Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 19. ledna 2017

Duchovní a tělesná očista podle Sebastiana Kneippa + soutěž - UKONČENO

Jestli jste si dali před pár týdny předsevzetí, že se v letošním roce budete věnovat sami sobě nebo budete víc odpočívat, pak jste tu dnes správně víc než kdy dřív. Podíváme se, jak relaxovat díky výtažkům z rostlin a dokonce si o něco i zasoutěžíme!


Právě zakladatel značky Kneipp, které je dnešní článek věnovaný, Sebastian Kneipp léčil tělesné i duševní neduhy pomocí bylinných koupelí. Sám si tak vyléčil tehdy smrtící souchotě. Panečku, to byl šikula. Kdybyste se o něm chtěli dozvědět víc nebo se namotivovat, tak vás odkážu sem. A my popojedeme k výrobkům.

Sprchový gel Levandulové snění

Sprchový gel s levandulí jsem od Kneippa měla prvně před deseti lety a pamatuji si, že byl krásně krémový, nevysušoval a voněl opravdu jak fialový kopeček levandule v rozkvětu. A jsem moc ráda, že se od té doby nic nezměnilo :)

Gel je tužší, lehce krémový. Voní jako čerstvě nařezané snítky levandule a dokáže provonět celou koupelnu. Pro mě se jedná asi o nejvěrohodnější vůni levandule, přestože je doplněna o eukalyptus. V těsném závěsu za ním je levandulový sprchový gel od Ryoru, který voní podobně. Na kůži se parfemace celkem dobře drží, tedy na sprchový gel. Vytváří jemnou hustou pěnu, která nevysušuje ani tu nejsušší pokožku (a že teď v zimě vím, o čem mluvím). Nejraději ho používám na večerní sprchu, kdy chci brzy usnout a spát pokud možno bez probuzení. Což se mi obvykle daří špatně a probouzím se i třikrát za noc. Levandule totiž dokáže opravdu uklidnit a navodit vás do lehce klimbavého stavu, kdy jste zralí akorát na dlouhý spánek. Tedy ideál pro všechny dlouholeté insomniky :)

Za mě se jedná o velmi dobrý sprchový gel - nevysušuje, krásně, přirozeně voní a je bez silikonů či ropných olejů. Rozhodně jeden z těch lepších gelů, které koupíte v běžných obchodech. Ostatně cena odpovídá kvalitě - může se vyšplhat až na 129 Kč.




Sada 6 olejů do koupele

Kneipp samozřejmě má něco i pro milovníky koupelí. Dřív jsem je milovala, pak jsem se ale přestěhovala tam, kde byl jen sprchový kout a koupelím odvykla. Teď si zase na vanu pomalu zvykám. Avšak přiznám se, že v této hektické době mám problém v ní dlouho být a pořád si říkám, že bych mohla dělat něco jiného než jen nečinně ležet. Ale zase si někdy řeknu, že si koupel opravdu zasloužím a všechno ostatní počká. A to si jí pak užívám opravdu dosyta, s puštěnou hudbou a něčím velmi voňavým. Protože jsem ženská přelétavá, ráda vůně střídám a něco spotřebovat mi trvá věky. Proto je pro mě balení těchto malých lahviček ideální. Navíc je z čeho vybírat :)


Sweet Dreams - za mě největší pecka! Kozlík a chmel známé pro své zklidňující účinky jsou u Kneippa opravdu silné. Když si dám večer koupel s tímto temně modrým olejem a jdu si poté lehnout, ještě ráno je celá ložnice cítit jeho parfemací. Musím říct, že žádný jiný olejíček nemá tak silnou intenzitu vůně jako tento. Nedokážu posoudit, jestli se mi po něm lépe spí, ale voní opravdu božsky. Vůně je svěže bylinná, lehce nasládlá. Velmi nevšední, nic podobného jsem ještě necítila. Velmi příjemná záležitost, i když se bojím, že na někoho bude působit jako gel na čištění WC :)

Balancing - voní stejně jako levandulový sprchový gel :) Jednoduše uklidňující levandule ve své čisté podobě. Barvu má stejně temně modrou jako Sweet Dreams. Stejně jako všechny následující oleje dokáže provonět pokožku i koupelnu, ale jen krátce.

