Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 5. června 2017

Ovocem nadupané novinky od Garnier Fructis

Krásné pondělní ráno :)

Vítám vás nejen v novém týdnu, ale i u nového článku. V pátek se konalo představení nových, inovovaných, přípravků na vlasy Garnier Fructis, které jsem mohla navštívit. Jak vypadalo a čím jsou nové šampony zajímavé?


Akce se konala ve Veslařském klubu Slavia u Vltavy. Počasí si organizátoři snad objednali, protože jim perfektně vyšlo. Slunce a teplo k celému konceptu eventu dokonale padly. Pátek odpoledne, víkend před námi, a my seděli u vody pod korunami stromů, užívali si počasí a spousty ovocných nápojů a jídla. Takhle by ostatně mohla vypadat každá páteční odpoledne :) 

Dekorace skvěle ladily s barevnými novinky na vlasy i vyloženě letním prostředím. Lehátka, nafukovací plameňáci nebo ledová stěna s ovocem - do posledního detailu krásně domyšlené.






Nové výrobky Garnier Fructis zaujmou nejen moderními obaly, které se mi osobně líbí díky své barevnosti (a trochu mi připomínají klasické L'Oréal), ale především složením. Vývojáři se totiž zaměřili na superovoce, tedy ovoce s extra dávkou tělu prospěšných látek. Ve složení tak můžete najít bobule acai, granátové jablko, avokádo, kokos, indický angrešt zvaný amla nebo jablko. V portfoliu značky najdete řady na suché, barvené, hrubé, bez objemu, mastící se, s lupy nebo slabé a padající vlasy. Pomoci jim můžete jak klasickými šampony, kondicionéry, maskami, olejíčky, tak i speciálním sérem proti padání vlasů.


Na představení výrobků nechyběla ani zpěvačka Lenny, která má nejen nádherný hlas, ale i vlas. (Dobře, básnířka ze mne asi nebude...).


Přichystáno bylo i občerstvení právě s vybraným superovocem. Avokádová pěna s raky stylově servírovaná ve vaječných skořápkách, půlky kokosů s acai nebo gazpacho s granátovým jablkem a jahodami. Musím říct, že méně je někdy více a zrovna tento catering se nám s ostatními blogerkami zdál dost překombinovaný a měly jsme problém rozeznat jednotlivé ingredience, natož si je vychutnat. Naštěstí vše zachránil smoothie bar, kde jsme si mohly nechat namíchat smoothie podle svých představ. Pro mě v tom horku bylo jasné melounové s ananasem, malinami, borůvkami, mandarinkou a chia semínky :)



Na závěr jsme dostali i stylovou výslužku - českou síťovku plnou výrobků Garnier Fructis a ovoce. A tady bych se pro příště přimlouvala předem se zeptat na typ vlasů a namíchat individuální balíčky. Takto v každém bylo 5 šampónů a každý pro jiný typ vlasů, což je jasné, že ne všechny mi mohou sednout a nějaký dost ošklivě pomluvím. A absence kondicionérů či masky taky byla mrzutá. Naštěstí nám milá Barča z L'Oréalu umožnila si věci vyměnit podle svých představ. Takže já se už těším na řadu Densify s granátovým jablkem pro větší objem vlasů. Ten mi totiž chybí už od narození :)



Co vy a Garnier Frucits? Jak vás zaujaly novinky a věříte na sílu superpotravin? :)

3 komentáře:

  1. No, to jídlo vypadá trochu divoce (a ze skořápek bych asi nejedla, fujky :), ale jinak ty barvy a letní ladění akce, to je krása! Na šampony jsem zvědavá, Fructis mám ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Téda! Ty nové produkty vypadají hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Konečne je to otvárenie normálne. Ja úprimne nemám veľmi produkty Garnier v láske, skôr tie Ultra Doux, no tie bežné mi dosť zaťažujú vlasy. Mám však v pláne skúsiť aspoň ich kondicionéry, asi ten Densify ma zaujal najviac.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)