Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 26. ledna 2017

Green eyes |Greenery| #projektpantone

Venku se nic moc ještě nezelená, ale proč si svěží zelenou nedopřát třeba na oblečení, doplňcích nebo líčení? A ideálně tu šťavnatou zelenou, jakou je odstín Greenery. Ten navíc společnost Pantone vyhlásila barvou celého roku 2017!


Barva jako Greenery tu dlouho nebyla, v minulých letech byly hlavními barvami hlavně tyrkysové, růžové, červené, oranžové či modré tóny. Příjemnou výjimkou byla žlutá Mimosa z roku 2009 a neutrální béžová Sand Dollar představená o tři roky dříve. A přitom tuhle zelenou na jaře a v létě vídáte všude okolo sebe. Ať už na rašících pupenech, na mechu v lese nebo na listech stromů, kterými probleskuje letní slunce. A to nemluvím o paprikách, jablkách nebo romanescu, které zdobí úplně stejná barva.



Dala jsem této barvě v dnešní líčení opravdu hlavní roli, zářící nejen ve světlech reflektorů. Zvolila jsem tužku Catrice Greenting from… A s ní se dostáváme k jedné historce z tohoto líčení. Nejdříve jsem udělala líčení s tužkou úplně běžně. Jenže se už stmívalo a fotky byly tmavé a našedlé. Takže jsem si je další víkend zopakovala a řekla si, že zkusím zelenou linku udělat sytější. Jak? Nahřátím tuhy tužky nad plamenem svíčky. Ona se pak pěkně rozkreslí a bude měkčí. Chvilku jsem tuhu ohřívala v dostatečné vzdálenosti od plamene a ono se nic nedělo. Zkusila jsem ji proto vytáhnout, zkontrolovat a najednou jsem viděla, že tuha teče. Opatrně jsem s ní chvíli hýbala, aby úplně nestekla a trochu ztuhla. S bláhovou myšlenkou, že už tužka nemůže být teplá, ale maximálně vlažná, jsem ji nanesla na víčko. A jak by řekl klasik: Chyba lávky. Byla teplá. A dost.




Buď jak buď, s rozehřátou (téměř rozpuštěnou) tuhou se mi podařilo vytvořit opravdu sytou linkou. Jen takto větší vrstva (díky měkkosti tužky se vám slabá ani nepodaří) má tendenci se trochu drolit a opadávat. Ale ne nijak výrazně.

Kromě CC krému, korektoru a pudru, jsem použila ještě set na zvýraznění obočí, smetanový stín z paletky GOSH Smokey Eyes na projasnění horního víčka pod obočím a řasenku. Na tváře jsem použila rozjasňovač z konturovací paletky Kiko a Dandelion od Benefitu, tématicky zabalený do pěkné zelené. Jeho růžovou barvu jsem pak podtrhla semitransparentní rtěnkou od Catrice ve svěže růžovém odstínu Don’t Pink And Drive.



Jak se vám výsledek líbí? A co říkáte na barvu roku, pořídíte si v ní něco? Já bych ráda už kolik let, ale bohužel je naprosto mimo mé barevné spektrum :)



7 komentářů:

  1. Jsem moc zvědavá na další barvy. Bezva. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že je to těšení vzájemné :)

      Vymazat
  2. Tvůj blog jsem objevila právě teď, celkem se mi tu líbí a určitě se sem vrátím:-). Zima mě štve a na všechnu tu zeleň a kvítí se opravdu těším. Tvé líčení se mi líbí, do školy bych s tím ale přeci jenom nešla. Líbí se mi hezky vykreslené obočí, není to nic hodně výrazného ale je upravené, to se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě a moc děkuji! Já se přiznám, že na takové líčení do práce taky nemám odvahu, ale nějak na letní veselici - proč ne? :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)