Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 14. února 2017

Bright pink lips and eyes |Pink Yarrow| #projektpantone

Myslím, že růžová je jedna z těch barev, které buď milujete nebo nenávidíte. A taky jedna z těch barev, které sluší každému tónu pleti. Stačí si vybrat jen ten správný odstín. Ale jedna barva letošního jara, zvaná Pink Yarrow, je odstín opravdu velmi univerzální. Posuďte sami :)


Výrazně růžový středně tmavý odstín se hodí pro bledou i opálenou pleť, éterické blondýnky, výrazné zrzky nebo brunety. Nejvíce ji v líčení vídáme určitě na rtech, ale ani na očích nemusí být špatná. Pak je už jen na vás, jestli budete mít odvahu vynést ji přes den nebo jen na speciální příležitost, např. večírek.




Zkusila jsem zkombinovat výrazné rty i oči. Myslím, že na focení to vypadá velmi efektně, ale odvahu nosit toto líčení v běžný den už nemám tak jako dřív. Co bych někdy dala za to, vrátit čas o deset let zpátky :)

Na oči jsem použila pigment Barry M Neon Pink v sytě růžové barvě s jemným malinovým shimmerem. Pracovalo se mi s ním velmi dobře, dá se slušně vrstvit a jemně roztírat do ztracena. Stín jsem rozetřela až ke spánkovým kostem a pouze na horním víčku. Na spodní waterline jsem dala trochu bílé tužky od Catrice - prvně a naposled. Podle mě, mi nesluší a dělá podivný pohled. Něco mezi očima omdlévajícího nebo feťáka. Takže jsem ji pak zkoušela trochu setřít :) Pod obočí jsem dala bílý rozjasňovač Shiro White Chocolate Frog a vše završila řasenkou.



Kontury obličeje jsem zvýraznila stejným rozjasňovačem jako oči a tvářenkou Too Faced Justify My Love, s kterou nejsem příliš spokojená. Dělá fleky, špatně se roztírá a příliš dlouho nevydrží. Jakou máte zkušenost s těmito tvářenkami vy? Od některých slýchávám to samé, co si myslím já, jiní je zase milují.

Na rty jsem pak nanesla chubby stick od Clinique v odstínu Pudgy Peony, který dokonale koresponduje s tvářenkou a stíny.




Pleť jsem se snažila udělat dokonalou, protože na tohle líčení si jinou ani dovolit nemůžete. Proto jsem použila na kruhy pod očima velmi světlý a vysoce krycí korektor od Catrice. Abych se vyhnula efektu masky, použila jsem minerální sypký makeup, který dobře kryje, ale přirozeně vypadá. Pro jistotu jsem ještě přepudrovala sypkým pudrem.



Jaký máte pohled na Pink Yarrow? Doufám, že růžový, protože by byla škoda se tomuto odstínu vyhýbat :)

1 komentář:

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)