Back Comfort - olej na uvolnění svalů obsahuje výtažek z rostlinky jménem harpagofyt. To je název, viďte. Ta má blahodárné účinky právě na namožený pohybový aparát. Voní jako vzduch v lékárně. Směs bylin a léčiv, velmi čistá, svěží. Barva olejíčku je rudá, takže si s ním budete ve vaně připadat jako Čachtická paní.

Enjoy Life - pro mě nejslabší olej ze všech. Nabuzující vůně citrónu a litsey (patří do stejné čeledi jako vavřín neboli bobkový list) mi připomíná levné citrusové čističe do domácnosti. Sladká, ovocná vůně, která není rozhodně nic pro mě. Ale jak se říká: Proti gustu...

Pure Bliss - naopak omamnou vůni konopí a máku jsem si opravdu zamilovala. Je jemná, květinová, nevtíravá. Není příliš sladká, spíš jako jemné pohlazení. Má stejně rudou barvu jako Back Comfort. Nemít milionové zásoby sprchových gelů, olejíčků a pěn do koupele, utíkám si koupit s touto parfemací i další výrobky. Stejně jako Sweet Dreams doporučuji rozhodně očichat :)

Cold Season - co jiného si povolat na nachlazení než starý známý eukalyptus? Ten je totiž hlavní složkou tohoto smaragdově zeleného olejíčku. Voní jako mentolové tyčinky na uvolnění nosu, které se prodávaly za mého dětství v lékárně a které jsem bezmezně milovala (a používala je dokonce, i když jsem byla zdravá).

Cena sady se pohybuje do 200 Kč a myslím, že se jedná i o pěkný dárek pro blízké :) Mimochodem, ani po koupeli s olejíčky nemám tendence se ihned namazat krémem či tělovým mlékem. Pokožka zůstane přirozeně hebká stejně jako u sprchového gelu.




A nakonec slibovaná soutěž. Hrajeme o tři dárkové kazety tří olejů do koupele. Ty nabízí mandlový olej, kombinaci ricinového, arganového a olivového oleje a olej s extraktem z pačuli a santalového dřeva. Všechny varianty zanechají pokožkou příjemně provoněnou a vláčnou. Cena kazety je 130 Kč a koupíte ji ve vybraných drogeriích nebo hypermarketech. Výherci budou tři. Co musí udělat pro výhru?

1. Napište mi do komentáře, jak si představujete nejlepší relax svého života
2. Připojte svůj email pro rychlé kontaktování.

Soutěž běží do 31. 1. do 23 hod. Poté vyberu randomem tři výherce a budu je kontaktovat mailem.

Soutěžící musí mít doručovací adresu na území ČR. Každý soutěžící může mít pouze jeden komentář.

Balíčky do soutěže věnovalo zastoupení značky Kneipp, stejně jako výrobky pro recenzi. 




VYHLÁŠENÍ VÝHERCŮ

Moc děkuji za hojnou účast v soutěži. Bohužel ne všichni splnili podmínky, spousta z vás do komentáře nenapsala svoji emailovou adresu, takže jsem je musela vyřadit. Chápejte mě, že potřebuji kontakt pro napsání emailové adresy, aby byl balíček u vás co nejdříve a ne čekat, jestli se k článku vrátíte a samy se ozvete. Děkuji moc za pochopení a také rozšíření obzorů, jak může takový relax vypadat :) 

Výherkyně už mají zprávu na svém emailu.



