Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 3. května 2017

Khaki smokey eyes |Kale| #projektpantone

Na instagramu odstín Kale představuje poslední barvu mého projektu Pantone, zde na blogu předposlední, protože tu mám připravené ještě líčení se svěží modrou Island Paradise :) Pokud považujete odstín khaki za nezajímavý a nudný, pak pokračujte ve čtení a zjistíte, že dokáže být nejen atraktivní, ale i velmi elegantní a něžný.


Tento odstín z celé jarní škály patří k těm tlumenějším a těm, které budou slyšet všem typům. Mohou si ho dovolit blondýnky, brunetky, zrzky, černovlásky, ženy se světlou i opálenou pletí. Vypadá dobře na modrých i hnědých očích. Byla by tedy škoda mu nedat šanci právě aspoň v líčení.



Základem líčení jsou výrazné oči se zlatým nádechem a třpytem. Na celé horní víčko jsem dala hnědozelený odstín se zlatými odlesky z paletky Sleek Original a rozetřela do ztracena. Vnější koutek jsem ztmavila odstínem Versailles z paletky Cargo Let's Meet In Paris, který je tmavě zlatý a obsahuje různě barevné drobné glittry. Do vnitřního koutku jsem dala trochu studeného zlatého odstínu Macaron ze stejné paletky. Celkově musím tyto oční stíny zhodnotit jako velmi podařené, i když dva nejtmavší odstíny mají tendenci při aplikaci trochu opadávat. Pigmentace a výdrž jsou ale jinak skvělé.


Pokud by vás zajímalo, jakou jsem použila řasenku, pak vězte, že žádnou :) Jednoduše jsem na ní zapomněla a zjistila to až poté, co byly fotografie nafocené a já líčení odličovala. A přitom se mi poslední stává, že zapomenu spíš na tvářenku. Na co zapomínáte v líčení vy nejčastěji?


Jako doplněk k relativně teplým očím jsem zvolila i teplé odstíny na tvář a rty. Hnědorůžovou tvářenku z dua paletky Kiko jsem lehce nanesla na líce a rty přetřela leskem v jemném hnědorůžovém odstínu se zlatými třpytkami. Je od L'Oréalu a už se nevyrábí. Škoda, mám tři odstíny a všechny jsou báječné, dobře pigmentované, příliš nelepí a i když nejsem velký fanoušek lesků, ale spíše rtěnek, tyto jsem si oblíbila. Obzvláště pak použitý odstín Lolita.




Užijte si barevné jaro! :)

3 komentáře:

  1. Moc pěkné ;) líbí se mi i to tričko, můžu se zeptat odkud je?

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení je úžasný! Moc ti sluší! Já si vůec sebe nedokážu představit v khaki barvě! :D Mně určitě nesluší a jsem o tom přesvědčená! :D Také se mi často stává, že zapomenu na řasenku! Pak vypadám jak obluda! :D
    Super článek a skvělý fotky! <3 :)
    S láskou
    ♥ JORIES ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. WOW si prirodzene veľmi pekná a sympatická na prvý pohľad. Líčenie sa ti vydarilo - super ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)