Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 14. dubna 2017

Romantic look |Pale Dogwood| #projektpantone

Krásný sváteční večer,

doufám, že si nově uzákoněného volna užíváte naplno podle svých představ :) Jestli jste už teď přesyceni všemi zářivými barvami, přemýšlíte v jakém líčení uvítáte v pondělí koledníky a nechcete vypadat jako kraslice, kterou jim nachystáte, třeba vám přijde vhod další líčení v jarních barvách Pantone. Na řadě je totiž něžná a jemná Pale Dogwood.


Pale Dogwood je ten odstín barvy, kterou už od dětství nazývám tělová a pro kterou mám velkou slabost, přestože mi úplně nesluší. Je světlá a s růžovým podtónem, kdežto moje pleť má žlutomodrý studený podtón. Ale i tak si v této barvě občas něco koupím. Navíc v kombinaci s černou nebo bledě modrou sluší i mně (nebo si to aspoň myslím).


Snad ani nemá cenu zdůrazňovat, jak bezchybná musí být u tohoto líčení pleť. Kruhy pod očima a drobné nedostatky zakrýt korektorem a obličej výrazně projasnit - to je základ. Rozjasňovala jsem pomocí pudrového rozjasňovače v růžové barvě se zlatými odlesky od Catrice, z limitované edice, na kterou jste nedávno mohli narazit v dm drogerii. Konkrétně tento odstín je dobře pigmentovaný, ze všech třech odstínů se mi zdál oproti dvěma zbývajícím odstínům nejméně prášivý, ale i tak mi přijde trošku sušší. Na tváři ovšem drží obstojně a vypadá přirozeněji, než jsem původně myslela. Velké bledule by ho snad mohly mít i jako tvářenku. Nanesla jsem ho nad lícní kosti, kde jsem ho níže propojila s tvářenkou ve svěžím broskovovém odstínu z limitky Kiko.




Oči jsem nechtěla dělat příliš výrazné, ale ani jsem nechtěla, aby úplně zapadly. Na horní víčko jsem nanesla Maybelline Color Tattoo v matném béžovém odstínu Créme de Nude. Do ohybu a vnějšího koutku jsem nanesla ten stejný stín, jen v jiném odstínu, růžovobéžovofialovém Créme de Rose. Mimochodem, oba považuji za perfektní báze pod oční stíny, lepší jak Artdeco nebo Too Faced. Obzvláště na mastných víčkách. Samotné zas tak skvěle nedrží (ovšem mně se slévá do linek snad vše), ale v kombinaci s práškovými stíny jsou skvělé.

Podél linie řas jsem na horním i spodním víčku vedle linku jumbo tužkou Yves Rocher v hnědoměděném třpytivém odstínu Rose taupe. Linku jsem udělala silnější a u řas ji ztmavila tmavě hnědou metalickou tužkou Brown, Scandaleyes od Rimmel. Trochu mě zarazilo, že se už nevyrábí, protože to jsou skvělé tužky a z drogérie podle mě ty nejlepší. Voděodolné, dobře pigmentované, měkké. Škoda, je to taková klasika, že firmy ruší ty dobré výrobky, aby je nahradily inovativními katastrofami. 

Nakonec jsem na střed horní víčka nanesla již použitý rozjasňovač Catrice, který jsem vedla i přes tmavou linku tak, že vytvořil zajímavý zlatavý efekt. Vše jsem završila řasenkou a úpravou obočí novou sadou na úpravu obočí od L'Oréal. Zatím musím říct, že je dost pigmentovaná, stín při aplikaci trochu opadává a je tmavší než se v obalu zdá. Ten je mimochodem velmi vydařený a bytelný. 

Na rty jsem už jen nanesla lehce průsvitnou rtěnku Essence v odstínu 01 My first love, která podle mě opravdu dokonale odpovídá odstínu Pale Dogwood :)





1 komentář:

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)