49 komentářů:

  1. Nejvetsi relax je po zkouskovem vetsinou v saune a wellnesu kdyz si zajdu na 90 min si odpocinout to je nejvetsi relax nebo s pritelem u filmu tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Absolutní relax je pro mě poslední dobou kosmetické ošetření, našla jsem bezvadnou kosmetičku, která používá skvělou kosmetiku, je příjemná, své práci opravdu rozumí, nesnaží se pouze vnutit nejdražší krém (i takové mám zkušenosti bohužel), takže ta hodina u ní jednou za měsíc je naprosto úžasný relax
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nejlepší relax je pro mě dát si vanu plnou pěny a ležet v ní třeba i se sklenkou vína nebo pořádně dobrou knihou :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Největší relax je pro mě zachumlat se do peřin a vzít si dobrou knihu nebo si pustit oblíbený seriál. :)
    pitris.etta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší relax pro mě je procházka po lese. Tam si vždy vyčistím hlavu.
    iwet.matiscsakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě to rozhodně horká vana, zelený čaj a kniha!! :-) Měla jsem ten olejicek Sweet Dreams a byl úžasný:-) beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Dovolená, vypnutý notebook a mobil. Už aby to bylo :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Kávička, vonná svíčka a knížka, to je všechno co mi stačí k dokonalému klídku.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Levandulovy kupel a par minut ticha.robim to dost casto.naozaj staci par minut a clovek je ako novy. driecnaslecna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Nejlepší relax? asi nějaká příjemná masáž ve voňavém salonu, pak kosmetika , kadeřník , hmmmmmm škoda , že není čas :-D tak mi bude muset stačit vana a svíčky :-D
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Masaz s pomerancovym olejem, vino, serial :)
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. No relax si představuji na horách ideálně alpy na Tatry, v hotýlku se spa, výřivkou, masážemi a sklenkou prosecca.
    eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Největší relax je pro mě si někde na dovolené na horách zajít na masáž, do páry, do vířivky a pak si zalézt s dobrým jídlem a pitím do pelechu a čučet s přítelem na film..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Pro mě je největší relax, když manžel pohlídá sviště a já můžu na chvíli kreslit, nebo cokoliv tvořit :-) Nedávno jsem si i založila blog: https://mojetvoreni-mujrelax.blogspot.cz/
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Představuju si relax u takového toho bazénu, který na horizontu splývá s mořem. Lehátko ve stylu kukaň, hebký bílý župan. Palmy, sůl ve vzduchu. Piňacolada a letní čtení. Ach.

    OdpovědětVymazat
  17. Pro mě je nejlepší relax v posteli s knížkou nebo ve vaně plné pěny. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. :D premna je najvacsi relax robit nieco co ma bavi a nebyt v robote !!!
    n.princess@azet.sk
    (adresu mam aj v cr)

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj :) pro mě je největší relax sednout si doma, dát si kávu (teď ještě s vánoční bayleis), pelešit se s mým kocourem a kočkou a číst si knihu, časopis nebo sledovat blogy - prostě úplně vypnout a těšit se z maličkostí. V práci relaxuji tak, že po každé schůzce a konzultaci dělám deset dřepů a piju celý den uvařenou čistou vodu - relax je pro mne moc důležitá věc v dnešním uspěchaném světě :)
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Opuštěná mořská pláž, ležím ve vyhřátém písku, poslouchám šumění moře,... :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Každý den děláme běžné úkony a činnosti, které považujeme za nutné či potřebné. Chodíme do práce, staráme se o děti, žijeme život podle svých představ a přání. Ke správnému životu je ale potřeba také umět odpočívat a dopřát svému tělu pravidelný odpočinek. Jakmile se o sebe nebudeme řádně starat, začne nám tělo dávat jasné signály v podobě různých potíží.Relaxace je pro mnohé z nás pojem, který je naprosto nedosažitelný. Nemáme mnohdy čas ani na nutné osobní záležitosti, natož čas na relaxaci. Najít si chvilku ale přitom nemusí být tak složité.Žijeme ve velmi uspěchané době a všichni to na sobě pociťujeme. Člověk se neustále za něčím honí, má starosti v práci nebo ve škole, a když si konečně najde chvilku volna, stráví ji u televize nebo počítače.Pustím si relaxační hudbu, například se zpěvem ptáků nebo se zvuky vlny na moři,a když si konečně najdu chvilku volna,uvařím si dobrou kávu,napustím si vanu a snažím se uvolnit nejen svému tělu, ale i celé duši.Snažím se zapomenout na všechny starosti a trénovat techniky správné relaxace.Co také velmi pomáhá, je pohled na hořící oheň.A co může být větší relax než si sednout na pohodlnou pohovku a sledovat plápolající oheň? Každý člověk odpočívá po svém :D Velice důležitý je také spánek :D

    OdpovědětVymazat
  22. Pro mě je největší relax, když všichni někam odejdou a já jsem alespoň hodinu sama doma a nemusím nic. To se mi podaří, tak jedenkrát za rok a to je málo, ne?

