Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 2. února 2017

Mydlinková koupel s pěnami t: by tetesept

Jestli jste příznivci dlouhé relaxační koupele s něčím hodně voňavým, tak vám dnešní recenze udělá jistě radost. Bude o čtyřech nádherně vonících pěnách do koupele německé značky t: by tetesept.

Zdroj
První dvě pěny Pro mě s fíkovým mlékem a physallis a Odpočinek s orchidejemi a ylang-ylang koupíte v českých dm drogeriích nebo na eshopu Kupkosmetiku.cz za cenu 119 Kč za 420 ml. Další dvě pak pochází z německého dm - Verwöhnzeit "Čas na rozmazlování" s hrozny a perlovými extrakty a speciální edice Kuschelzeit "Útulná chvilka" s pomeranči, skořicí a kardamonem - a stojí 3,95 €.

Všechny pěny spojuje velmi výrazná, příjemná a dlouhotrvající vůně. Bohužel pěny nesplňují úplně moje základní představy o pěnách do koupele - produkty pění průměrně a krémová pěna velmi rychle vyprchává v porovnání s ostatními značkami. Chápu, že se může jednat o velmi individuální věc - kamarádce a mamce přijdou pěny dobré, mně a taťkovi málo pěnivé. Zkoušela jsem měnit i způsob napouštění vany - sprchou nebo kohoutkem a bohužel jsem změnu nepoznala. Ani když dám pěny víc, není výsledek výrazně lepší. A pokud je porovnám s Radoxem nebo Avonem, pění málo a vyprchávají rychleji.

Výhodou je, že nijak nevysušují pokožku, takže se nemusíte obávat ležet ve vaně dlouho. A až vám vyprchají bublinky, potěší vaše oko aspoň barva vody. Pěny jsou totiž dost barevné (až si kladu otázku, jestli je vůbec nutné používat tolik syntetických barviv). Velké plus posílám výrobcům za přírodní výtažky, které pěny obsahují. A také za design výrobků, který oplývá luxusem a v koupelně vypadá víc než dobře :)


Odpočinek (orchidej a ylang-ylang)

Pěna má mléčně fialovou barvu borůvkového jogurtu a vodu barví do světle fialovorůžového odstínu. Vůně je velmi příjemná, květinová. Není nijak sladká, ani svěží, čekejte opravdu květiny ve své těžší podobě. Ostatně intenzivní vůně orchidejí a květů ylang-ylang mluví za vše :) Parfemace není ale nijak obtěžující a myslím, že určitě potěší všechny milovníky květinových vůní.



Pro mě (fíkové mléko a physallis)

Pokud máte naopak raději ovocné sladké a šťavnaté vůně, bude tato parfemace váš šálek čaje :) Sama jsem spíše květinkomil, ale uznávám, že tohle se opravdu povedlo. Pěna evokuje multivitaminový džus z toho nejšťavnatějšího, mírně nakyslého ovoce. Rozhodně doporučuji očichat v drogerii! Barvu má tato pěna jahodově červenou stejně jako barva obalu u složení.




Verwöhnzeit (hroznové víno a perlové extrakty)

Citrónově žlutá, průhledná tekutina voní jako... jako něco, co jsem kdysi cítila ve Francii :) Nevím, jestli to bylo jídlo, mýdlo, parfém, květiny nebo něco úplně jiného. Z pěny je hodně znát víno, ale možná, že kdybych nevěděla, že tam je, tak ho nepoznám. Jedná se o ovocnou vůni, sladší než jakou oplývá předchozí pěna a to i přesto, že ve složení najdete výtažek z mandarinky.



Kuschezeit (pomeranč, kardamon a skořice)

Pokud čekáte díky obalu vůni perníčků, možná budete zklamaní. Pěna je opravdu věrná pomerančům se skořicí, která je v pěně opravdu hodně cítit. Nejsem primárně fanoušek "jídelních" vůní a skořici, vanilku, čokoládu, karamel, kávu aj. mám raději spíše na talíři. Výjimkou není ani tato pěna. Na zimu se sice hodí jako žádná jiná a i obal je dost povedený a roztomilý, ale ze všech pěn mi vůní sedla nejméně. Jestli se vám ale takovéto typy vůní (kořeněné, silné, hřejivé) líbí, určitě se po ní na vašich cestách Německem podívejte. Parfemace je totiž dost originální :)
Barvu má tato pěna jeřabinově červenooranžovou a ve vodě se změní na sytě oranžovou. Stejně jako předchozí tekutina je i tato průhledná.



Co vy a pěny do koupele? Máte rádi nebo spíš ne? Zkoušeli jste už pěny od t: by tetesept?

5 komentářů:

  1. Já pěny do koupele ráda používám! :) Ale tyhle jsem ještě nezkoušela, lákají mě. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. Já tu fíkovou koupila kolegyni k narozeninám. :) Voní vážně moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi úplně líto, že už jsem "perníčky" dodělala, ta byla pro mě tááák super...

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)