Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 7. dubna 2017

Blesková soutěž o vstupenky na veletrh Interbeauty Prague 2017 - UKONČENO

Pěkné dopoledne,

mám tu pro vás rychlou soutěž o 10 lístků na veletrh kosmetiky a kadeřnictví Interbeauty Prague 2017.


Vezmeme to letem světem :)

Pravidla:

1. Napsat komentář, ve kterém napíšete, na co se na veletrhu těšíte nejvíc nebo za čím tam jdete.
2. Do komentáře napište svoji emailovou adresu pro rychlé kontaktování.

Končíme v neděli 9. 4. 2017. Randomem pak vyberu pět výherců, z nichž každý získá dvě vstupenky na veletrh, a následně se jim emailem ozvu :)

Přeji hodně štěstí a na veletrhu na viděnou!

Vstupenky na veletrh poskytla společnost Incheba Expo Prague.




Random vybral následujících pět výherců - Mína, Zuzana Pecharová, Aninedz, Farychain a Lenka Moravcová. Výherkyním gratuluji, jdu jim napsat email a všem děkuji za účast.

10 komentářů:

  1. Ja to mam docela blby, nejvic se vzdy tesim na OPI a to tam letos drze nebude:-/ dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já se těším na kamarádky a laky na nehty :D
    minanailpolish@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já se taky těším hlavně na holky a že si spolu užijeme pěkný den :-) Kupovat nic nechci, snažím se teď hodně sbírku redukovat, ale divila bych se, kdyby mi nic nepadlo do oka :-D
    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já se těším na Sleek a Milani jestli tam budou :-) A pak mám ráda stánky s přírodní, nebo ručně vyráběnou kosmetikou :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych se tam strašně ráda podívala na nějaké stánky s přírodní kosmetikou a ráda bych tam prošmejdila i Milani a další dekorativku.. :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem starší ročník, těším se na mladé nadšené lidi. Omrknu přírodní kosmetiku kterou rozdám doma jako dárky, dám si něco dobrého. pecharz@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se těším na všechny novinky a setkání se zajímavými lidmi. z.trencinska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já se těším na laky na nehty! A novinky, vždycky tam objevím něco nového, to mě baví. :-)
    hanasucha93@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jdu hlavně pro novinky od Nyxu :)
    L.mor.cb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já se nejvíc těším na Havlíkovu přírodní apotéku a doprovodný program :)
    adush-ka@stream cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)