    OdpovědětVymazat
  23. Relax? Tak to slovo momentálně neznám, učím se na státnice a jsem neustále ve stresu. Ale až bude po nich, tak si udělám den jen pro sebe. Uvařím si dobré jídlo. Podívám se na nové Gilmorky, co chci vidět už hodně dlouho. Přečtu si knížku od Ježíška. A večer si vlezu do horké vany, pustím si Enya a budu odpočívat. Tak si momentálně představuji největší relax, ale třeba realita bude lepší :)
    katerina.cajankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. horka vana s vonnymi olejicky sampanske a milovana osoba ale to se uz nesplni nebot uz neni mezi nama a na horkou vanu s vonnymi oleji muzu taky zapomenout samu me to nebavi ivvoj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. horka vana s vonnymi olejicky sampanske a milovana osoba ale to se uz nesplni nebot uz neni mezi nama a na horkou vanu s vonnymi oleji muzu taky zapomenout samu me to nebavi ivvoj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Největší relax si plánuji udělat po úspěšném složení zkoušky, která mě trápí už hodně dlouho (ať žije zkouškové). Začnu pěkně od rána, kdy posnídám v posteli, budu chvilku lenošit s knížkou, možná půjdu něco upéct. Miluji čtení a strašně ráda něco peču, obojí jsem už dlouho nedělala. Poté nějaký super oběd v restauraci. Po obědě nějaká delší procházka, ty mi také chybí. Po procházce seriály, masáž od přítele, voňavá vana, jen si nejsem úplně jistá pořadím. A třešničkou na dortu bude spánek bez stresu ze zkoušky. prastenec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Nejlepší relaxem pro mě,je vana horké vody s vonnými oleji nebo bylinkovími oleji příjemná hudba.Potom si vlézt pod peřinu s pěknou knížkou na čtení. 76michaela.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý den ,co je pro mně největší relax?, to je těžké říct moc odpočívat neumím ,i když si vždycky slibuji ,že si udělám nějaký čas třeba na vanu ,svíčky,hudbu a dobré víno ,ale pak nějak se najde něco jiného co mi to překazí.V září jedeme po 15 letech na dovolenou i s dětmi tak snad tam nějaký relax konečně zažijeme.
    hrobarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. já ani nevím, mně umřela maminka a ty tahanice a úřady, chtěla bych abych měla již klid.

