Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 11. prosince 2016

Voňavé koupele se značkou tetesept + soutěž - UKONČENO

Kdy jindy si užít vanu plnou teplé vody s voňavých esencí než v zimě a nejlépe ještě na Vánoce, kdy se na chvíli můžeme zastavit a dopřát relax jen a jen sobě? A právě proto se hned podíváme na novinky značky tetesept - směs solí do koupele a olejů a taky koupelový relaxační koncentrát z Německa. Na závěr si ještě zasoutěžíme o tři dárkové kazety koupelových solí :)


Koupelové přísady Herbs & Oils

Novinka konce letošního podzimu se opravdu povedla. Přiznám se, že by mě nenapadlo dát si do koupele sůl a ještě olejíček naráz, ale ve finále to není vůbec špatné! Soli mám zafixované jako něco, co dokáže dezinfikovat různé škrábance či pupínky, a hlavně koupel provoní. Oleje pak jako jasné zjemňovače a zvlhčovače kůže. Dejte to dohromady a máte kůži voňavou, čistou a hebkou jak miminkovskou prdýlku. Samozřejmě můžete obě poloviny balení použít zvlášť (jen sůl nebo jen olej). Já smíchala obě dohromady.


Pro mě jasný favorit. Ametystová sůl zbarví vodu do fialova, olej ji pak dodá luxusní mléčně růžový nádech. Vůně je jednoduše hodna bohyň Olympu! Nádherná, smyslná, květinová, uklidňující. Není přehnaně sladká ani z ní nebolí hlava. Dostala mě natolik, že jsem si do týdne koupila další pytlíček téhle krásy a přimlouvám se za nějaké extra velké balení soli i oleje (pytlík 1 kg/1 l by možná postačil). Pokožku nevysušuje, sůl nijak nepálí. Hydratace není špatná, ale extra suchá pokožka jistě snese i po této koupeli lehký krém. Normální to zvládne bez něj. Pokud chcete sobě (nebo blízkým) dopřát luxusní koupel a milujete květiny (růže a levandule spolu tvoří opravdu dokonalé kombo), tak do ní rozhodně jděte :)





Musím říct, že jsem nikdy moc nebyla na ovocné vůně. A ani ty "jídelní" jako vanilka, skořice, oříšky, čokoláda, karamel... Za to miluji cokoli květinového, pižmového nebo kadidlového. Takže pokud je jedna ze solí květinová a druhá ovocná, je asi jasné, kterou budu víc vychvalovat. Pomerančovo-mučenkové duo to nebude.

Problémem všeho je poněkud mdlá vůně. Představovala jsem si šťavnatý pomeranč nebo multivitamin, ale nic z toho se nekonalo. Parfemace je oproti předchozí variantě slabá, až trochu zatuchlá. Mohla by oslovit spíše příznivce sladších jemných vůní. Ale nadšení ovocní milovníci si postesknou nad velmi jemným odérem, který se z koupele line. Na rozdíl od předchozí varianty je sůl oranžová a po přidání oleje dostává barvu meruňkového jogurtu. Hydratační účinky jsou stejné. A i když je vůně slabší, drží se obě stejně pěkně ve vzduchu koupelny i po vypuštění vany.

Cena za každý pytlíček je 54,90 Kč a seženete například v drogeriích dm nebo na kupkosmetiku.cz (tam je dokonce za 45 Kč). Soli je v balení 60 g a oleje 15 ml.




Koupelový koncentrát Uvolnění s vlčím mákem a chrpou

Koupelové koncentráty tetesept jsou u nás k dostání v pár parfemacích a naši němečtí sousedé jich mají na výběr o něco více. Právě i z Německa pochází tento koncentrát, kterého stačí trochu nalít do vany a pak si jen užívat zvláčňující extra voňavou koupel.

Podle mě je koncentrát směs esencí a olejů. Tento má jasně červenou barvu a typicky pro snadno rozpustné oleje se s vodou mění na lázeň mléčně růžové barvy. A na povrchu vody se utváří lehounká pěna, jako ranní přízemní mlha. Vůně mi připomíná mýdla 90. let (kdo si vzpomíná na Camay v bílém, červeném a černém obalu?). Jemná, pudrová, květinová. Tak by se dala parfemace tohoto výrobku popsat. Před spaním je opravdu ideální. Kůži nedokáže koncentrát příliš promastit, ale ani ji nevysušuje. Ani tu extra suchou a ani v zimních dnech. Podle mě se jedná o příjemné zpestření koupele, kdy nemáte náladu na pěnu, ale nechce se cachtat jen v obyčejné vodě bez ničeho.

