Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 3. dubna 2017

Mermaid eyes |Niagara| #projektpantone

Krásný pondělní večer.


Jaro už je v plném proudu. U nás už dokonce kvetou šeříky, tak moc se rostliny nemohly tepla a slunce dočkat. A myslím, že my lidé to máme obdobně. Taky se už nemůžeme dočkat vzduchu provoněného kvetoucími stromy (alergici se zhluboka nadechnout a budou dělat, že tu větu nečetli), sluncem prozářených pozdních večerů, vysedávání na zahrádkách, výletů do přírody nebo letních dovolených u moře. Až všichni odhodíme těžké černé kabáty a oblékneme na sebe něco lehkého a hlavně barevného. A my ženy se třeba nalíčíme trochu zajímavějšími barvami, než tomu bylo na podzim a v zimě. Proto přináším další barvenou inspiraci z projektu Pantone, tentokrát poněkud chameleoní odstín modré Niagara.


Niagara je zvláštní barva. Nepotrápila mě tolik jako žádná jiná z letošní jarně-letní palety. Jednou je spíš modrozelenošedá, jindy modrošedá s fialovým nádechem. U některých zdrojů vypadá jak džínovina. Protože se však jedná o inspiraci, není nutné hledat přesný odstín. Ostatně i já ji ve svém makeupovém arzenálu nenašla a prostě jsem si ji namíchala :)


Celou dominantou líčení jsou oči, stejně jako u předchozích barev Lapis Blue nebo Greenery. Na horní víčko jsem nanesla zelenomodrý stín z paletky Sleek Original. Abych docílila tlumenějšího odstínu, jakým Niagara je, přetřela jsem ho ještě šedým metalickým odstínem Noir z paletky Sleek Showstoppers. Z ní jsem použila i mrazivě bílý lesklý stín Me, Myself & Eyes. Ten jsem nanesla na střed víčka a do vnitřního koutku. Nakonec jsem nakreslila linku na horním víčku pomocí hnědého odstínu s temně zelenými odlesky Snuggle z paletky Sleek Goodnight Sweetheart a nanesla řasenku od Essence, kterou řadím mezi ty nejlepší. Vyrovná se i podstatně dražším kolegyním.



U takto výrazného líčení je nutností perfektní pleť, která si však pořád zachovává svoji přirozenost. Kruhy pod očima jsem zakryla středně krycím korektorem p2 a celou tvář sjednotila přirozeným CC creamem se žlutým podtónem od značky So’Bio. Vše jsem jemně zapudrovala transparentním pudrem.


Jako doplňkovou barvu jsem k chladné Niagaře zvolila cihlově oranžovou. Tvářím jsem proto dodala barvu tvářenkou Hot Mama od The Balm a rty přetřela odstínem 09 rtěnky Longlasting Lipstick od Dermacolu.





Jak se vám líbí Niagara? Jak byste ji popsali? Podle mě je to totiž oříšek :)

1 komentář:

  1. Veľmi ti toto líčenie pristane, na fotkách vyzeráš krásne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)