Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 12. října 2017

Ikonické Catrice ICONails

Hezký čtvrteční podvečer :)

Letos se laky od značky Catrice dočkaly velké inovace a vznikly tak ICONails, laky s vysokou pigmentací a velkou výdrží. Jejich představení jsem vám přiblížila zde, nyní nastal čas se podívat na laky trochu konkrétněji.


Všechny laky jsem nanášela na Strong Adhesion Base Coat od China Glaze a přetřela Rapid Top Coatem UpTo X od EBD, což jsou moji oblíbení pomocníci nejen ve výdrži, ale také ve schnutí laků, které je s nimi bleskové :) Top coat, který je k ICONails jsem nezkoušela, protože jsem u Natálky na představení těchto laků viděla, že opravdu špatně a dlouho schne. A já potřebuji, abych nalakovala a měla do 5 minut sucho. 

Štěteček laků je širší, dokulata střižený, plochý, ale i u malých nehtů se s ním oblouček překvapivě vykresluje velmi dobře. Konzistence je akorát, laky nestékají ke kůžičce ani nehoustnou. Dobře přilnou k povrchu nehtu a necestují po něm.

Milky Bay

Milky Bay je čistá sněhobílá krémovka, ideální jako podklad pro různý nail art. Slušně kryje v první vrstvě, dvě jsou jistota. Líbí se mi na něm, že během aplikace na nehty nehoustne, jako to dělá většina laků s bílým základem. Co se mi líbí už podstatně méně, je, že na pár nehtech se vždy po aplikaci vytvoří drobné, sotva viditelné bublinky, které následně vypadají jako díry. Nadlak sice povrch nehtu zahladí, ale při bližším zkoumání ony díry být vidět mohou. Pokud přes lak budete dávat třeba ještě razítkování nebo vodolepky, pak tento nešvar raz dva schováte. A jedno vám to bude i za předpokladu, že nejste perfekcionisti jako já :)



Good Lack!

Tento odstín bych popsala jako smetanový s jemnou téměř neviditelnou bílou perletí. Ta je výrazná v lahvičce, ale na nehtech se lak jeví jako krémový. Pro aplikaci je nutné dát dvě silnější vrstvy, případně i tři slabé. Stejně jako Milky Bay dělá drobné bublinky v laku, oproti předchozímu odstínu se jedná o lehce vyšší množství. Z tohoto důvodu z laku nadšená úplně nejsem, přestože barva je velmi elegantní a slušivá, protože bublinky jsou něco, co bytostně nesnáším.



The Sandy Shop

Pokud jsem u předchozích laků nadávala na bublinky, tak tento je bezesporu nejhorší. Na fotkách jsem je zaretušovala, protože se na to nedalo koukat. Tak je to hrozné :) Detailní foto vidíte níže. Přitom lak kryje hezky ve dvou vrstvách, se schnutím nebyl problém stejně jako u předchozích laků. Ale během schnutí se nenápadně objevují právě ty bublinky a to v takové míře, že jimi máte za chvilku pokryté celé nehty. Děkuji, nechci.




All Pinklusive

Ač dle názvu růžová, ve skutečnosti spíše zářivá červená s několika kapkami růžové. Tohle je opravdu krásný odstín, velmi živý a slušivý. Perfektně kryje v první vrstvě, druhá podpoří sytost barvy i výdrž. Schnutí je naprosto bezproblémové a tento odstín vám s klidným svědomím můžu doporučit všemi deseti.



Pink Outside The Box

O stupeň růžovější malinovka. To je Pink Outside The Box. Vlastnosti má úplně stejné jako její červenější kolega - slušné krytí v první vrstvě a rychlé schnutí. Určitě doporučuji minimálně omrknout v drogerii.



Get Your Pink On

Tato barva je klasická barbie růžová. Ani světlá ani tmavá, prostě středně růžová krémovka bez nějakého podtónu, celkem výrazná, ale rozhodně ne řvavá. Potřebovat budete dvě vrstvy, tento odstín není tolik pigmentovaný jako předchozí, ale nejedná se o žádnou krycí tragédii. Schnutí je klasika, s rychleschnoucím topem hračka. 



It's A Berryful Day

Najít vínový lak, který by nebyl výrazně tmavší než v lahvičce, je někdy umění. Kolikrát jsem si koupila nějaký krásný burgundy odstín, který na nehtech ve finále dost ztmavl a působil až mrtvolně. Tatam byly svěží bobule. Tenhle je výjimečně jiný. Z fotek to tak možná nevypadá, ale naživo má  šťávu a nejedná se o žádnou unylou mrtvolnou barvu. Na podzim je perfektní, navíc nezvýrazňuje zčervenání kůže např. ze zimy, což je poměrně vzácná vlastnost u podobných barev :)



Ready To Grape Off!

Na závěr pořádná podzimní vampy divočina. V první vrstvě nekryje ideálně, druhá to spraví, ale i tady jsem se potkala s pár bublinkami. Naštěstí ne tolik jako u světlých odstínů. U tohoto odstínu bych ráda upozornila, že dost barví okolní kůžičku, pokud přetáhnete a při odlakování počítejte s vyšší spotřebou vaty i odlakovače. Přestože není tak pigmentovaný jako All Pinklusive, barví opravdu hodně. Naštěstí se nedostane přes podlak a nezabarví vám nehtové ploténky. 



Konečný verdikt? Světlé odstíny ne, ty střední a tmavé odstíny rozhodně ano. Laky se dobře aplikují, jsou pěkně pigmentované, v porovnání s laky jiných značek (i profesionálních) dlouho vydrží a nestojí majlant :) Určitě zkuste aspoň odstín All Pinklusive, budete určitě příjemně překvapené ;)

6 komentářů:

  1. Škoda těch bublinek, to opravdu nevypadá hezky :/ ale laky jsou nádherné, líbí se mi naprosto všechny odstíny :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si nakonec nechala jen dva odstíny - klasické moje růžové - a jsem s nima moc spokojená, povedly se! Jen škoda těch světlých, ty bublinky vypadají trochu strašidelně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dlouhé schnutí je pro mě důvod, abych lak na nehty vystěhovala z baráku. Nejpříjemněji mě v tomhle ohledu překvapila značka Piggy Paint. Schnutí hodně rychlé a výdrž s pod/nad lakem neuvěřitelná a nikdy jsem se s něčím podobným nesetkala! Ruce a nohy jsem odlakovávala 3/4 hodiny. Skoro jsem u toho už brečela vzteky :-DD

    A musím se mrknout po odstínu "Ready To Grape Off!" - padl mi do oka nejvíc! :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Piggy Paint jsem vyzkoušela jejich červenou a výdrž musím potvrdit, je úžasná, ale bacha, i přes použití jejich base coatu neuvěřitelně zabarvila nehty, mrkev by mi mohla tu oranžovou po odlakování závidět!!

      Vymazat
  4. Všechno jsou nádherné barvičky ♥
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)