Seženete v německém dm za 4,95 €/125 ml. Já za dovoz moc děkuji Natálce.



!SOUTĚŽ!

A abyste se i vy mohli pěkně naložit před Vánoce do vany plné teteseptích voňavých solí, mám tu pro vás bleskovou soutěž o 3 balíčky solí tetesept v dárkové kazetě. 

Každá sada obsahuje 4 soli 100 g pro uvolnění a relaxaci - Záda a ramena s jalovcem, libavkou a zázvorem, Uvolnění pro svaly s rozmarýnovým a eukalyptovým olejem a kafrem, Proti stresu s rozmarýnovým, levandulovým a meduňkovým olejem a Uvolnění s levandulovým olejem a citronovou trávou. Sadu jinak seženete za 199 Kč exkluzivně v drogeriích dm.


Co pro výhru udělat?

1. Napište mi do komentáře, jak si představujete ideální koupel. Po čem by voněla, co by v ní bylo, kde by byla...? Cokoli, co vás napadne, co máte v koupeli rádi :)
2. Připojte svůj email pro rychlé kontaktování.

Soutěž běží jen do 14. 12. do 20 hod. Pak vyberu randomem tři výherce a budu je kontaktovat mailem co nejdříve, aby byli balíčky u nich včas.

Soutěžící musí mít doručovací adresu na území ČR

Balíčky do soutěže věnoval eshop kupkosmetiku.cz, za což jeho zastoupení děkuji.


Hodně štěstí v soutěži a spoustu voňavých koupelí po celou zimu :)

Výherci


Pozn. Ze soutěže byl vyřazen jeden duplikovaný komentář, jeden komentář bez emailu, který neměl autor uvedený ani v profilu, a jeden komentář smazaný autorem samotným. Výhercům se ozvu sama emailem. Nemusejí mě tedy kontaktovat.

Vítězům gratuluji a vy ostatní nezoufejte. Začátkem příštího roku bude jistě další soutěž ;)

23 komentářů:

  1. Ahoj, moc pěkný článek! Koupelové soli od Teteseptu mám ráda, vždycky mám nějakou doma a ráda zkouším nové vůně. Jak bych si představovala ideální koupel? ... velkou vanu plnou teplé vody, plno pěny, nějaký ten olejíček a krásnou vůni všude okolo. Pokud možno nejraději nějakou ovocnou, či teď v zimě až kořeněnou. Na okraji vany nějakou dobrotu a plno plápolajících svíček. Prostě romantika :-) Měj se krásně a moc moc zdravím a přeju klidný a pokud možno pohodový předvánoční čas! Katka katerina.bilikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj , kopele miluji, a to ať už se solí, olejíčkem či pěnou, dost často také kombinuji a moc ráda mám vůni levandule. Navíc není nad to zapálit si nějaké pěkné svíčky a ztlumit světlo a pouze relaxovat. Mámráda opravdu hodně teplou vodu takže ve vaně vydržím opravdu dlouho.
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Bez koupele si to vůbec neumím představit, miluju, když si zapalím svíčky, pustim tiše hudbu, napudtím vanu a nasypu sůl. V posledni době jsem si moc oblíbila vůni rozmarýnu a kdyz citím, že se o mě pokouší viroza, tak eukalyptus. Je to kouzelný odpičinek, pokud máte klid a čas. A kde by měl být ? No nejlíp se cítím doma ve své vaně ;-) , a pokud bych si směla vybrat, tak už dlouho sním o koupeli ve vaně plné kvítků růží, heřmanku a levandule.
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Bez koupele si to vůbec neumím představit, miluju, když si zapalím svíčky, pustim tiše hudbu, napudtím vanu a nasypu sůl. V posledni době jsem si moc oblíbila vůni rozmarýnu a kdyz citím, že se o mě pokouší viroza, tak eukalyptus. Je to kouzelný odpičinek, pokud máte klid a čas. A kde by měl být ? No nejlíp se cítím doma ve své vaně ;-) , a pokud bych si směla vybrat, tak už dlouho sním o koupeli ve vaně plné kvítků růží, heřmanku a levandule.
    lenboda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Koupele zboznuju, v podstate se skoro vubec nesprchuju a davam vzdy vanu. Mám rada vuni medu nebo citrusoveho ovoce a hodne peny. Idealni koupel si predstavuji pri svickach, s jahodama v cokolade a sampanskym, kolem litky ruzi.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj :-) já si představuju koupel v takové té retro vaně, v chatě někde na horách s výhledem na zasněžené kopečky (miluju když má koupelna okna)...a voněla by po medu, citrusech a bylinkách...ideální relaxační a hřejivá kombinace
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, moc hezký článek. Koupele miluji, ale musí na ně být ta správná nálada a atmosféra - ticho, pohoda, žádné další povinnosti. Moje vysněná koupel by byla někde daleko v horách, na nějaké útulné chatě s vanou plné úžasně teplé vody, někde venku na terase. Všude ticho, klid, nádherný výhled široko daleko na úžasnou rozkvetlou přírodu. A moje koupel by voněla po růžích, voda by měla krásně mléčnou barvu a kolem by plavaly plátky růži.
    sikorova5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. :D ja použivam už dlho penu do kupela od tetesept a vždy sa hram na mobile :D
    ale mne to vyhovuje , haha
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  9. ja milujem pri kúpaní vôňu vanilky alebo kokosu... milujem veeeľa peny, do ktorej sa zahalím... :D
    soli do kúpeľa som ešte neskúšala...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  10. já mám moc ráda květinovou vůni a levanduli, ležím ve vaně mám zavřené oči a běži tichá oblíbená muzika třeba Andrea Bocelli a NEVSTUPOVAT!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. tak pre mňa by bol ideálny kúpeľ keby bola voda v ňom neustále ohrievana na určitu teplotu aby som tam mohla ostať ešte dlhšie ako inokedy :D ale to by som sa už asi rozmočila :D :D a mala by voňať jednoznačne po levanduli :D

    sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tak já bych viděla svou ideální koupel v otevřeném prostoru směrem na rýžové plantáže někde na Bali a voněla by po květinách a měla by lehce růžovou barvu :) jooo! :)

    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Na koupel mám ráda květinové vůně, klidně může i ve vaně něco plavat :D i když je to pak otrava to sbírat. Taky mám ráda, když je koupel hydratační, např. s nějakým olejíčkem, abych se potom nemusela mazat.
    nikolik.v(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ideální koupel? Jezírko s pramenitou horkou vodou, nad kterou se vznáší pára, uprostřed japonské přírody (klidně trochu upravené do zenové zahrádky) s výhledem na zasněžené hory a s vůní jehličí. :)))
    brunwen666 (zavináč) gmail (tečka) com

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělá soutěž :) Moc ráda se zúčastním :) Právě teď v zimě koupel miluji a užívám si jí :) Mám ráda všechno, co obsahuje vanilku :) Preferuji pěnu do koupele, popřípadě i sůl :) Nejlépe se relaxuje při svíčkách a užívám si odpočinku :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Moje ideální koupel by musela být barevná, s nějakou "jedlou" vůní.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Vysněná koupel by voněla po vanilce a kokosu. Kromě toho by omlazovala a zeštíhlovala :-D.
    Ach!
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Moje vysněná koupel voní po kosodřevinách, čtu si u toho nějakou super knížku, všude jsou svíčky, a třeba k tomu ještě horká čokoláda (nebo víno!) :-) crazygingersdiary (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ideální koupel je pro mě vana plná pěny vonící po levanduli. Ideálně s donrou knihou v ruce, svíčkami na vaně a něčím dobrým k pití, v tomto období je pro mě ideál svařák nebo punč :)A to největší kritérium ideálního relaxu je to, aby mě při něm nikdo nerušil, což se mi poštěstí málokdy :D

    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Čaues! Zvláště v zimě miluju po celém dni hrošení ve vaně, vypnu. Potřebuji, aby na mě nikdo přes dveře nehulákal dotazy, náměty a připomínky :). Tetesept si vozím hlavně z Müllera, jsem ráda, že teď u nás v DM a PeMi je širší sortiment. Nejradši mám do vany sůl či bohatou pěnu.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, pro mě ideální koupel by vypadala takto: plná vana horké vody, v ní spousta pěny a několik kapek levandulového oleje (vůni levandule miluji). K tomu pustit potichu relaxační hudbu jen jako takový dozvuk. A samořejmě mít jistotu, že chvíli nebude nikdo rušit, nic potřebovat a budu moci jen relaxovat. Naprostým ideálem by pak ještě byla k tomu masáž hlavy, šíje:-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Moje ideální koupel by voněla po pivoňce (nebo kombinaci vanilka a santalové dřevo), po ruce by bylo něco dobrého k zakousnutí a k pití.

    KrejcikovaL@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)