Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 17. června 2016

Jak vyzrát na akné zvenku i zevnitř

Dobré ráno :)

   Času je teď nějak málo, což bylo trochu vidět i na instagramu, ale aktivní jsem tam stále. A dokonce i jinde - třeba na stránkách Beautyville, pro které jsem napsala článek o akné. Jaké jsou příčiny, jak je řešit zevnitř i zvenku? To se dozvíte právě v mém článku, který si můžete přečíst zde

Přeji příjemné čtení, úspěšný boj s akné a hezký víkend:)





 

6 komentářů:

  1. Přijde mi to jako takový tuctový článek o akné, kterých je na netu hromada a ve výsledku omílá pořád to samé dokola, ale chápu, co pořád o tom psát.. Také s akné bojuju a nejvíc se mi osvědčila návštěva kosmetičky, která záněty jehlou hloubkově vyčistí, ano bolí to, větší záněty bolely jako čert, ale ta úleva po tom ošetření je nepopsatelná. Většina ložisek se mi už nezanítila a bez problémů se zahojila. Nejúčinnější metoda, kterou jsem kdy vyzkoušela, i když je hodně kritizovaná, nic mi tolik nepomohlo. Určitě budu chodit dál na takové čištění. A ještě bych doporučila vyzkoušet Acnevac, doporučují 6 měsíců, jsem uprostřed a zlepšení tam bylo a je také ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nikde není psáno, že článek nabízí nové poznatky z léčby akné :D Věřím, že pomůže třeba těm, které akné právě začalo trápit a tápou, jak se k "nové" pleti chovat.

      Vymazat
  2. Mi se naopak článek líbí, přijde mi, že tam je toho dost i z osobní zkušenosti Niki :) podle mě je základ najít si tu správnou péči a hlavně odličování, teď jsem si to ustálila na několika krocích, které mi sedí, a ten rozdíl je znát (*ťuk ťuk na dřevo*). Mám za sebou každopádně i návštěvu na kožním a pro případ nouze v zásobě ATB, ale doufám, že nebudou potřeba...alespoň přes léto. Pak chci vysadit HAK, tak jsem teda velmi zvědavá... ale vzhledem k tomu, že i po cca 8 letech braní jsem žádný efekt na pleť neviděla, spíš naopak, tak by to nemuselo být tak děsné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen to nezakřikni! Doufám, že tě nepotká to, co mě :-*

      Vymazat
  3. Nové veci som sa v článku veľmi nedozvedela, ale ja som s akné bojovala riadne dlho a prečítala som si toho kopec, v zásade súhlasím, že netreba používať dráždivú kozmetiku a tuším presne na tvojom blogu som aj objavila recept na vyliečenie akné - používať na čistenie pleti to, čo radí každý kožný lekár - mydlo, u mňa mydlo Dove, kávu som zamenila za zelený čaj, peeling moja pleť nevidí ako je rok dlhý, masky nanášam to áno, aj čistiace aj hydratačné, striedam podľa toho, ako sa moja pleť cíti a zmenila som stravu kvôli problémom so žalúdkom, na všetko používam zásadne olivový olej, vyhýbam sa mastnému jedlu, žiaden fast food ani mcdonalds si u mňa nezarobí, zelenina síce je stále moja slabá stránka,ale už aj takto je to super.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, to jsem ráda, že ten Dove funguje :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)