Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 29. července 2016

Legendární A England je v Česku!!!

Ach, co vám budu povídat. Mé nadšení stále trvá, několik týdnů... Britská značka A England známá svými nádhernými holografickými odstíny laků a poetickými názvy je konečně dostupná i na českém eshopu a to LakiLaki.cz. Dřív se dala objednat z Anglie, pak už bohužel ne. A já vždycky toužila ty laky vyzkoušet, protože mají nádherné barvy a ty názvy... mhhh mé romantické já se při nich tetelí blahem a rozkoší. Buď jak buď, jsou tu. A já vám ukážu hned 3 nádherné odstíny - olivový Fotheringhay Castle, mechově zelený Dragon a nebesky modrý Tristam. A na závěr si dáme i jeden gradient. Anebo už teď :)


Fotheringhay Castle

Je to nádherná olivová barva. Je mi jasné, že nebude pro každého, ale mně přijde velmi zajímavá a elegantní. Navíc to není nějaká zapšklá khaki, ale velmi svěží barva připomínající jarní lístečky, které teprve rozpukly z pupenu. 
Lakuje se perfektně, kryje už v jedné vrstvě, ale pro větší intenzitu jsem dala tradičně dvě. Schne rychle, během lakování nikam nezatéká a s užším štětečkem se dobře vykreslují obloučky. Prima mi přijde i výdrž, která u holografu nebývá nic moc, ale tady se vyrovná i krémovkám. Drží určitě lépe než holouši od Color Clubu.







Dragon

Dráček je báječný odstín. Měchově zelená s bronzovým odleskem. Dračí šupiny podle mě připomíná věrohodně, i díky těm blyštivým holografickým částečkám. Ke krytí jsou potřeba dvě vrstvy, oproti předchozímu odstínu je trochu vodovější, takže potřebuje korekce, pokud nejste megasuperšikovné. Schne rychle, výdrž stejná jako u ostatních dvou odstínů.







Tristam

A galaktický miláček na konec! Na sluníčku vypadá jako vesmír plný hvězd a pořád jsem si s ním musela koukat na nehty :) Je neskutečně elegantní a vypadá dobře snad ke všemu. Je nejvodovější ze všech a i když první vrstva má spoustu kocourů, tak druhá to srovná. Při odlakování trochu zabarvuje okolní kůžičku podobně jako Dragon, ale mýdlem se to dá celkem odstranit.





A nakonec jsem zkusila gradient se všemi laky :)



Všechny laky najdete na zmíněném eshopu za 349 Kč/11 ml. Fotheringhay Castle jsem dostala k recenzi od LakiLaki.cz, kde je na výběr několik odstínů a měly by přibývat (a trochu bych být majiteli eshopu investovala do překladatele, neb ty popisu jsou čistý Google Translator) a Dragon a Tristam mi půjčila Verunka (díky :-*).

Co vy a tyhle poklady? Máte? Znáte? Lákají vás?

8 komentářů:

  1. Och och, to je krása!! No já po nich pokukovala v UK, jaksi se to nabízelo, ale nechtělo se mi úplně dát tolik peněz za lak no...a v outletech ty odstíny už nebyly nic moc,ale jednou si asi udělám radost, když je tak chválíš a jsou fakt nádherné a hlavně dostupné, jupíííí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EMí, jdi do nich :) Aspoň jednoho :) Fakt se s nimi moc dobře pracuje a hlavně drží, což u těch holografů nebývá úplně zvykem.

      Vymazat
  2. Nádhera ♥♥♥ Pořád si myslím na ten Dragon - ten považuji za naprostý šperk celé značky A England. :D
    Gradient je perfektní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to je asi Saint George a Briar Rose, ty jsou úžasné :) a ta nová ruská kolekce se mi líbí snad víc a víc :D

      Vymazat
  3. Lol, tak ty popisky na eshopu jsou hodně komické...to by teda fakt měli změnit, mě tohle spolehlivě odradí od koupě. Gradient se ti moc povedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně? Já jsem tomu taky moc nevěřila, přesvědčilo mě jen snad to, že jsem tu spolehlivost viděla u Romči z MKK :D

      Vymazat
  4. Nádherné :) Tristam je můj favorit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne sýte farby. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)