlouho jako vanilka, na kůži dají půl dne, na oblečení necelý den. Ale upřímně mám tuto parfemaci nejraději. Doporučuji očichat na některé z prodejen modelaznehtu.cz nebo se na podzim zastavit na stánku Cuccio na veletrhu Interbeauty.

Lyte seženete tady za 295 Kč za 237 ml nebo 990 Kč za litrové megabalení.

4 komentáře:

  1. Tuhle značku znám jen od vidění,ale ještě jsem do nich nic nezkoušela,ale mléko s bílým čajem je opravdu lákavé :)

    OdpovědětVymazat
  2. tuto znacku som este neskusala, ale rozhodne by som skusila s bielym cajom tuto vonu milujem Ives Rocher ma BB snou a je to bombove a mala som aj mandlovy olej s esenciou biele caju len to je teraz az moc
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně trochu připomíná i EDT zelený čaj od Rochera, ale tenhle je o dost jemnější :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)