Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 19. dubna 2017

(Ne)Zázrak jménem China Glaze Active Colour

Pěkný čtvrtek :)

Pokud se chystáte tento víkend na veletrh Interbeauty na stánek Modeláže nehtů, třeba vám přijde vhod následující recenze :) China Glaze letos představila novinku, barevné pečující laky Active Colour, které můžete koupit v šesti odstínech. Podle výrobce laky obsahují bílkoviny pro udržení vlhkosti a pružnosti nehtu, kaolín pro lepší výdrž laku a vápník pro zpevnění nehtů. Zároveň by měly laky z této řady zakrývat nedokonalosti, vyhlazovat povrch nehtu a neutralizovat jeho zabarvení. Podle popisu to zní jako zázrak, ale kde je realita?


Hned na začátek řeknu, že jsou pro mě Active Colour zklamáním, a přece si hodlám dva pořídit v plném balení. Proč?

1. Mám sadu miniatur a kdybych nevěděla, co objednávám a odkud (brala jsem od oficiálního českého distributora China Glaze EBD – Modeláže nehtů), tak jsem prodejce málem podezřívala z prodeje padělků. Nikde na sadě totiž není napsané, že se jedná o odlišné laky z řady Active Colour. Foto z eshopu se podstatně liší, především lahvičky (viz níže). Ty mé s černým víčkem a klasickou etiketou patří miniaturám normálních laků. Ale říkala jsem si, že možná v USA nestihli naplnit laky do speciálních lahviček s bílým víčkem a jinou etiketou. Jenže na obrázku z eshopu je vidět, že se jedná o plné balení a je možné, že miniatury v "bílých" lahvičkách ani neexistují. Pak by bylo jistě lepší ze strany eshopu doplnit produktové foto o přesnější zobrazení výrobku. A výrobce by měl zase na krabičce uvést podrobnější info o lacích. Takto to vypadá, že se jedná o klasické miniatury a ne Active Colour laky. Štětečky mají navíc jako klasické laky této značky, úzké, dlouhé, kulaté.



2. Princip celého lakování. V lacích je podle všeho spousta aktivních látek, ale výrobce doporučuje pod laky dát ještě podklad. Jak se tedy aktivní látky mohou dostat k nehtu a působit na něj? Takový postup nemá hlavu ani patu. Zlepšení nehtů jsem rozhodně nezaznamenala. Lámou se pořád stejně a suché jsou taky tak. V zimě dostaly dost zabrat (k tomu si přičtěte velký stres a starosti) a vyjde vám, že mám nyní celkem nehty chudinky. Už na ně zobu vitamíny, ale tyto laky s nimi nic neudělaly. Rýhy nehtu opticky vyhladí jako každý jiný lak...

3. Praskání. Na měkkých i normálních nehtech mají laky velkou tendenci praskat. Zkoušela jsem různé podlaky, nadlaky, dávat lak bez nich, a při žádné kombinaci se mi nepodařilo, aby lak vydržel v perfektním stavu na všech nehtech déle jak 3 dny. Vždy na některém nehtu praskl nebo se rovnou odštípl.

4. Barva. Když budete hledat oficiální foto, uvidíte na něm zajímavou pastelovou cihlovou barvu. A ať hledám, jak hledám, v nabízených odstínech nenacházím. Bohužel u posledních kolekcí China Glaze se to stává často, že má modelka nalakované nějakou barvou, která ani zdaleka neodpovídá odstínům s kolekce. Možná by to chtělo méně retuše a více reálu… A ještě je zajímavý fialový odstín, podle prvotních swatchů jsem očekávala něco takového, jako vidíte níže. Ale pod žádným světlem a na žádném monitoru, fialový Retreat Yourself takto nevypadá.



Set in Greystone

Velmi jemná šeď zatažené oblohy. Tak bych popsala odstín s názvem Set in Greystone. Čekala jsem, že bude krýt bezproblémově ve dvou vrstvách, ale musela jsem dát ještě třetí pro dokonalý vzhled. Přestože se mi zdálo, že schne dobře, místy se tu a tam objevily drobné bublinky. Pokud ho srovnám například se SpaRitual In The Wild, který je velmi podobný, přijde mi China Glaze horší. Hůře kryje a dělá zmíněné bublinky. Připočtu-li k tomu nešvar celé řady laků, praskání, v tomto případě doporučuji připlatit si a investovat do SpaRitualu. 




