Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 21. září 2016

Tvářenky theBalm: Instain Houndstooth, Instain Argyle a Hot Mama!

    Tvářenek mám asi 16, ale přiznám se, že neustále točím jen 5. A 3 z nich jsou od theBalm. Proč se k nim tedy vracím? :)


   Tvářenky mám už přes rok. První byla světle růžová univerzální Argyle a na základě dobré zkušenosti následovala Houndstooth a maličká Hot Mama k ní byla jako dárek. Všechny tři tvářenky mají společný obal - ten vypadá jako kniha, je papírový, dobře lze otřít vatou s micelárkou a je bytelný. Instainy mají v sobě navíc zrcátko. U Argyle jsem měla problém, že se mi kovový kalíšek s tvářenkou odlepil a musela jsem ho dolepit vteřiňákem. Jinak obaly plní funkci dobře, jsou skladné a ráda je beru i do malé taštičky na cesty. Design obzvláště u Instain tvářenek se mi strašně líbí :)



Argyle

   Má barvu té nejklasičtější růžové tvářenky, jakou si dovede představit. Ani s teplým podtónem, ani se studeným. Možná se občas zdá, že má v sobě malé stříbrné střípky, ale na tváři je matnomatná. Je to přesně ta barva, po které sahám, když potřebuji dodat tváři aspoň trochu života (protože ruměnec se na ní objevuje jen po sklenkách červeného vína, při trapasech spíš blednu a při běhání jsem rudá tak moc, že to zdravě rozhodně nevypadá). Roztírá se skvěle, nedělá vůbec fleky a jako jedna z opravdu mála tvářenek (vlastně jen Houndstooth a Benefit Dandelion) mi drží víc jak půl dne. Obecně mám s výdrží zdravíček problém, i proto jsem sáhla po Instainech. A nezklamala se.



Houndstooth

    Vyloženě podzimní barva, hnědorůžová mauve se hodí dokonale k výraznějšímu líčení, perfektní je na večer. Oproti Argyle se musí roztírat důkladněji, aby byl nátěr pěkně rovnoměrný. Je to jistě dáno i tím, že Houndstooth je tmavší a takové tvářenky obecně vyžadují důkladnější aplikaci. Drží stejně dobře jako předchozí odstín a z tváře se stejně jako on ztrácí rovnoměrně. Ani jeden výrazně nepráší a ubývají velmi velmi pomalu.



Hot Mama!

   Tahle tvářenka nepatří do řady dlouhotrvajících tvářenek Instain, ale tvoří samostatný, velmi populární produkt. Odstín je podobný ještě známějšímu Orgasmu od Nars - oranžová s růžově broskvovým nádechem a výrazným zlatým shimmerem. Podobné odstíny mám moc ráda, obecně cokoli růžové se zlatým třpytem mě uvádí do extáze. Hot Mama je však více do oranžova a je to snad jediná tvářenka podobné barvy, která mi sedí. V oranžové či meruňkové obvykle vypadám díky svému studenému podtónu pleti nemocně. S hot mother se ráda líčím především v létě, kdy jemný zlatý efekt na tváři vypadá opravdu skvěle. V kombinaci se zlatými, teplými hnědými nebo tyrkysovými stíny dokáže tahle tvářenka divy. Nanáší se bezproblémově, ale trochu pokulhává ve výdrži. Vzhledem k obsahu shimmeru moc dlouho nevydrží a v souboji výdrže jasně vítězí Instainy.



   A nakonec ještě swatche a info kde a za kolik je koupit. Argyle mám z Beautyville za cenu 449 Kč a Hounstooth (nyní 599 Kč) a Hot Mama (miniatura je neprodejná, plné balení je za 499 Kč) z eshopu theBalm.
   Co vy a theBalm tvářenky? Nebo máte raději jejich legendární sestry Manizers? :) 


5 komentářů:

  1. Houndstooth je krásný podzimní odstín! Podobnou mám od Kiko, za chvíli schovám broskvové odstíny a vytáhnu ji, brr... Jinak od theBalm mám jen to Manizers trio a jak jsem ho v první půlce roku milovala, tak teď se naše láska nějak vytratila...ale to zas přijde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Důkaz, že se dá znovu zamilovat? U mě to obvykle (nejen) se šminkami nefunguje. Co spadne do hlubiny zapomnění, tam to už taky zůstane :D

      Vymazat
  2. Jsou krásné, o Houndstooth jsem přemýšlela, nakonec jsem si koupila oranžový odstín (a zaboha nevím, jak se jmenoval) a tak putoval dál. Ale tahle mi pořád leží v hlavě. :) Tvářenky docela točím, ale moc mi tedy neubývá žádná. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Houndstooth, Swiss Dot a Pinstripe, uvažuju o dokoupení i zbylých tří instainek, i když ty starší už moc reprezentativně nevypadají, jak jsou opatlané. :D A Hot Mamu mám taky ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí všechny snad, ale Lace, Swiss Dot a Pinstripe by mi neseděly :( Přemýšlím už ale dlouho nad Toile :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)