Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 28. února 2017

Geniální sérum na vlasy z Maroka

Přírodní kosmetiku mám ráda. Když funguje. A když funguje výborně, tak jí dokonce zbožňuji. Stejně jako vlasové sérum od českomarocké značky Zahir :)


Sérum pro posílení vlasů je vyrobené z těch nejlepších olejů. Najdete v něm arganový, sezamový, kokosový, kukuřičný, olivový, opunciový olej, dále olej z aloe vera a esenciální olej z pomerančových květů. A navíc vitamin E, který je blahodárný pro všechny deriváty kůže, včetně vlasů.

Sérum můžete používat před mytím vlasů, kdy jej vmasírujete do pokožky hlavy ke kořínkům vlasů, necháte chvíli působit a poté umyjete běžným způsobem. Nebo ho po umytí vetřete do vlhkých vlasů.

Vůně oleje je zvláštní. Nejvíce z ní cítím arganový a kokosový olej. V malém množství voní božsky, ve větším už nemusí být líbivá. Muž se o parfemaci vyjádřil slovy: "To je strašný smrad." Ostatně arganový olej má dvě skupiny uživatelů - někteří jeho vůni milují a jiní nesnáší. 


Sérum má řidší konzistenci a hustý olej, jako je ricinový, nečekejte. Je velmi velmi mastné, takže vám ho bude stačit opravdu troška. Pokud ho používám do délek vlasů po jejich umytí, stačí mi jedno menší pumpnutí. Vlasy mám jemné, mastící se, ale vysušené, křehké a lámavé v délkách, které dosahují na lopatky. Jakmile dám séra dvě pumpnutí, jsou už nevzhledně mastné a spojené do tenkých pramínků.

Když vychytáte množství, uvidíte celkem příjemné změny. Při používání do délek jsem si časem všimla výrazného lesku a zvýraznění přirozené barvy vlasů, která najednou házela všelijaké zajímavé odlesky. Konečky se mi zdají i hydratovanější, jejich třepení a lámání však zůstalo stejné. Na druhou stranu přiznávám, že na to mi nikdy nic snad nepomohlo a trochu jsem se vzdala naděje, že by moje vlasy začaly být alespoň trochu normální.


Ještě nadšenější jsem z používání séra druhým způsobem - tedy nanést ke kořínkům, nechat působit a poté umýt šamponem a vodou. Sérum nechávám působit 30 - 60 minut a to i na mých mastících se vlasech. Ty totiž nijak nezatěžuje, nemastí se po něm a naopak jsou vzdušnější a úžasně nadzvednuté od kořínků. Opravdu, zapomeňte na objemové šampony a jděte do Zahiru. Tak vzdušné vlasy mívám jen od kadeřnice po vyfoukání fénem přes kulatý kartáč a navíc jen na chvilku. Přijde mi, že vlasy vydrží v lepší kondici o pár hodin víc, protože se mastí o něco méně. Samotné vlasy jsou u kořínků úžasně jemné a hydratované.


Pochválit musím i balení. Skleněná lahvička vydrží snad kde co, plastové víčko a praktická pumpička taky. Etiketa je minimalistická, elegantní a hlavně funkční - nerozmáčí se a ani nepohlcuje olej. 

Balení 55 ml koupíte zde na oficiálním eshopu za 288 Kč a ve vybraných obchodech. Pokud se mě ptáte, jestli za to stojí, tak je odpověď jasné ano! Až ho spotřebuji, kupuji určitě další :)

Co vy a oleje do vlasů?

Děkuji zastoupení společnosti Zahir za poskytnutí výrobku pro recenzi.

4 komentáře:

  1. Tak tohle sérum vypadá hodně dobře, vůbec mé vlasy nemají lesk, takže si myslím že tohle by jim aspoň trochu pomohlo :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  2. To vyzerá na zaujimavu vecičku. Hlavne sa mi páči, že sa dá naniest pred umytim a ked sa vlasy umyju, tak nie su mastné, ale nadýchané.
    A zaujimavé je aj to zloženie - tolko olejičkov pokope.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle a vůbec ho neznám. Já se teď do olejů ponořila, protože jsem zjistila, že jsou to malé tekuté štěstíčka :) Jak na vlasy, pleť i tělo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím :) Jen je někdy dlouhá cesta najít ten vyhovující.

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)