Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 12. března 2017

All in nude |Hazelnut| #projektpantone

Letí to rychle.... A jaro se rychle blíží, takže je tu další jarní barva podle Pantone a tou je nenápadná béžová Hazelnut. Světle modrou Island Paradise, kterou jste viděli u mě na instagramu, dám později. Trochu nestíhám :)


Hazelnut je středně béžová bez žádného žlutého nebo růžového podtónu. Prostě klasika klasik, která sluší většině. Ale musím říct, že se v ní necítím zdaleka tak dobře jako v těch šílených barvách typu Primrose Yellow, Greenery, Flame nebo Pink Yarrow :) Ovšem je pravda, že se v ní nemusím bát vyjít ven nebo dokonce do práce. Společně s Pale Dogwood jsou jako dělané pro jemné éterické líčení dokonale kontrastující s ostatními výraznými barvami jara.



Základem tohoto líčení je dokonale sjednocená pleť. Kruhy pod očima jsem tedy zakryla korektorem a pleť sjednotila a zafixovala minerální makeupem od Mitsuuko de Ak, který je mimochodem skvělý. Musí se sice trochu déle roztírat, aby neudělal fleky (je pravda, že bych potřebovala asi o půl odstínu světlejší), ale slušně kryje a hlavně neskutečně dlouho vydrží. Nezvýrazňuje vrásky, póry a vážně uvažuji o plném balení. Obočí jsem doplnila stíny Kiko a vyčesala.


Na oči jsem použila moje oblíbené kvarteto stínů od Gosh v odstínu Driftwood, které mi dala Suzi v našem swapu. Celé víčko jsem sjednotila béžovým stínem a poté vykreslila ostře rámovaný oblouk středně tmavým odstínem. Nechtěla jsem ho záměrně rozmazávat do ztracena, aby byla hranice s béžovým stínem maximálně zřetelná. Nejtmavší stín z paletky jsem poté nanesla jemně okolo vnější linie řas a rozetřela do ztracena tak, abych ho spojila se středně hnědým odstínem v záhybu a vytvořila ve vnějším koutku oka písmeno V. Protože jsem chtěla, aby líčení bylo spíše nenápadné a vynikla béžová barva stínů, nepoužila jsem černou řasenku, ale naopak světlejší hnědou, která řasy pouze jemně nabarvila. Že se jedná o barvu na obočí od Kiko, mě moc netrápilo :)


Tváře jsem oživila jemnou hnědorůžovou tvářenkou z dua od Kiko z karetní limitované edice. Rty jsem přetřela lehce krycí, lesklou rtěnkou Essence v oříškovém odstínu Hidden Secret. A líčení bylo během pár minut hotové :)



 

Třeba vám toto líčení poslouží jako inspirace, co si omítnout do práce :)

Cítíte se lépe v podobném přirozeném líčení nebo vám naopak dělají dobře výrazné barvy? Zajímalo by mě, jak to máte. I když většinou spíš vídám jemněji nalíčené ženy, takže odpovědi tuším :)

7 komentářů:

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)