    OdpovědětVymazat
  30. Tak já si představuju absolutní relax tak, že se budu válet u moře v houpací síti, kde bude slyšet jen šplouchání vln, v ruce budu mít nějakou dobrou knížku a k tomu budu popíjet nějaký dobrý drink.
    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Můj nejlepší relax je v lese, lehnu si do vyhřátého mechu a dívám se do korun stromů. Sluníčko probleskuje skrz větve a já poslouchám zpěv ptáků. Cítím vůni lesa a klid.
    e-mail: kveta.hedvikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Přeji hezký den, včera večer jsem napsala dosti dlouhé povídání o tom, co je pro mne největší relax, ale můj monolog někde zmizel a není mezi komentáři. Pokusím se ještě jednou, snad se mi to podaří.Psala jsem o tom, že miluji své trekingové kolo a jen co se trošku oteplí začnu jezdit na chalupu, kterou máme v Beskydech (22 km) a cesta i pocit po jízdě je pro mne největší relax. Cesta je dost náročná, ale jezdím po cyklistických trasách, takže stihnu po cestě pozorovat nádhernou přírodu, koníčky, pejsky, krásné zahrady, zastavím se u čapího hnízda a zjistím, zda už jsou čápi doma a vždycky, když je v hnízdě vidím, tak si říkám, že se mi něco pěkného přihodí. Dojedu na chalupu, popusinkuji své dva malé vnoučky, dcerku s manželem, pozdravím kamarádky z vedlejších chat, které vždy mají něco vtipného na mne přichystáno, třeba jestli jsem nepřijela přes Brno, když mi to tak dlouho trvalo. Pak si uvařím kafe a dám si za tu námahu zasloužený koláč a je mi báječně. Taky jezdím s partou kamarádek každé úterý po okolí Frýdku-Místku, někdy dáme i 50 km.Teď v zimě chodím 2x týdně na spinning, který mne také úžasně uvolní. Můj e-mail-skapovahelga@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  33. Vše důležité splněno, nikdo mě neštve, těším se na dobré jídlo, mám spoustu nečtených knih, hra na PC se mi neseká, není zima ani přehnané vedro... aaach. :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Nejlepší relax je pro mě procházka přírodou :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. pro mě je největší relax někde na dovolené, kde se nemusím starat o jídlo a o úklid, můžu se jen povalovat a číst si knížku :) Můžu vypnout mozek a utéct od všedních starostí. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Nejlepší relax pro mě je někde v přírodě, jedno kde - na horách, u moře, v lese, hlavně bez lidí. Nic moc nedělat, jenom procházky a procházky a koupání se a procházky...

    OdpovědětVymazat
  37. Bohužel se kvůli svému handicapu nemohu jen tak sebrat a vydat se s mojí fenkou někam ven do přírody, to by byl pro mě ten pravý relax. Ale když to nejde tak, stačí, že si spolu hrajeme doma nebo na zahradě, člověk v těch chvílích na vše zapomene a krásně se odreaguje. No a občas s hrnkem horkého čaje u nějaké dobré knížky...ke spokojenosti mi stačí málo :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Největší relax pro mě je ten, kdy si přes den naplánuji hodně aktivit a večer si lehnu s notebookem a sleduji kosmetické a módní blogy, vlogy, diskuze, recenze.....s kocourem na klíně a horkou čokoládou vedle mne :) Můj e-mail kimina9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Je mi 66r,s manželem jsme spolu 45r. Manžel nedávno oslavil 70r. K narozkám od dětí dostal pro nás oba poukaz na wellnes pobyt do lázní Bohdaneč. Na ten týden se oba těšíme, když já měla 65r. tak to jsme dostali obdobný pobyt v Luhačovicích v Jurkovičově domě- týden také paráda. Dokonce jsme si na místě ještě jeden den doplatili abychom tam mohli navštívit i divadelní představení (dokonce si manžel zahrál neplánovaně z hlediště mini roli-on introvert se před vchodem nechal přesvědčit) i zatančit jsme si tam byli. Loni jsme s rodinou dcery byly na 5 dní v Martině ve Victorii a zde v suterénu bazény, sauny....celý den volně, my oba máme rádi čachtání (přiznám víc já) tak jsme i na 1 den zajeli do Turč. Tepl. do termálů,i vyšplahali jsme na hrad Srečno, svezli se lanovkou na Chopok- máme podnikavého zetě a tak se jednou za rok na 5 dní společně užijeme, někdy Čestlice s pobytem a též Babylon jsme začali společně. Loni jsem měla štěstí a vyhrála jsem v soutěži pobyt na 3 dny pro 2os. v Piv. lázních Poděbrady s ubyt. a jídlem v Lovas&Lovas- nu OK též. Na podzim jsme si zajeli do Synotu u Uh. Hrad., opět v hotelu vodní a masážní reláxek.
    Kdo z vás dočte až sem, tak si řekne ta ženská je FIT, či je plná optimismu-ne k tomu občasnému optimismu jsem dospěla po 45 letech, kdy se nám v maželství narodili 3 děti. 1. dcera zemřela v 6 týd, druhé je nyní 42r je zdravá a syn 37r. od mládí ZTP/p psych. Převážnou část našeho pracovního času jsme se v péči o něho střídali....až do doby, kdy se jeho stav zhoršil natolik, že doma trvale nejde, jezdíme za ním 2x/týd. do psych,.nem na celé odp. na návš. a pokud to jeho zdr. stav dovolí bereme si jej každý měsíc na 5 dní domu na prop....Je to nelehký stav pro něj a pro nás hlavně psychicky, tak, když se občas sebereme tak nějaký ten relax, jak víše píši absolvujeme.................nejvíc vživotě je ZDRAVÍ a zdraví blízkých!!!!!!!mail: spalkovi.ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. V létě procházka v lese spojená třeba s hledáním hub, v zimě vana s teplou vodou a bylinkami a potom šup do vyhřáté postýlky - do ruky pěknou knížku nebo si pustit v telce oddechový seriál a užívat si, fabola1951@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Relax? Když si vylezeš na vrchol hor ve Vysokých Tatrách...sedneš si a slyšíš to TICHO...takové ticho jsem v životě neslyšela, jako právě na vrcholu hory...je to až strašidelné..neslyšíš hluk města, auta...je to pro duši naprosto uklidňující..slyšet jen svůj dech..
    email: upovkareina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Pro mě je relax moje práce i když je fyzicky i psychicky opravdu hodně náročná. Vždy mě bavilo se o někoho starat a proto jsem si ve středním věku dodělala potřebná vzdělání a začala pracovat v domově pro seniory se zvláštním režimem - převážně nemocní alzheimerovou chorobou. Práce to byla náročná a chodila jsem domů dosti unavená ale velmi šťastná. Když po 3 letech tento domov zavřeli a já přišla o práci, milovanou práci, mohla jsem si doma relaxovat do aleluja ale místo relaxu jsem zažívala hrozné chvíle. Doma mě to nebavilo, práce sice byla ale já chtěla opět pracovat v domově a starat se o nemocné lidičky. Tři měsíce bez práce se vlekli hrozně pomalu, byli to pro mě ty nejhorší chvíle v životě a přesto, že jsem nic nedělala, teda krom běžných domácích prací, cítila jsem se unaveně a vyčerpaně a nic mě nebavilo. KIdyž jsem pak zjistila, že otevírají nový domov kousek od mého bydliště, moje srdíčko štěstím poskočilo. Hned mě vzali a já byla opět šťastná. Nyní je to nějaký ten rok co tam pracuji, práce mě moc baví a je pro mě tím nejlepším relaxem i když občas z práce lezu už po čtyřech únavou po několika dvanáctkách za sebou ale s vědomím, že jsem odvedla zase kousíček práce a je mi krásně na duši. Pak už stačí jen napustit si plnou vanu vody, přidat nějakou pěnu, olejíčky a relaxovat po krásném dni v práci a spokojeně usnout, protože spánek léčí a je pro mě nádherným relaxem pro unavené tělo