A Nude Awakening

A Nude Awakening je jednoznačně barva, která mě dostala. Kdo ví, jaký problém je najít opravdu slušivou nude barvu, ví, jaká je to úleva, když najdete tu pravou. Tu, v které vaše ruce nejsou ani příliš červené, zašedlé, žilnaté, vrásčité, tmavé, bledé… Prostě taková ta, co vám sedí barvou, teplým/studeným podtónem i světlostí/tmavostí. A pro mě je to právě tento odstín. Jemná tělovka s trochou žlutého podtónu, trochu meruňkové… Kryje ve dvou vrstvách a až na to praskání ji nemám co vytknout.





Preserve in Pink

Preserve in Pink představuje mléčnou barvu, která nekryje plně ve dvou vrstvách, ale nedělá kocoury, a proto i tak vypadá skvěle. Spousta podobných odstínů má jeden společný nešvar a tím je právě nerovnoměrné rozložení laku a pigmentu na nehtech. Preserve in Pink toto naštěstí nedělá. V první vrstvě dosáhnete velmi jemného zabarvení, ve dvou pak svěží růžové barvy, která vypadá velmi elegantně a slušivě. Růžová navíc není umělá a vypadá přirozeně. Společně s A Nude Awakening se jedná o odstín, který si plánuji koupit v plném balení právě na veletrhu.




Made For Peach Other

O tomto odstínu jsem si myslela, že ho snad ani lakovat nebudu. Cokoli oranžového mi totiž zásadně nesluší. A jak mě překvapil! Dokonce bych ho z celé sady označila ze nejpříjemnější překvapení, co se barvy týče. Tato pastelová neonka mi hodně připomíná odstín Flip Flop Fantasy ze stálé kolekce China Glaze a myslím si, že bude ideální na léto. Lakovala se dobře, ale tři vrstvy byly potřeba.




For Coral Support

Předpokládala jsem, že zrovna tohle bude ten odstín z průvodní fotografie k celé kolekci. A když jsem ho nalakovala, došlo mi, že to ani omylem není on. Výrazná růžovokorálová barva, která opět hraničí s označením neonová. Je hodně jelly a k plnému krytí jsem potřebovala tři vrstvy. Přišla mi trochu hustší, ale jinak se lakovala bez problému.




Retreat Yourself

Na tuhle fialovou jsem se hodně těšila, protože jsem si myslela, že bude světlá, zářivá a s kapkou růžové, jak vidíte nahoře na jednom z prvních swatchů. Chyba lávky. V lahvičce dostanete zastřeně fialový obsah s trochou šedé a modré, rozhodně nic zářivého nebo letního. Ze všech odstínů mi přijde nejméně výrazná a klidně bych ji zařadila do zimní či podzimní kolekce. Lakovala se bez problémů a k plnému krytí stačily dvě vrstvy.





Suma sumárum, barvy pěkné, ale výdrž a slabá pigmentace mě nepřesvědčily k tomu, abych vám laky nedoporučila. Pokud se vám ale nějaká barva líbí, nemáte problém aplikovat jí i tři vrstvy a laky vám obecně vydrží dlouho, klidně do nich jděte. Cena je jako u klasických laků 175 Kč/14 ml nebo sada miniatur 6 x 3,6 ml za 450 Kč.

Zkoušeli jste? Lákají vás?

8 komentářů:

  1. Pěkně jsi to modeláži nandala! :-D Líbí se mi Preserve in Pink, ten si možná koupím, ale jak píšeš, jen kvůli odstínu, žádná další očekávání od něj nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já jim to nandat nechtěla :D Spíš výrobce by měl co zlepšovat, na Modeláži by mohli maximálně přefotit foto produktu, když to oficiální neodpovídá ;)

      Vymazat
  2. dokonale nalakované nechty.ešte stále rarita medzi beauty blogerkami.ďakujem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, co dřív bývalo normální, je dneska přežitek :D Ďakujem! :))

      Vymazat
  3. Barvy krásné, máš to úžasně nalakované a nafocené, jako vždy, škoda, že jsou to takové (pod)průměrné laky... a ten způsob aplikace taky teda nějak nechápu :D

    OdpovědětVymazat
  4. S China Glaze laky nemám dobrou zkušenost, taky mi nekryly hezky ani ve 3 vrstvách a praskaly, ale přičítám to tomu, že to jsou neonky. A tomu, že toto mají být pečující laky, ale mají se nanášet na podkladový lak, taky nerozumím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se dřív loupaly ty starší kousky, pak podle mě zapracovali na složení a jsou teď o něco lepší. Ale toto je krok zpátky, bohužel. A s kryvostí - v tom se zase zhoršili, psolední dobou mají laky hodně vodové nebo jelly. Ale výběr barev mají parádní, líbí se mi, že v každé kolekci mají několik vzhledů laků, krémové, glittrové, ducohromatické, shimmer.. :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)