Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 2. června 2017

Soutěž o 3 trička Zoot a suché šampony Batiste - UKONČENO

Pěkné páteční ráno všem :)

Měla jsem (a stále mám) velkou radost, když jsem byla oslovena, abych navrhla jedno z osmi triček pro exkluzivní spolupráci mezi eshopem Zoot a značkou suchých šamponů Batiste. Možná si pamatujete, že tyto vlasové přípravky mám vážně ráda a nejradši mám objemový Heavenly Volume, pro který jsem pomáhala navrhnout design trička. Chtěla jsem něco vzdušného, romantického, nespoutaného. A zároveň, aby to ukazovalo můj nejmilejší účes - prameny vlasů sepnuté od uší dozadu. Výsledek můžete posoudit sami :)



Trika společně v sadě s pasujícím šamponem Batiste najdete na Zootu. Koupit je můžete zde za cenu 449 Kč. Trika jsou z příjemného vzdušného materiálu a jsou opravdu lehoučká a jemná :)


Abyste si tuhle pěknou spolupráci užili i vy, mám tu pro vás tři balíčky. Každý z nich obsahuje triko a šampon Heavenly Volume. Jeden balíček je s trikem velikosti S, druhý s M a třetí s L. Já mám na fotografiích velikost S, přestože běžně mívám XS. A teď už k pravidlům soutěže:


1. Soutěžíme na Instagramu, Facebooku a zde na blogu. Na každé platformě můžete soutěžit jednou, tedy celkem třikrát.
2. Napište mi zde dolů do komentáře, jaký účes si děláte nejraději a připište velikost trika, které chcete.
3. Do komentáře připište email pro rychlé kontaktování :)
4. Soutěž končí 18. 6. 2017 v 18:06 hod.

Hodně štěstí!


Moc všem děkuji za účast :) Zúčastnilo se vás hodně, což mě těší. Bohužel jsem musela pár komentářů vyřadit (chybějící velikost, nebo dva komentáře s více velikostmi od jedné osoby). Nakonec random vybral tří výherkyně a zrovna se to tak sešlo, že jedna je z blogu (B), druhá napsala komentář na Facebooku (F) a třetí jej zanechala na Instagramu (I) :) Výherkyním gratuluji a sama se jim ozvu. Ostatní nemusí zoufat, brzy budou další dvě soutěže ;)




25 komentářů:

  1. Nejraději nosim drdol.
    Velikost M
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. najradšej nosím rozpustené vlasy... občas si ich troška zvlním žehličkou...
    tričko M

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  3. zejm. v létě nosím nejraději obyčejný cop. Ráda bych velikost S
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mam kratke vlasy. A myslim si, ze mi slusi. Rano projedu prsty a jdu.
    Vel.s
    Lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. V zimě ráda nosím cop na stranu. Na experimenty moc nejsem. Když jsem byla dítě, měla jsem hodně dlouhé vlasy a furt mě chtěl někdo česat, tak se mi to zprotivilo :-D
    M
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ups...mám dredy. Ale nejradši mám drdol z nich umotaný :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nejraději nosím culík nebo drdol. Velikost trika M.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. V létě si nejraději vlasy vyčesávám do drdolu, který lehce uhladím, je to proto, že jakmile se začnu jen trošku potit, vlasy se mi pak všude lepí a navíc za půl dne vypadám jako strašidlo :)
    Velikost trika L
    slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nejraději nosím vlasy seplé ve skřipci :) Velikost trika M
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. uplne najradšej mám rozpustené ked fuka vietor a ližem zmrzlinu
    no :-)
    ale nie,tak teraz skôr zopnuté štipcom
    vel. m
    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, já mám ráda rozpuštěné natočené vlasy nebo pak vlasy vyčesané do drdolu :-). Vel. trika L. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ráda mám rozpuštěné vlasy a nebo takový ten rychlý drdol :) Vel. trička M.
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. S mým krátkým účesem žádné extra varianty moc nejdou, takže nosím pořád to samé :-) Triko M.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné! :)
    Nejraději mám vlasy volně rozpuštěné a navlněné, když je potřebuji ukáznit, aby nepřekážely, vyčešu hodně vysoký culík, někdy ho pro větší upevnění (např. na běh) stáhnu ještě další gumičkou uprostřed a trochu nadrbu nebo méně často zamotám rychlý "boban". Velikost trika kdyžtak prosím M. ;)
    Přeji krásné slunné dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. majradsej mam copik high ponytail alebo rozupustene vlasy a zachytene stipcom len predne pramene :D n.princess@azet.sk a velkost M

    OdpovědětVymazat
  16. Nejraději si dělám cop a teď v létě nebo při sportu o to víc :D Vel. S, prosím :) mailík: marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Nejraději mám vlasy rozpuštěné nebo jednoduše sepnuté :-)
    ok2sbx@volny.cz a velikost S :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Nejraději nosím drdol. V případě výhry bych si přála velikost L. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Teď v létě jsem přešla na francouzské copy v různém stylu, zapletené drdoly a mnoho dalšího. Občas však vlasy nechávám rozpuštěné. :)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. super soutěž! nejraději mám boxerský cop. Ráda bych si zasoutěžila o velikost S:) cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Kdybych nebyla nešika a neohrabanec, nosila bych rybí cop - ten je moc krásný �� Se svýma levýma rukama ovšem za každodenní úspěch považuju, když vlasy pěkně zpacifikuju do rovna (!), rozpuštěně a nadýchaně. No a když se chci jó vykočičkovat, přicvaknu na stranu drobný kvítek nebo sepnu do flexi8 sponek, vzácně na lepší příležitosti též tasím kulmu a dělám si trvanlivé lokny :-)
    Velikost třeba M, ale unosím všecko, nápady na outfity bych už měla :-)
    verunka2201@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Drdol, culík nebo vyčesanou ofinu :) vel. L, slunicko1321@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Nejraději Drdol do nepohody
    A copy do pohody
    VEL. S
    katarina.blaskova03@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)