Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 18. listopadu 2016

Podzimem protkané novinky Essence na rty a tváře

Podzim je v plném proudu, což znamená mj. nejvyšší čas podívat se na podzimní novinky Essence. A že se letos některé opravdu vyvedly!


Článek jsem pro velké množství fotek rozdělila do dvou částí. Tahle bude o rtěnkách, matném lip creamu a paletce rozjasňovačů. Druhá pak o linkách ve fixu, tužkách na oči a řasenkách.

Rtěnka Matt Matt Matt, odstín 02 Perfect Match

Něco, co rozhodně potřebujete! Obal je podle mě ten nejhezčí, jaký kdy Essence mohla rtěnkám nabídnout. Víčko v barvě odstínu rtěnky, průsvitné, matné a navíc z kvalitního materiálu. Zatím v kabelkové džungli obstál na výbornou.
Rtěnka je velmi dobře pigmentovaná, nedělá mapy, neslévá se do vrásek. Ač hlásá mat, a to dokonce třikrát, nečekejte u ní typické vlastnosti matných rtěnek. Je sametově krémová, krásně hydratuje (nekecám) a opravdu velmi příjemně se nosí.
Perfect Match dostál svému názvu a dokonale ladí ke všemu oblečení nebo barvě očních stínů. Na fotkách je podle mě teplejší. Ve skutečnosti se jedná o neotřelou studenou béžovou s cihlovým a fialovým nádechem. Překrásný odstín, který si budu muset nakoupit do zásob. Výdrž na rtech není špatná, 4 hodiny dá obstojně, stejně jako menší jídlo. Plus dávám i za velmi velmi slabou parfemaci, která mě nijak nedráždí. A cena? Směšná! 69,90 Kč. Možná to bude znít barbarsky, ale tahle rtěnka se vyrovná (ne-li předčí) i některé high endové rtěnky s cenou přes tisíc korun.





Lip Cream Matt Matt Matt, odstín 03 Girl of today

Je libo matné rty v tekuté verzi? Nebo spíš krémově našlehané? Přesně pro tyto případy si Essence připravila matný lip cream (označení matný lesk na rty odmítám používat). Balení se mi nelíbí tolik jako u klasické rtěnky a asi už jsem stará na podobné teenagerovsky laděné obaly :) Ale svoji funkci splňuje dobře. Matné černé víčko hned není špinavé od makeupu, jako tomu jindy bývá. Zatím drží a ani nápis se neošoupal. Aplikátor je kratší a širší, než tomu bývá u lesků či lip tintů. Ale i úzké koutky rtů se s ním vykreslují dobře.
Konzistenci bych přirovnala k našlehanému krému. Finish není čistě matný, spíš saténový. Tento odstín nedělá žádnou neplechu (cucky, fleky), ale slyšela jsem, že jiné, hlavně světlejší odstíny, těmito kvalitami už nedisponují. Vadí mi na něm poněkud silikonovo-pudrová konzistence, která je sice lehká, ale také se snadno setře ze rtů. Mám raději rtěnky, které ke rtům pěkně přilnou. A to ty s velkým množstvím silikonů nedokáží. Ty si po nich prostě sviští sem a tam.
Girl of today je krásná teplá malinovka šmrncnutá melounem. Velmi slušivá, velmi neobvyklá. Odstíny produktů na rty se letošní podzim Essence opravdu povedly!
Výdrž je průměrná a to především díky silikonům. Ty na rtech přeci jen fungují jinak než pigmenty smíchané s oleji. Rty ale nevysušuje a pokud máte rády lehké produkty na rty, ne hutné, určitě by se vám mohl produkt víc než zamlouvat. Pokud tedy ustojíte parfemaci. Ta je na můj vkus příliš intenzivní. Cena opět 69,90 Kč.






