Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 6. ledna 2017

Štětce Ecotools a jak je pěkně vyčistit

Hurá, je tu pátek a víkend! S volnem přichází čas dodělat všechny resty. To u mě obvykle znamená žehlení prádla a čištění štětců. A o tom druhém si dnes popovídáme v souvislosti se štětci Ecotools a šamponem na jejich čištění.


Na nanášení makeupu na tvář používám výhradně štětce Ecotools (na oči jsou to pak bambusové štětce Bdellium Tools z řady Green Bambu a pár štětců od Petry Lovely Hair - ne se všemi jsem totiž spokojené, ale některé jsou skvělé). Značka Ecotools vznikla před deseti lety a vyrábí štětce s bambusovou rukojetí, recyklovatelnou hliníkovou rukojetí a syntetickými štětinami. Štětce nejsou testované na zvířatech a jsou ze snadno rozložitelných materiálů. Kromě štětců v jejím sortimentu najdete i různé houby, žínky a kartáče do koupele nebo jemné houbičky na mytí obličeje.

Štětce ani po téměř dvou letech každodenního používání nepelichají, ani se nerozlepují. Neblednou, nedají se snadno poškrábat a jediné, co svědčí o jejich používání, je blednutí nápisu každého štětce na rukojeti. Štětiny mají velmi jemné, příjemné. Nepíchají a neškrábou.


Štětec Large Powder používám na nanášení sypkého pudru či minerálního makeupu. Je dostatečně velký, takže ho stačí "namočit" pouze jednou a vystačíte si s ním na celý obličej. Není hustý jako různé kabuki štětce, ale taky není žádný opelíchanec. Podle mě se jedná o zlatou střední cestu. Připočtěte si kvalitní provedení a máte slušný štětec za slušný peníz. Seženete za 269,- např. tady nebo v drogeriích dm.


Dřív jsem používala na tvářenku hlavně zkosený štětec, který mi sedl hlavně proto, že tvářenku nanáším šikmo a ne středově. Trochu jsem měla obavy, jak to zvládnu s oválně špičatým štětcem. A překvapivě velmi dobře! Tapered Blush je užší a špičatější verze Large Powder. Tvářenky nanáší velmi rovnoměrně, bez flekatění a výsledek je přirozený. Vzhledem k tomu, že mám širší tváře a obličej čtvercového tvaru, mi jeho velikost přijde dostatečná. Ale vím, že některé známé mi říkaly, že štětec je na ně větší. Jinak mám ve tvářenkových štětcích trochu zmatek. Tento se jmenuje Tapered Blush, ale najdete i Blush nebo Precision Blush. Poslední zmíněný je jediný na oficiálních stránkách Ecotools. A teď babo raď... Tapered Blush najdete např. tady za 259,-.

Následujících pět štětců je ze sady Fresh & Flawless Set. Jedná se o sadu pěti malých štětců v cestovní velikosti. Jedná se o limitovanou edici, takže pokud vás zaujme, najdete ji skoro už jen tady za 499,- (původní cena je 599,-).


První a největší štětec je na pudr. Je menší, takže ho používám jako cestovní, když někam jedu. Skvěle se vejde do malé taštičky (velikostně odpovídá rozpětí palce a ukazováku ruky). Přijde mi trochu řidší než ostatní štětce, ale pudr s ním nanesete bez problému.


Druhý štětec je o něco menší a o něco hustší. Původně je určený na blenděni, ale já ho používám jako cestovní verzi štětce na tvářenku. Té se musí dát na štětec méně, protože díky hustotě štětin může dělat trochu fleky (hlavně u tmavších tvářenek). Na konturování nebo blendění jsem ho nikdy nezkoušela, protože sama příliš s bronzerem nepracuji. Výhodou je pro mě u něj hlavně velikost. A jako u celé sady nádherný design kovové části štetce :)


Tenhle úzký dlouhán je určený primárně na precizní práci s makeupem (např. zapracování v okolí nosu). Používám jen CC krém (a to jen někdy, na běžné líčení téměř vůbec), takže bych takto štětec neupotřebila. Ale je naprosto skvělý na aplikaci rozjasňovače! Ať už nad lícní kosti, do středu oka, pod obočí, nad horní ret nebo na bradu, tenhle fialový roztomilouš se vejde všude. Je celkem hustý a pevný, takže stačí rozjasňovače opravdu malinko. Takže ještě ušetříte na šminkách :)