    OdpovědětVymazat
  43. Já osobně bych si ho představila buď na Bali, pěkně v poklidné rodinné atmosféře a hlavně s krásným počasím. A nebo naopak a islandu, kam se chci dlouho podívat. No a momentálně to bude nespíš jen vana, ale i tak je to ♥:)
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Největší relax zažívám během cestování po světě spolu s přítelem :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Krásný den :)
    Svůj nejlepší relax si představuji tak, že budu někde na krásné písčité pláži, kde nikdo jiný (kromě přítele) nebude, bude tam jen bar s jídlem a pitím (dostatečně zásobovaný a přímo na pláži) a jinak jen palmy, krásné modré moře plné krásných ryb a klimatizovaná chatka :)

    jaaniickaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Relax pociťuji nejlépe po výplatě, kdy zaplatím nejnutnější složenky - padá mi balvan ze srdce a usedáám ke kávě. Na chvilku, pak začnu přemýšlet a relax je ten tam - kde vezmu na další platby a na jídlo apod. Můj relax je velice krátký - na kafíčko.. :)
    mor.sa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Můj nejlepší relax je prostě u moře. Šumění moře, ten slaný vzduch je proste to nejlepší co muže být. Přes den sluníčko a večer s přítelem romantika u moře. To je pro mě absolutní vypnutí a relax.
    bartosova.kamila@email.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)