Rtěnka Matt Matt Matt, odstín 07 Purple Power

Parfemace, hydratace, komfort na rtech, pigmentace, obal - vše jako u její sestřičky Perfect Match. Ale Purple Power má dvě vlastnosti rozdílné. Jednu negativně a jednu pozitivně. 
Tmavší odstín leze do vrásek rtů a dělá šílené mapy. Zkoušela jsem ji dávat na balzám na rty i bázi na rty, ale vždy se objevily. Flekaté rty jsou sice vidět jen zblízka, ale ani to mě neuklidňuje. Více vrstev také bohužel nepomůže.
Na druhou stranu, tmavší odstín lépe drží na rtech a zvládne i velký oběd. Potřeba obnovy rtěnky u mě nastává po přibližně 6 hodinách.
A jaká je vlastně Purple Power? Krásná! Ach, kdyby nedělala ty mapy. Dokonalý fialový odstín tropické orchideje. Moc se mi líbí a mrzí mě, že zrovna ona schytala takové vlastnosti. Na její omluvu musím ale dodat, že podobné odstíny rtěnek od Sleeku nebo p2 mi dělají téměř to stejné. Jen doufám, že ostatních 5 odstínů Essence Matt Matt Matt je skvělých jako Perfect Match.




Rozjasňující paletka Light Up Your Face

A jak tak postupujeme od nejlepšího k nejhoršímu, máme tu i jeden propadáček. Na paletku tří rozjasňovačů jsem se těšila jak malá, protože tenhle druh dekorativní kosmetiky mám radši a radši. Jenže tenhle se nepovedl. Dost nepovedl.
Obal... no, odpovídá podle mě ceně. Nevypadá zrovna překrásně, ale drží a je pevnější než např. paletky stínů od L'Oréalu nebo Dermacolu. Na zadní straně je dokonce i návod, kam máte jednotlivé barvy nanášet.
Velkým problémem č. 1 je obrovská prášivost všech třech odstínů. Ať je nabíráte nejjemnějším štětcem, stejně práší jak blázen. A zkuste si dát takový rozjasňovač pod obočí, když vám všechno popadá na řasy a do očí. Obzvláště pro nositelky kontaktních čoček must have!
Mínus má i za parfemaci. Cítím z ní levné oděvy z polyesteru z vietnamských tržnic. Děs běs.
Ale zdaleka nejhorší je pigmentace. Levý, matný béžový rozjasňovač je vidět jen v paletce. Po nanesení na obličej mizí jak Harry Potter pod neviditelným pláštěm. Druhý odstín zase obsahuje příliš velké stříbrné třpytky. A ač jich není moc, výsledek prostě není pěkný. Překvapivě nejlépe vychází třetí, lehce bronzový odstín. I když jsem si myslela, že zrovna ten nebudu kvůli barvě používat, přišel mi nejlepší. Na tváři není tak oranžový, spíše zlatavě meruňkový a vypadá pěkně. Vzhledem k tomu, že mám raději rozjasňovače do bíla či růžova, se mým oblíbencem přeci jen nestal. Ze všech tří odstínů také nejméně práší.
S paletkou jsem nalíčená zde na všech fotkách - na hřbetu nosu, bradě, lícních kostech, nad horním rtem, na čele a pod obočím.
Na druhou stranu si říkám, jestli je v našich drogeriích vůbec nějaký dobrý samotný rozjasňovač... Takže dávám alespoň plus za osvětu v konturování. Pokud vám nesejde na dopravě a ceně, doporučuji Shiro White Chocolate Frog Highlighter. S tím uděláte parády daleko víc.
Cena je 120 Kč a za sebe spíš nedoporučuji.



Myslím si, že zde je prašnost skvěle vidět.

Rozetřeno

Z těchto novinek určitě doporučuji klasické matné rtěnky. Lip cream bych si sama znovu nekoupila, ale pokud vám nevadí lehké silikonové produkty na rty, mohl by vás oslnit. Což se o rozjasňující paletce říct nedá :)

Děkuji eshopu Kupkosmetiku.cz za poskytnutí výrobků.

Mimochodem, ten 2. 12. pořádá pravidelný výprodej kosmetiky v Modřanech :)


2 komentáře:

  1. Tady co mě zaujalo je hned ta první rtěnka :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle novinky mě moc nezaujaly, ale odstín té tmavší rtěnky je opravdu krásný, škoda, že tak flekatí :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)