Kulatý malinký štětec připomínající kabuki je určený na nanášení korektoru a tak ho používám i já. Tekutý korektor krásně zapracuje do pokožky a výsledek je velmi přirozený. Když ho použiji, nemá korektor takovou tendenci zalézat do hlubokých vrásek okolo očí, jako když jej vklepu pouze prsty. Oceňuji, že ani citlivé okolí očí nedráždí a na kůži neškrábe nebo nepíchá. Korektoru pro sovu dobrou hustotu ani příliš nepohltí.


Rozhodně nejpoužívanějším štětcem je tenhle plochý se zeleným lemováním na korektor. Aplikuji s ním Camouflage Cream od Catrice na akné, jizvičky nebo rozšířené žilky. Je hodně hustý a pevný, takže s ním dokážu korektor pořádně zapracovat. Není však nepoddajný a pracuje se s ním dobře. 

U něho jediného jsem zaznamenala za celý rok a kousek pár vypadaných štětin. Přičítám to tomu, že na něj opravdu tlačím a používám jej ze všech nejvíc. Vzhledem k tomu, že má štětin stále dost, pracuje se mi s ním dobře a výsledek je tak pěkný a přirozený, těch 5-6 chloupků oželím :)


Značka Ecotools v druhé půlce minulého roku s šamponem na čištění štětců. Stejně jako ostatní výrobky této firmy je maximálně šetrný k životnímu prostředí. Neobsahuje parabeny, ftaláty nebo ropné deriváty. Je celkem tekutý, takže ho stačí troška. Dokonale voní po směsi citrusů a bylin! Ta vůně je úžasně euforická a návyková :) Výrobci by s ní měli udělat i sprchový gel.

Šampon si hravě poradí s očními stíny, hutným korektorem i zaschlými gelovými linkami na oči. Fascinuje mě, jak rychle dokáže štětec vyčistit, aniž by nějak vysušoval. Ruce mám i po velkém mytí všech svých štětců pěkně hydratované (možná že díky glycerinu a absenci SLS?). Žádné sušinky a to se mi líbí :) Navíc příliš nepění a tak odpadá zdlouhavé proplachování štětců pod vodou. Dřív jsme používala třeba tekuté mýdlo na ruce nebo čisticí gel na obličej. Ale s šamponem Ecootols se výsledek opravdu nedá srovnat. Za sebe rozhodně doporučuji. Ostatně i na instagramu jsem se setkala s převážně nadšenými komentáři a zkušenostmi :)


Rozhodnutí? Já jsem s Ecotools spokojená a rozhodně nevylučuji nákup nějakého dalšího člena téhle bambusové rodinky :)

Co vy a Ecotools? Jaké štětce se osvědčily vám?

Za poskytnutí šamponu a štětce na tvářenku děkuji eshopu kupkosmetiku.cz. Ostatní štětce jsem pořídila na vlastní náklady.


8 komentářů:

  1. štětce žádné nemám ale jejich šampon je to nejlepší co jsem na čištění vyzkoušela, ten budu kupovat pořád dokola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas! Taky nic jiného už nechci :)

      Vymazat
  2. Ten šampon na štětce mě láká, už nějakou dobu po něm koukám :D
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Tento šampon či čistic jsem neměla já používám klasické tekuté mýdlo a jde to taky hezky dolů :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto píšu i srovnání s tekutým mýdlem a opravdu se to srovnat nedá ;)

      Vymazat
  4. Přiznám se, že štětce se mi vzhledově moc nelíbí, mám jiné favority, ale ten šampon bych někdy zkusit mohla... zatím peru v obyčejném dětském :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jasně, je to o vkusu :) Mně se tenhle přírodní vzhled líbí. Naopak mi moc nesedí vzhledově Mac, Real Techniques, Hakuro a podobné. navíc na černé rukojeti hned všechno vidět :)

      Vymazat
  5. Ten čistič mě zajímá :-)) pěkně napsáno.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)