Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 7. února 2017

Coral lips and eyes |Flame| #projektpantone

Snad všechny typologické příručky hlásí, že oranžová v jakékoli podobě letnímu typu (mně) nesluší. A mají pravdu. V té barvě se necítím a ani ji u mě v šatníku či sbírce šminek nenajdete. Ale korálovou už snesu. Takže snad mi prominete, že další barva mého Projektu Pantone, ohnivá Flame, bude trošku jinačí než originál. Na druhou stranu - plameny mají mnoho odstínů, ne? :)



Co s tím, když nemáte oranžovou ve svém líčícím arsenálu? Prostě ji zkuste namíchat! Na oči jsem dala korálový stín Ribbon a přes něj okrový The Mail, oba z paletky Oh So Special od Sleeku. Jsou matné a pracovalo se s nimi dobře. Okrový stín jsem přes korálový Ribbon nanesla hlavně na pohyblivém víčku, v záhybu oka jsem nechala čistý korálový odstín. Ten jsem rozetřela i nezvykle do vzdálenějších koutků. Linii oka jsem zvýraznila černou tužkou na oči od Marca Jacobse, která je skvěle pigmentovaná, měkká a hravě se vyrovná gelovým linkám. Nakonec jsem vše dovršila řasenkou. 


Tváře jsem sjednotila CC krémem od So'Bio a zapudrovala transparentním sypkým pudrem od Mitsuuko de Ak. Obličej jsem rozzářila tvářenkou od Kiko v podobných barvách, jako byly oči, a jemně meruňkovým rozjasňovačem z konturovací paletky od stejné značky.



Na rtech jsem stejně jako na očích míchala dvě barvy. První je cihlovorůžová Dermacol Longlasting 09 a druhou je jasně korálová Avon Coral Burst, kterou jsem nanesla jen do středu rtů a poté jemně smíchala s Dermacolkou. Celý vzhled jsem doplnila oranžovočerveným odstínem Pop The Trunk od China Glaze.




Co vy a odstín Flame, jak se vám líbí? Řídíte se barevnou typologií nebo nosíte to, co se vám líbí? :)

9 komentářů:

  1. Moc pěkné jarní líčení! :) No jak asi víš, já jsem schopná na sebe naplácat prakticky cokoli. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne líčenie :) inak, čo sa týka farbeného typu, tipujem skôr tmavú jeseň: http://supervizaz.sk/tmavy-jesenny-typ/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, jako já? Jsem určitě studený typ, i podle bělma, zubní skloviny.. Zimní ne, protože v zářivých barvách vypadám nemocně, takže jsem podle mě opravdu to tmavé léto. I proto mi nejvíce sedí tlumené studené barvy - smetanová, lila, tmavě modrá, taupe, tlumená malinová a vínová, tmavší starorůžová :) Ale možná se pletu, kdo ví.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)