Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 10. října 2016

Souboj bělicích past - je lepší Zendium nebo Signal?

   Kdo z nás by netoužil po sněhobílém úsměvu hollywoodských hvězd? Asi není moc lidí, kteří by zarytě řekli: Já rozhodně ne. Není divu, že společnosti přichází se stále novými přípravky na bělení zubů. Značka Signal tedy inovovala své White Now! pasty, a to hned ve dvou verzích, a dostala se k nám i švýcarská značka Zendium se svojí šetrnou bělící pastou. Co myslíte, povede si jemná Zendium nebo modrou sílou ohánějící se Signal?


Signal White Now Glossy Chic a Signal White Now Glossy Fresh

   Řeknu to rovnou. Na téhle pastě se povedl jenom obal. Bohužel, tak mizerná je. Její původní verze mi přišla daleko lepší, i když ten strašně barvicí sytě modrý odstín měla taky. Ale aspoň na chvilku bělila a měla celkem fajn příchuť. Což se o těchto dvou kráskách říct nedá...
   U obou musím pochválit balení, které se designově moc povedlo, hlavně u růžovomodré sestřičky. 50 ml je navíc super do kabelky, což jsem zmiňovala už u původní verze a stále jsem z toho nadšená. Navíc se obal dobře tvaruje a pasta se z něj tak lépe vymačkává.



   Kamenem úrazu je modrá barva, která by měla opticky dočasně vybělit zuby. No, původní verze tohle splňovala, ale nová verze je asi modřejší než by bylo zdrávo, hlavně varianta Glossy Chic, v které jsou krásně vidět i stříbrné třpytky. Nejen že ten modrý sajrajt barví kartáček a vše ostatní (na obale je kvůli tomu i upozornění), ale barví také zuby. A to dost divně. Ne že by vytáhl opticky bílou (podobně jako když upravujete teplotu osvětlení u fotografií a s modrou se zdají být jakoby čistější), ale nějak ji přebije, spojí se se žlutostí zubů a ty vypadají tak nějak podivně zašedle. Šedě? Modře? Žlutě? Zeleně? No cokoli jen ne bíle. V tomhle ohledu je to strašné zklamání oproti předchůdkyni. Takže si s touhle modrou temperkou můžete akorát tak něco namalovat na papír.
  Chuť je u růžové verze zajímavě nasládlá, vcelku libivá, ale vyloženě mi nechutnala jako Perlička :) Modrá verze Glossy Fresh má naopak divnou svěží příchuť, která mi přijde zvláštně nakyslá, nahořklá... no popsat se to moc nedá, ale i Nat si na ní stěžovala.
   Za mě ani tedy jedna a sama bych si ji nekoupila. Je mi líto, ale vrať se k původní receptuře, milý Signale. A uber na tom modrém barvivu.



Zendium Gentle Whitening

   Ač má v popisu Gentle Whitening, jemné bělení, vybělí zuby líp než její úchvatné kolegyně od Signalu. Zendium pro mě byla neznámá značka, která se sem letos dostala (pokud se nepletu) a to ze Skandinávie. 



   Zendium vyrábí pasty bez obsahu sulfátů, takže nepění. Setkala jsem se s názorem, že to někomu vadit, protože má pocit, že pasta bez pěny nevyčistí zuby tak dobře. No myslím si, že čistí hlavně kartáček a mezizubní nit a pasta dodává pouze svěžest a stará se o to, aby nám kartáček po zubech dobře klouzal. Navíc mám s hodně pěnivými pastami jeden zásadní problém - během čištění musím většinu pěny vyplivnout, jinak bych se jí asi udusila (např. u výše zmíněného Signalu). A logicky tím dojde ke snížení množství pasty, s kterou si čistíte zuby. Zendium nepění, nestává se z vás uslintaný bernardýn a můžete celou dobu pracovat se stejným, maximálním, množstvím pasty, která rozhodně nepřijde vniveč.


  Chuť je velmi jemná. Mám i variantu Fresh a ústní vodu od této značky a jemností disponují všechny výrobky (ústní voda dokonce nepálí, zázrak!!!). 
   A jak je to s bělením? Světe div se, ale tenhle něžný Švýcar to umí. Jistě, nečekejte zázraky a vybělení zubů jako laserem, ale o jeden odstín dokáže zuby vybělit určitě a kdybych do sebe pořád neklopila jednu kávu za druhou a hned za nimi neposílala do útrob čaj, tak možná zvládl i víc. Přijde mi, že bílá barva pár týdnů i po vypotřebování pasty zůstala. Myslím si, že by se mohlo jednat o dobrou pastu na používání po profesionálním bělení, protože dokáže bělost udržet a hlavně díky své šetrnosti nezpůsobuje bolestivou citlivost zubů.
    Prodává se v balení 75 ml v pevné tubě, která se trošku hůře mačká. Jo, spojit tak obal Signalu s designem a pastou Zendium, to by byla pecka!



   Krátce se tu zmíním i o kartáčcích Zendium. Štětiny mají jemné, řídce osazené. Jsou šetrné k dásním (a upřímně na citlivé dásně dost trpím) a to všechny varianty, nejen Sensitive. Zuby vyčistí dobře, ale s Curaprox kartáčky mám přeci jen o něco větší pocit vyčištění chrupu a to za kratší dobu. Z těch drogérkových bych je ale po Curaproxu řadila hned na druhé místo právě kvůli jejich jemnosti, relativně dobrému čištění a hlavně výdrži - ani jeden se mi nedokázal příšerně roztřepit :)


Co vy a bělicí pasty? Máte zkušenost z některou z letošních novinek? A jaký názor máte na modré Signal White Now?

6 komentářů:

  1. Tu růžovou signal pastu mám taky, obal je sice lákavý, ale oproti jejím předchůdkyním je fakt, že jsem si optického vybělení nevšimla, je to zvláštní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se to nezdá jenom mně :) Holt zase jedna z těch inovací k horšímu.

      Vymazat
  2. Já se bělících past bojím, protože mě všechny vždycky štípaly a vlastně celkově ze všech past mě neštípe jen Elmex a Zendium. Měla jsem i tu bělící, ale nejsem pořád doma a pasty mám na různých místech různé, tak nemůžu posoudit výsledek. Kartáčky mám taky, zatím jsem zkoušela jen jeden a na mě jsou štětiny až moc ostré a dlouhé a někdy jsem měla takový divný pocit, že se mi dostávají až pod dásně, což je ale nejspíš blbost. Ústí voda mi vyhovuje svou nepálivostí, ale cítím v ní poměrně dost ten mléčný protein nebo tak něco, zkrátka mi to až moc připomíná čerstvé mléko rovnou od krávy, které absolutně odjakživa nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Tak to koukám, mléko v tom necítím. Ale tím, že už ho pár let nepiji, si ho vlastně nedokážu ani moc dobře vybavit, to je fakt :D

      Vymazat
  3. Na prvý pohľad ma viac zaujali pasty Signal, ale po tomto článku by som asi siahla po Zendium pastách. Ja teraz skúšam jednu bieliacu od Sensodyne, pretože v poslednej dobe mám nejaké podráždené ďasná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám doma kopu tých zendium pást, ktoré som vyhrala v giveaway... a sú super. Používam aj jednu z tých kefiek, keďže jednu som dala priateľovi a jednu maminke, ale tiež je super. Mám pocit, akoby sa tá kefka dostávala aj medzi zuby, potom mám vždy pocit, akoby som použila aj zubnú niť, takže ja si len pochvaľujem. :)

    Pozývam ťa na môj blog, práve prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš. :)
    Blog By Weilynn

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)