Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 16. března 2017

Remescar na kruhy a váčky pod očima - představení značky v ČR

Pokud vás trápí otoky pod očima, kruhy nebo jemné vrásky, pak vám pro vás tip na velmi zajímavou věc. Jedná se o přípravek značky Remescar, který byl u nás nedávno uveden na trh. A k této příležitosti české zastoupení Remescaru uspořádalo tuto sobotu pop up, o kterém je dnešní článek.

Foto: Barue
Pop up se konal v prostorech The Senses na Smíchově. Stylové, moderní, hipsterské. Přiznám se, že na mě působily až moc přeumělkovaně. Moderní interiér, do kterého se někdo snažil dát duši a historii, ale úplně se to nepodařilo. Na pohled pěkné, ale neútulné. 

Setkání bylo pro veřejnost a pozvané blogerky s doprovodem (my vyrazily s Natálkou a garde nám dělala Barunka a Terka). Pop up byl otevřený od 13 do 19 hod. Příště bych se přimlouvala k akci, která není tak roztahaná a má nějaký scénář (např. prezentace, pak líčení, pak oddychový pokec). Takhle jsem vlastně přišly, vyfotily novinky, daly si pár zákusků a nechaly se nalíčit Lukášem Beranem, který je mimochodem úžasně přátelský a milý. A pak nevěděly, jestli už půjdeme nebo ne. Asi mám radši pevně daný harmonogram, ale chápu, že se jednalo zase o něco nového. A za to chválím, je fajn vybočit ze zajetých kolejí :)



Připraveno bylo i líčené s kosmetikou Catrice u tří vizážistů, kteří odvedli velmi pěknou práci.


Remescar na kruhy a váčky pod očima je přípravek, který pleť okamžitě vypne a tím opticky redukuje otoky. Nejedná se o péči s dlouhodobým efektem, ale korekční přípravek. Konzistence je silikonová s příměsí kaolínu. Zatím přípravek testuji, takže nechci vynášet žádné soudy. Ale na pop upu jsme se dozvěděly, že na každé pleti reaguje opravdu jinak. Pod Remescar vždy dejte hydratační krém, a pokud budete chtít ještě použít korektor, aplikujte ho opravdu v malém množství lehkým poťupáním. Množství musíte vychytat, spíše víc než míň, aby se efekt projevil.


Při aplikaci se nesmějte, abyste znehybnily mimické svaly a přípravek správně fungoval.
Ze mě si příklad neberte! :) Foto: Barue

Ale Barče to šlo skvěle!

Natálce taky :)

Myslím, že Remescar na kruhy a váčky pod očima je dost zajímavý produkt (na video mrkněte třeba tady) a určitě se o něm ještě rozepíšu v podrobné recenzi. Takto prozatím děkuji za pozvání společnosti Mark Distri a děvčatům za společnost :)

Slyšely jste o tomto přípravku? Jak bojujete proti kruhům a váčkům vy?

4 komentáře:

  1. Tohle mě hodně zajímá, protože mám vrásky pod očima jak čtyřicítka a o váčcích a ni nemluvě. Vím, že sis tu několikrát posteskla, že taky trpíš na vrásky kolem očí, ale věř, že proti mě to je ještě nic! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsem si ho koupila, ale to s hydratačním krémem jsem nevěděla.Když se aplikuje na čistou pleť, tak strašně jakoby taká kůži pod okem. Funguje, ale ve výsledku je to tak nepříjemné, že ho moc nepoužívám. Zkusím dát na krém, třeba to bude lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, ten krém určitě doporučuji. Jednou jsem to dala bez něj (zapomněla jsem) a jak píšeš, bylo to až velmi nepříjemné.

      Vymazat
  3. Tuším, že jsem ho viděla v DM drogerii, a přijde mi to tedy zajímavé, už se těším na recenzi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)